دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

بهترین چمن مصنوعی مناسب حیاط مدرسه

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

بهترین چمن مصنوعی مناسب حیاط مدرسه

۱,۷۹۸ بازديد

راهنمای گام به گام خرید بهترین چمن مصنوعی. مزایا ، انواع ، مشخصات و نکاتی برای یافتن علف مصنوعی مورد نیاز خانه شما. ما کلیدها را با جزئیات برای شما توضیح می دهیم!

چمن مصنوعی و مصنوعی
چمن مصنوعی

 
مدت زیادی است که چمن مصنوعی (چمن مصنوعی در مکزیک) از زمین های فوتبال برای تشکیل یک تشک سبز از چمن مصنوعی در مناطق بیرونی باغ ها ، استخرها ، کف جدید برای اتاق زیر شیروانی ، بالکن ، تراس ، فضاهای عمومی یا هتل ها می گذرد .

با پیشرفت های فنی در مواد آن ، چمن مصنوعی روف گاردن جایگزین مناسبی برای چمن طبیعی با مزایای مهم در نگهداری آن و نتایج واقعاً واقعی است.

علاوه بر این ، در مناطقی که به دلیل شرایط آب و هوایی یا سایر جنبه ها ، رشد چمن طبیعی دشوار است ، عالی است. بدون شک ، سه جنبه وجود دارد که کیفیت آن را تعریف می کند:


چه عواملی بر روی چمن مصنوعی با کیفیت تأثیر می گذارد
چمن مصنوعی الیاف مصنوعی است که مانند چمن طبیعی به نظر می رسد ، آنها اسرار بسیاری را پنهان می کنند که برای خرید مناسب ترین کیفیت باید بدانید. در اینجا ، همه چیز را مرحله به مرحله توضیح می دهیم ، بیایید شروع کنیم!

منوی محتوا: [خلاصه را ببینید]

چمن مصنوعی در مقابل چمن طبیعی: مزایا و معایب آن
اشتباه نکنید ، هر دو سیستم مزایا و معایب خود را دارند ، هیچکدام کامل نیست! تفاوت ها شروع به مشاهده می شود که چقدر فضای سطح و باغ بیشتری برای پوشاندن با چمن مصنوعی نیاز داریم.


 
مزایای چمن مصنوعی
در صورت وجود ، ضمانت قطعات و نصب را دارند. موارد با قیمت بالا طبیعی و زیبا به نظر می رسند.
صرفه جویی مهم در آب در مقایسه با مدل چمن طبیعی. لمس می تواند نرم و راحت باشد.
آنها مقاوم و بهداشتی هستند. آنها در حال حاضر با تکنیک های بازیابی عمودی الیاف تولید شده اند.
یک مزیت مهم. ما در تمام طول سال رنگ سبز داریم. آنهایی که با کیفیت هستند خیلی ساینده نیستند.
حداقل نگهداری (صرفه جویی در هزینه و زمان). آنها برای مقاومت در برابر آتش ساخته شده اند (آنها گواهینامه های مختلفی دارند)
ضد آب و هوا: سرما ، آفتاب ، باران ، یخ. آنها بوی بد تولید نمی کنند.
خاک به کودها و مواد شیمیایی آلوده نیست. این محصولات برای مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش یا کلر استخرها تولید شده اند.
برای ما این موضوع در مورد قیمت نیست (که مهم است) ، زیرا ما معتقدیم که بحث بیشتر در مورد سلیقه است. هر چیزی مزایا و معایب خود را دارد.

یک باغ طبیعی هیچ ارتباطی با چمن مصنوعی ندارد ، هر چقدر محصول موفق باشد ، واقعیت این است!

یک باغ طبیعی را نمی توان با یک باغ مصنوعی مقایسه کرد ، این واقعیت است! اما شما از وقت آزاد و سردردهای کمتری لذت خواهید برد

یک باغ طبیعی "صرفه جویی در وقت" است (کاشت ، قطع مرتع و سوزاندن آن ، آبیاری ، کوددهی و پیوند مناطق مرده ، تغییر آبپاش های شکسته و ...) نگهداری از آن بسیار مهم است. و در چمن های پیش ساخته ، نگهداری حداقل است ، که باعث صرفه جویی در وقت می شود و آن را به هر آنچه می خواهید اختصاص دهید.

معایب چمن مصنوعی
اگر می خواهید مواد با کیفیت داشته باشید. متر مربع (متر مربع) زیاد است ، هیچ تراشه پلاستیکی ساده ای وجود ندارد!
برای سطوح متوسط ​​و بزرگ لازم است یک شرکت تخصصی استخدام شود تا نصب آن کافی باشد و به مرور زمان طول بکشد.
از آنجا که ما همیشه همیشه از همان مکان عبور می کنیم ، با گذشت زمان ، تراشه های پلاستیکی کمی له شده به نظر می رسند (به خصوص با چمن مصنوعی ارزان)
به عنوان یک ماده غیر طبیعی ، در تابستان گرم می شود. به خصوص وقتی رشته ها از کیفیت jaba برخوردار باشند. برخی از شرکت ها فناوری هایی را ارائه می دهند که باعث کاهش حرارت آنها در برابر آفتاب می شود.
آن طراوت و بوی چمن طبیعی از بین می رود
از بین بردن گرد و غبار مشکل تر از چمن طبیعی است.
اگرچه سالها باید بگذرد ، اما از دست دادن رنگ اولیه وجود دارد.
انواع چمن مصنوعی
اگرچه ما می توانیم آن را بر اساس نوع ماده (بعداً به طور مفصل توضیح خواهیم داد) یا مواردی که به ماسه سیلیس نیاز دارند و موارد دیگر طبقه بندی نمی کنیم.


 
برای ما ، مناسب ترین کار این است که آن را با توجه به استفاده سفارش دهیم. این جنبه به طور معمول بر ضخامت ، صافی ، زیبایی شناسی مایل به سبز ، مونتاژ آن و قیمت خرید تأثیر می گذارد. انواع چمن مصنوعی که با استفاده از آن در بازار پیدا می کنیم عبارتند از:

انواع چمن مصنوعی متوسط ​​ارتفاع چمن بر حسب میلی متر استفاده تخمینی
چمن مصنوعی برای باغ 40 - 60 میلی متر متوسط
چمن مصنوعی برای حوضچه های متوسط ​​40 - 60 میلی متر
چمن مصنوعی برای تراس ، سقف و پاسیو 40 - 60 میلی متر متوسط
چمن مصنوعی برای محوطه سازی و دکوراسیون 25 - 40 میلی متر مکرر
چمن مصنوعی برای کودکستان ها و مدارس 30 - 50 میلی متر فشرده
چمن مصنوعی برای چند ورزش به طور متوسط ​​25 میلی متر (زمین های پارو ، تنیس 15 - 20 میلی متر) فشرده
چمن مصنوعی برای مناطق سبز و برنامه ریزی شهری 25 - 40 میلی متر مکرر
چمن مصنوعی برای رویدادها (به سبک فرش) 9 - 25 میلی متر فشرده
چمن مصنوعی برای باغ های سازمانی (به سبک فرش) 9 - 25 میلی متر فشرده
در

فروشگاه ها طیف گسترده ای از مدل های چمن مصنوعی را برای خرید خوب دارند! بسیاری از گزینه ها مترادف با امکان انتخاب است ، اما ، به نوبه خود ، این نیز مترادف با رقابت زیاد و شیوه های بد برای فروش ماده ای است که واقعاً به همان خوبی که آنها به ما می گویند ، نیست.

نصب این سنگ فرش سبز در باغ ما سرمایه گذاری مهمی را نشان می دهد و بنابراین ، ما می خواهیم نتایج خوبی داشته باشیم و این با گذشت زمان ادامه یابد. اما ... چه چیزی باعث افزایش قیمت انواع چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی می شود؟

چه چیزی باعث افزایش قیمت چمن مصنوعی می شود
چه عواملی بر قیمت گیاهان دارویی تأثیر می گذارد
تنها راه دانستن اینکه اگر در حال خرید یک ماده مصنوعی با کیفیت برای جایگزینی چمن طبیعی هستیم ، باید بدانید که مشخصات و اجزای سازنده آن قادر به مقایسه هستند.

تنها راهی که می توان فهمید در حال خرید یک ماده مصنوعی با کیفیت خوب برای جایگزینی چمن طبیعی هستیم ، شناخت ویژگی ها و اجزای آن است.


 
چگونه می توان فهمید که چمن مصنوعی از کیفیت برخوردار است؟ اگر نمی خواهید پول را از پنجره به بیرون پرتاب کنید ، باید کمی بیشتر بخوانید ، این واقعیت است!

مشخصات چمن مصنوعی
ما قصد داریم تمام نکات کلیدی را برای شناسایی یک گیاه صنعتی با کیفیت ببینیم ، خوب نگاه کنیم و بهترین ها را می خریم! این بهترین پیشنهادی است که می توانیم به شما ارائه دهیم.

بیشترین توصیه برای استفاده
اگرچه ما می توانیم چمن مصنوعی را در هر کجا که بخواهیم ، در داخل منزل ، خارج از منزل ، به صورت عمودی و غیره نصب کنیم ، اما بیشترین توصیه شده توسط سازندگان را می توان در موارد زیر یافت:

منطقه اصلی مناطق ورزشی (امکانات ورزشی) منطقه کودکان
مهد کودک های زمین فوتبال تراس
 زمین های بازی زمین تنیس Garden Paddle
 زمین تنیس استخر
 زمین گلف پاسیو و مینی گلف
 سالن بدنسازی بالکن (کراس فیت)
 Mentisport پنت هاوس
 دیوار (باغ عمودی)
حیوانات اهلی حیوانات منطقه رویدادها منطقه فضاهای عمومی
فضاهای سگ در فضای باز باغ ها
فضاها برای گربه ها نمایشگاه ها میادین و مناطق شهری
به هر حال ، در مورد باغ های داخلی و دکوراسیون ، ما یک راهنمای گسترده در مورد چگونگی راه اندازی یک باغ عمودی در خانه داریم ، توصیه می شود! با نکات فراوان.

طرح قطعات چمن مصنوعی
در نمودار زیر ، قسمتهایی را که برای شناسایی یک قطعه چمن مصنوعی با کیفیت از اهمیت بیشتری برخورداریم ، نشان دادیم. و سپس ما آنها را به طور مفصل توضیح خواهیم داد.

 

 
برخی از اجزای سازه وجود دارد که باید مفاهیم آنها را مرور کنیم تا بعداً بتوانیم بهترین محصول را برای نصب خود انتخاب کنیم:

الیاف مجموعه رشته های سبز (نخ) که در کنار هم گوشته سبز چمن مصنوعی را تشکیل می دهند.
میکرون ضخامت نخ در هزارم میلی متر.
سگ شکاری فاصله بین ردیف های دوخت نخ ها. به عنوان مثال ، در محوطه سازی به طور متوسط ​​3/8 اینچ است. آنها به فیبر و هدف نصب بستگی دارند.
بخیه ها تعداد هر متر خطی نقاط روی هر خط دوخت.
شنل تعداد انتها - موها - یک فیبر در هر کوک.
لایه پشتیبان اولیه. پشتیبانی که فیبرها روی آن لنگر و ثابت می شوند.
لایه پشتی ثانویه یا لاتکس. این کت تمام کننده است. برای دوام مهم است. لایه لاتکس (ارزان تر ، اما از کیفیت بدتری) یا پلی اورتان است که با حمایت اولیه به الیاف می پیوندد.
Decitex (DTEX) واحد اندازه گیری نخ شامل وزن در گرم 10000 متر نخ است. هرچه Dtex کوچکتر باشد ، الیاف نازک تر و یا نخ باریک تر می شود.
و چه چیزی را می توانیم از اینجا استخراج کنیم؟ به طور جزئی ، این جنبه ها کیفیت مدلی را که می خواهیم خریداری کنیم نشان می دهد و ما آن را در ساده می کنیم:

چمن مصنوعی با کیفیت با توجه به ساختار
یک راه سریع که کیفیت فیبر را به ما می گوید ، تراکم طناب است. اگرچه به وزن (DTEX) و حجم آنها (میکرون ، ارتفاع و عرض) بستگی دارد ، اما می توان با نگاه کردن به نور ، تراکم نخ ها را بررسی کرد.

نکته: اگر به تراکم زمینه های پس زمینه نگاه کنیم. الیاف با چند دسیتکس بسیار شفاف و از این رو استحکام و دوام کمتری دارند

از تصویر قبلی ، اگر برای پرسیدن قیمت ها به فروشگاه برویم ، برچسبی را می بینیم که کم و بیش با حاشیه نویسی قبلی مطابقت دارد. برچسبی مانند این را خواهیم دید:

چسب مصنوعی دارای برچسب استاندارد
برچسب گذاری این محصول مصنوعی متعلق به کاتالوگ Albergrass است
ما در حال حاضر کمی بیشتر در مورد اجزای تشکیل دهنده علف های مصنوعی درک می کنیم. اکنون وقت آن است که کمی بیشتر تجزیه و تحلیل کنیم تا ببینیم چه چیزی را باید ببینیم ...

نوع الیاف و اشکال
الیاف مصنوعی که شبیه چمن طبیعی هستند را می توان به دو گروه بزرگ تقسیم کرد: بسته به نحوه تولید نخ: رشته ای و تک رشته ای. به طور کلی ، ما باید:

الیاف نخ فیبریله الیاف نخ تک رشته ای
در ابتدا طبیعی نیست. با گذشت زمان هنگام تقسیم ظاهر بهتری پیدا می کند. ظاهری طبیعی تر دارد
معمولاً ارزان تر معمولاً گران تر
برنامه های مکرر در مناطق ورزشی برنامه هایی برای همه موارد استفاده
انواع الیاف برای چمن مصنوعی با توجه به روش تولید آنها
انواع الیاف کارخانه ساخته شده است

با توجه به نحوه ساخت نخ. از رویال گراس و باغ ویزا
الیاف نخ تک رشته در کارخانه در قسمت آخر خود اکسترود شده است که شکل خاصی را با هدف بهبود ثبات زیر پا (جلوگیری از خم شدن گوشته سبز) فراهم می کند:

شکل تخت چمن های صنعتی تمایل به خم شدن دارند و شکل اولیه خود را به دست نمی آورند.
شکل در C ، V یا W. سعی می شود عدم بهبودی با این تمایل به سقوط حل شود.
شکل با دنده مرکزی. او به لطف عصب مرکزی بهبودی خوبی دارد.
همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم ، لکه دار شدن یک چمن مصنوعی در عرض و ضخامت الیاف مهم است ، زیرا مقاومت در برابر سایش را ایجاد می کند ، بیشتر بهتر است! این عاملی است که می توانیم هنگام خرید بستر مقایسه کنیم.

علاوه بر این ، الیاف باید دارای برخی از مهر و موم های تضمین شده برای مقاومت در برابر آتش ، محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش (ضد آفتاب) باشند و اگر برای اطراف استخر باغ باشد ، محافظت برای کلر نیز 100٪ قابل بازیافت هستند!

به هر حال ، از یک زمین چمن رنگی اجتناب کنید! این فقط برای پارکهایی با کودکان مفید است!

ارتفاع ایده آل چمن مصنوعی چقدر است؟ بسته به استفاده و میزان عبور و مرور افراد ، باید ارتفاعی از چمن را انتخاب کنیم. به طور متوسط ​​، برای باغ ، محوطه سازی و دکوراسیون بین 30 تا 50 میلی متر توصیه می شود. اگر در ارتفاع کمی بی خبر باشیم ، می توانیم ببینیم:

ارتفاع چمن مصنوعی
طرح ارتفاع چمن
باغ با کاربرد و رفت و آمد کم: ارتفاع بین 40 میلی متر تا حدود 60 میلی متر.
باغبانی با کاربرد متوسط ​​و ترافیک: از 25 میلی متر تا حدود 40 میلی متر از ارتفاع.
باغبانی پر کاربرد و پرتردد در مناطق بیرونی: از 9 میلی متر تا حدود 40 میلی متر ارتفاع.
ما باید ارتفاعی را که طبق استفاده از آن تنظیم شده تنظیم کنیم. این بهتر نیست که بهتر باشد! گراس بالاتر نیز به معنی پوشیدن درجه بالاتر است

در این نقطه کلیدی! ما باید مواد را ببینیم تا مقاومت و تخلیه آب آنها را ببینیم ...

مواد الیاف چمن صنعتی
هر تولید کننده برای ایجاد یک فضای سبز نوآوری های خود را در زمینه مواد و تولید ایجاد کرده است ، اما ، پایه و اساس مواد مورد استفاده برای الیاف مصنوعی یا پشتی (پایه) ، کم و بیش ، برای همه یکسان است.

به عنوان یک قاعده کلی ، الیاف موجود در رول و گوشته پایه تولید شده در اروپا از کیفیت خوبی برخوردار هستند.تولید کنندگان خوبی در اسپانیا وجود دارند! از ساخته شده در آسیا اجتناب کنید ، نتایج خوبی ارائه نمی دهد. فرش چمن سبز نیز وجود ندارد ، به همین ترتیب در نظر گرفته می شود.

مواد الیاف مصنوعی مصنوعی. عمدتا سه ماده. پلی اتیلن (PE) ، پلی پروپیلن (PP) و پلی آمید (PA). ما یک راهنمای جالب برای مواد داریم.
مواد پشتیبان چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه . اولین لایه که به عنوان پشتی اصلی شناخته می شود ، پارچه ای غیربافته است که معمولاً از پلی پروپیلن ساخته می شود. این لایه ای است که الیاف مصنوعی به آن دوخته می شود. لایه دوم که به عنوان لایه ثانویه شناخته می شود ، معمولاً لاتکس است (کیفیت خوب حداقل 900 گرم لاتکس در هر متر مربع خواهد داشت) یا پلی اورتان (PU) است. هر دو چسب درزگیر هستند.
این مواد دارای مزایا و معایب خود هستند. مقاومت و سختی کم و بیش ، انعطاف پذیری ، نرمی ، مقاومت بهتر در برابر تغییرات دما و غیره بنابراین ما یک شماتیک داریم تا خصوصیات و ویژگی ها را بهتر ببینیم:


 
مواد چمن مصنوعی
معمولاً هنگام استفاده از مواد آب بندی ، بحث در مورد اینکه آیا مات پایه (Backing) وجود دارد ، وجود دارد. لاتکس یا پلی اورتان (PU) که ​​بهتر است. اما در حقیقت ، فناوری های جدید مواد با کیفیتی را در هر دو محصول ارائه می دهند. در سطح حرفه ای ، به عنوان مثال در Soccer ، FIFA دارای یک راهنمای کیفیت در مورد چمن مصنوعی و این کتاب دیگر است.

کیفیت پشتیبان چمن بهترین راه برای اینکه بدانید پشتیبانی خوبی دارید این است: ابتدا نمونه کالایی که می خواهید خریداری کنید رایگان است. و ثانیاً ، با انگشت شست گوشه تکه چمن را بردارید و سعی کنید دو لایه را جدا کنید ، اگر به راحتی می توانید! از آن محصول خودداری کنید.

اگر می توانید به راحتی دو لایه را که باعث ایجاد پشتوانه می شوند (پایه چمن) جدا کنید ... از این محصول خودداری کنید!

وقتی ما برای خرید می رویم ، آنها در رول های مهر و موم شده با پلاستیک فروخته می شوند. حرفه ای ها رول هایی با عرض 2 متر (متداول ترین) و 4 متر را انتخاب می کنند. در سطوح بزرگ نیز می توانیم برای راحتی آن در حمل و نقل ، عرض آن را به طول یک متر پیدا کنیم و "بریده" کنیم.

هرچه غلتک چمن کوچکتر باشد ، اتصالات بیشتر ، کار نصب بیشتر و مشکلات زیبایی شناختی احتمالی بیشتر ، آن را در ناودان نگه دارید!

چمن مصنوعی با ماسه سیلیس یا نه
یک ماده پرکننده برای عمودی ماندن تیغه لازم است - الیاف (نخ). اگر چیزی نباشد بعد از مدتی دراز می کشد.

علاوه بر این ، وزن و ثبات فرش سبز را اضافه می کند. احساس راحت تر ، کرکی و نرم تر بودن آج. در تابستان رطوبت هوا را بهتر نگه می دارد و یا در صورت بارندگی شدید به عنوان فیلتر تنظیم می کند.

تولیدکنندگان در اینجا سیستم های مختلفی برای همکاری دارند

منبع : ovacen

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.