سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

انواع موکت های طرح دار اتاق کودکان

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

انواع موکت های طرح دار اتاق کودکان

۱,۸۰۷ بازديد

انواع موکت: راهنمای شما برای موکت
انواع مختلفی از الیاف موکت و سبک موکت برای انتخاب وجود دارد. بیشتر بدانید که چرا موکت گزینه ای مناسب برای کفپوش منزل شماست.

انواع سبک ها ، الگوها و رنگ های موکت اتاق کودک پسرانه برای انتخاب هر سبک شخصی و مطابقت با هر نوع دکوراسیون وجود دارد.

سطح بالشتی موکت صدا را جذب می کند و از راه رفتن کمتر از کف سخت سطح است.

هنگام در نظر گرفتن قیمت مناسب ، انواع موکت تافتینگ در دکوراسیون یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات کف سازی است که نصب شده است.

خاصیت عایق بندی موکت در فصول سرد گرمای بیشتری را در زیر پا ایجاد می کند.

موکت یک سطح غیر لغزنده است که از زیر پا ایمن باشد و یک بالشتک برای جلوگیری از شکستگی هنگام ریختن تصادفی مواد ظریف فراهم می کند.

بیشتر موکتهای مصنوعی با تیمارهای استاتیک ، لک و مقاوم در برابر خاک درمان می شوند و باعث تمیز کردن و نگهداری آنها می شود.
اگر پس از مطالعه این راهنما س questionsالی بی پاسخ در مورد سبک موکت دارید ، به صفحه سQالات متداول موکت ما مراجعه کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با نزدیکترین متخصص کفپوش امریکا در ارتباط باشید.

مقایسه الیاف موکت:
برای چیدن الیاف موکت مناسب ، نحوه زندگی در هر اتاق را در نظر بگیرید. الیاف موکت چهار نوع اساسی دارد:

نایلون
نایلون با دوام ترین و مقاوم در برابر لکه های الیاف موکت موجود است ، وقتی با محافظت از لک درمان می شود. این فیبر انتخابی برای خانه های دارای حیوانات خانگی و کودکان و برای کسانی است که خیلی سرگرمی می کنند. ایده آل برای ترافیک سنگین در راهروها و پله ها.


پلی استر
پلی استر به دلیل ظاهر لوکس ، احساس و انتخاب فوق العاده رنگ و سبک خود شناخته شده است. این ارزش خوبی برای خانه هایی است که میزان ترافیک نرمال دارند.


الفین
الفین مقاومت در برابر لک و رطوبت خوبی دارد ، اما برای پوشیدگی نمرات زیر نایلون و پلی استر را دارد بهترین برای ساخت شمع های حلقه ای یا شمع های برش خورده بسیار زیاد است.


پشم
به دلیل زیبایی طبیعی مورد پسند است. موکت پشمی دارای کیفیت مقاومت طبیعی در برابر خاک است ، اما ذاتاً در برابر لک مقاوم نیست. پشم برای مدت طولانی خوب به نظر می رسد و خوش ساخت است.


ساخت موکت
بیش از 90٪ موکت های مسکونی به عنوان موکت تافت ساخته می شوند. ماشین تافتینگ مانند چرخ خیاطی بزرگ و بزرگ با صدها سوزن کار می کند که حلقه های الیاف (توفان یا بخیه) را به قسمت پشتی موکت وارد می کند تا شمع صورت موکت را تشکیل دهد.

دوام موکت شما به ساخت آن بستگی دارد. ساخت با کیفیت بر دوام ، شکل ظاهری و قیمت موکت تأثیر می گذارد و بیشتر تحت تأثیر پیچش الیاف و چگالی دسته ها قرار دارد.

پیچ - پیچیدن
Twist به این معنی است که الیاف (نخ موکت) چقدر محکم پیچ خورده است. نخ هرچه محکم تر باشد ، موکت در برابر خرد شدن و مات شدن بهتر مقاومت می کند. این امر خصوصاً در موکت های شمع برش دار بسیار مهم است ، زیرا نوک آن در معرض آن قرار دارد و به راحتی می تواند از بین برود. موکت فریز دارای بالاترین سطح پیچش در حدود 7-9 پیچش در هر اینچ (TPI) است ، در حالی که بیشتر سبک های موکت شمع برش خورده بین 3-6 پیچش در هر اینچ است.

تراکم
چگالی به مقدار و هم چگونگی بسته شدن فیبرهای درون موکت اشاره دارد. هرچه فیبرها بهم نزدیکتر قرار بگیرند ، موکت چگالتر خواهد بود و عملکرد بهتری دارد.

روش های بررسی تراکم موکت شامل تلاش برای رسیدن به پشت موکت با فشار دادن انگشتان روی الیاف موکت است. رسیدن به پشتی هرچه دشوارتر باشد ، موکت متراکمتر است. یا با دسته های رو به بیرون ، موکت را به شکل U خم کنید و ببینید چه مقدار از پشت موکت قابل مشاهده است. هرچه پشتوانه کمتری نشان دهد ، موکت متراکمتر است.

موکت مقاوم در برابر لکه: به چه سطحی نیاز دارید؟
نحوه زندگی شما در هر اتاق را در نظر بگیرید. اگر بچه ، حیوانات خانگی و مناطق پرتردد دارید یا بسیار سرگرمی دارید ، می خواهید موکتی با مقاومت در برابر لکه انتخاب کنید. تمایل به محافظت از خانه با مقاومت در برابر لکه ها ، انتخاب سبک و رنگ موکت را محدود نمی کند.

عامل اصلی در تعیین مقاومت در برابر لکه ، نوع الیاف موکت است: نایلون ، پلی استر ، الفین یا پشم. فراتر از نوع الیاف ، اکثر تولید کنندگان از روشهای محافظت از لکه های پس از تولید برای افزایش خواص مقاوم در برابر لکه طبیعی هر الیاف استفاده می کنند. از Flooring America Sales Professional برای انتخاب کفپوش متناسب با سبک زندگی خود کمک بخواهید. و ، حتماً به سیستم انتخاب پنج ستاره ما مراجعه کنید تا راهنمای شما در جهت محافظت از ضمانت مناسب باشد.

بافت موکت:
بافت موکت به نحوه اتصال الیاف موکت به پشت موکت اشاره دارد. در اصل ، سه نوع مختلف بافت موکت وجود دارد.

شمع را برش دهید
موکت شمع برش از نخ هایی تشکیل شده است که در انتهای آنها بریده می شود. احساس نرم موکت شمع برش دار ، آن را به گزینه ای مناسب برای راحت ترین مناطق خانه شما - اتاق خواب ، اتاق نشیمن و اتاقهای خانوادگی تبدیل می کند. پنج سبک اصلی موکت شمع برش خورده وجود دارد: مخمل ، زاکسن ، فریز ، شگ و کابل ، هر کدام ظاهر و بافت متفاوتی دارند. تفاوت اصلی در بین این سبک ها میزان پیچ خوردگی نخ ها است که در نهایت بر میزان موکت تأثیر می گذارد

قابلیت استفاده
حلقه
موکت حلقه ای دارای نخ هایی است که روی سطح موکت طرح دار جدید حلقه ای و برش خورده است. ارتفاع شمع می تواند از کم ، محکم ساخته شده تا یک شمع سطح بالا با لوکس تر باشد. موکت حلقه دارای قابلیت استحکام و پنهان کردن خاک است. این سبک برای مناطق پرترافیک ایده آل است. بربر محبوب ترین سبک موکت حلقه ای است که می توان آن را به عنوان یک موکت سطح حلقه ای یا چند حلقه ای ساخت.

حلقه برش
همانطور که از نامش پیداست ، این موکت ترکیبی از تافته های برش خورده و حلقه های پایین در انواع نقوش مجسمه سازی شده است. موکت های حلقه ای عملکرد خوبی دارند اما دوام کمی نسبت به موکت های حلقه ای دارند.

روش های رنگ آمیزی:
دو روش محبوب برای مردن موکت وجود دارد. هر دو روش رنگ بسیار خوبی ارائه می دهند.

راه حل رنگ شده
الیاف قبل از بافته شدن الیاف رنگ می شود. این روش به موازات مقاومت در برابر محو شدن ، مانند مقاومت در برابر عوامل تمیز کننده خشن ، مانند سفید کننده ، باعث ایجاد لک و مقاومت محو تر می شود.

پیوسته رنگ
این روش در طی مراحل پس از تافتینگ و مناسب ترین موکت بافته شده تکمیل می شود. این فرایندی است که به رنگهای جامد دست می یابد.

انتخاب رنگ:
کف خود را پنجمین دیوار بدانید که تمام عناصر طراحی دیگر اتاق را به هم متصل می کند. هنگام انتخاب طرح رنگ ، دیوارها ، روش های درمان پنجره و سایر وسایل را در نظر بگیرید. هنگام مراجعه به فروشگاه ما ، نمونه هایی از پارچه و رنگ را به همراه آورید ، جایی که متخصصان کفپوش ما به شما کمک می کنند.

تمام این عناصر در ظاهر شما تفاوت ایجاد می کنند. فراموش نکنید که برای نصب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات کوچکی که هنگام انتقال از طبقه های قدیمی به طبقه جدید تفاوت زیادی ایجاد می کند ، نصب را بررسی کنید.

بین نوع الیاف ، بافت و رنگ ، موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب موکت مناسب برای خانه خود در نظر بگیرید. از ابزار My Design Finder ما برای انتخاب سبکی متناسب با سبک زندگی خود استفاده کنید و یا برای اطلاعات بیشتر با متخصص محلی Flooring America خود تماس بگیرید. 
منبع

علت درد آپاندیس در کودکان و 4 درمان موثر

آپاندیسیت به معنای التهاب و ورم آپاندیس است که یک درد شدید در سمت راست پایین شکم ایجاد می کند. آپاندیسیت یک اورژانس پزشکی است چون می تواند موجب ترکیدن با پاره شدن آپاندیس شود. این وضعیت جدی است و منجر به تشدید عفونت می شود و در صورت عدم درمان می تواند کشنده باشد.

آپاندیس زایده ای نازک و انگشتی شکل است که به روده بزرگ متصل است و در قسمت پایین و سمت راست شکم قرار دارد. متخصصان به طور قطع نمی دانند که آپاندیس چه نقشی در بدن دارد. بطور کلی آپاندیس یک اندام حیاتی نیست و برداشتن آن ضرری برای سلامتی ندارد.

عمل جراحی که برای برداشتن آپاندیس انجام می شود، آپاندکتومی نامیده می شود. این عمل، شایع ترین جراحی اضطراری انجام گرفته برای کودکان است. اکثر کودکان پس از این عمل بدون هیچگونه عارضه ی طولانی مدت، بهبود می یابند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.