سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

انواع کفپوش های ساختمانی در دکوراسیون داخلی

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

انواع کفپوش های ساختمانی در دکوراسیون داخلی

۱,۸۱۲ بازديد

در جستجوی کف مناسب با معرفی انواع کفپوش ها روبرو خواهید شد. هر کدام با ویژگی ها ، مزایا و معایب منحصر به فرد خود. در این مقاله می توانید بخوانید که کدام طبقه از طبقه محبوب امروزه موجود است و تفاوت اصلی آنها چیست. با این روش می توانید انتخاب کنید که کدام طبقه مناسب شرایط شماست.
1. کف چوبی
نوع کف: کف چوبی
کف چوبی یکی از قدیمی ترین اشکال پوشش کف است. در هلند کف چوبی عمدتا از بلوط ساخته می شود و در تخته چیده می شود.
فواید
یک کف چوبی به هر اتاق جلوه ای اصیل و زیبا می بخشد. دانه ها و ترک ها ، هر تخته (و کف) را منحصر به فرد می کند. کف های چوبی مدت زیادی دوام دارند و می توان آنها را با انواع الگوها چید. در خطوط مستقیم ، یا به عنوان مثال در الگوی استخوان شاه ماهی.
منفی ها
اما متأسفانه اشکالاتی نیز وجود دارد. به عنوان مثال ، کف های چوبی نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند ، آنها به طور کلی گران تر از کف های مصنوعی هستند و با گرمایش از کف یا آب مطابقت ندارند. اختلاف دما همچنین می تواند منجر به انبساط و انقباض نامطلوب شود.
 
2. لمینت
نوع پوشش کف: لمینت
ورقه ورقه یکی از محبوب ترین انواع کف در هلند در سال های اخیر است. این کف مصنوعی از چهار لایه تشکیل شده است: یک لایه تعادل ، لایه اصلی ، لایه تزئینی و لایه بالایی. لایه تزئینی نحوه قفسه را تعیین می کند. لمینت زیادی وجود دارد که شبیه چوب است ، اما انواع طراحی ها امکان پذیر است.
فواید
ورقه ورقه به طور کلی قیمت کمی دارد اما هنوز هم بسیار زیبا به نظر می رسد. لایه فوقانی صاف به راحتی قابل نگهداری است و برای مبتلایان به آلرژی مناسب است. می تواند با گرمایش از کف به خوبی ترکیب شود و با اختلاف دما کوچک یا منبسط نشود. مزیت اضافی با کلیک لمینت: به راحتی می توانید آن را با خود جابجا کنید! خریدی هوشمندانه که مدت زیادی به طول خواهد انجامید.
منفی ها
یک عیب لمینت این است که باید با گذشت زمان کاملاً تعویض شود. آسیب میانی را نمی توان به راحتی از بین برد. همچنین کف ایده آل برای ایجاد یک محیط کم صدا نیست.
 
3. پارکت
نوع کف: پارکت
کف تخته پارکت در تخته ها گذاشته شده است. به طور کلی ، ما بین دو نوع پارکت تفاوت قائل می شویم: پارکت جامد و کامپوزیت. تخته های پارکت جامد کاملاً از مواد طبیعی ساخته شده اند. پارکت ترکیبی از دو لایه تشکیل شده است: قسمت زیرین اغلب از تخته سه لا و قسمت فوقانی مواد طبیعی مانند بلوط.
فواید
یک کف پارکت زیبا گرم و شیک به نظر می رسد. عایق بندی خوب است و با مراقبت مناسب ، کف پارکت مدت طولانی دوام می آورد. در صورت خسارت ، می توان پارکت را بازسازی کرد.
منفی ها
کف پارکت به طور کلی بسیار گرانتر از کف مصنوعی (کامل) است. پارکت جامد یک محصول طبیعی است و با اختلاف دما کوچک و منبسط می شود. این می تواند باعث ایجاد ترک شود. همچنین با رطوبت مطابقت ندارد و کفپوش به طور کلی با گرمایش از کف کمتر راحت است.
 
4. کاشی کاری
انواع پوشش کف: کاشی
همچنین می توانید کف خود را با کاشی های سنگی یا سرامیکی بپوشانید. به خصوص یک انتخاب محبوب در حمام و آشپزخانه ، اما همچنین برای بقیه خانه بسیار مناسب است.
فواید
شکستن کاشی ها تقریباً غیرممکن است. آنها قوی ، بادوام هستند و به راحتی خراشیده نمی شوند. آنها در اشکال ، رنگها و اندازه های مختلف موجود هستند ، برای افرادی که آلرژی به گرد و غبار دارند بسیار مناسب هستند و با گرمایش از کف به خوبی مطابقت دارند.
منفی ها
کاشی ها جذب صدا کمتری دارند و نسبت به کف پوش های مصنوعی یا سایر لایه های مصنوعی کمی رطوبت کمی دارند. برای بازی در کودکانی که گاهی زمین می خورند ایده آل نیست. مفاصل همچنین می توانند به مرور کثیف شده و تمیز کردن آنها دشوار شود.
 
5. وینیل
کف وینیل
کف وینیل از مواد پلاستیکی سخت ساخته شده و از چندین لایه تشکیل شده است. لایه بالایی یک لایه سخت و مقاوم در برابر سایش است. با توجه به این لایه فوقانی قوی ، کفهای خوب وینیل به طور متوسط ​​حدود 20 تا 30 سال دوام می آورند.
فواید
نگهداری وینیل آسان است و قیمتها نسبتاً ارزان هستند. کف ها در برابر رطوبت مقاوم هستند ، و این گزینه ای ایده آل برای آشپزخانه و حمام است. کف وینیل همچنین دارای عایق صوتی است و به راحتی با گرمایش از کف می توان ترکیب کرد.
منفی ها
مبلمان سنگین می توانند در خرید کفپوش اداری وینیل اثری برجای بگذارند. همچنین تفاوت زیادی در قیمت و کیفیت بین انواع مختلف وینیل وجود دارد. به عنوان مثال ، یک کف نازک و ارزان حتی می تواند هنگام جابجایی مبلمان سنگین ترک بخورد. گناه بنابراین توصیه های خوبی دریافت کنید.
 
6. PVC
نوع کف پی وی سی
PVC نیز یک کف مصنوعی است که از لایه های مختلف تشکیل شده است. تفاوت با وینیل این است که PVC به طور کلی قوی تر است ، حاوی یک لایه بالایی محافظ است و به صورت نواری قرار می گیرد. امروزه PVC تقریباً از لمینت قابل تشخیص نیست.
فواید
به طور مثال در این مطلب یاد میگیریم چطور با کفپوش های پی وی سی دکوراسیون خود را متحول کنیم در طرح های مختلف برای یک سنگ فرش موجود است

قیمت مقرون به صرفه نگهداری آنها با پاک کن و جاروبرقی آسان است و می توان آنها را به راحتی با گرمایش از کف ترکیب کرد.
منفی ها
به دلیل لایه بالای محافظ PU ، کف تا حدی سخت تر از مثلاً وینیل است. و از آنجا که کف بسیار نازک است ، یک پایه یکنواخت لازم است. بنابراین نمی توانید آن را فقط روی زمین قدیمی قرار دهید.
 
7. فرش
نوع پوشش کف: فرش
فرش در دهه های اخیر به دلیل ظهور انواع کف مدرن مانند ورقه ورقه ، پی وی سی و وینیل محبوبیت خود را از دست داده است. با این حال ، به نظر می رسد در سال های اخیر بازگشت واقعی داشته و هر روز شاهد خانه های بیشتری هستیم.
فواید
فرش در انواع رنگها ، چاپها و مواد موجود است. این گرما را به خوبی حفظ می کند و زیر پا بسیار نرم است. برای اتاق خواب بسیار عالی است. مخصوصاً هنگام برخاستن در ماههای سرد زمستان ...
منفی ها
تمیز کردن فرش نسبت به وینیل یا ورقه ورقه کمتر آسان است. جاروبرقی و پاک کردن سریع متاسفانه شامل نمی شود. بنابراین همیشه برای خانواده های دارای فرزند خردسال یا حیوانات خانگی مناسب نیست.
 
8. کف بتونی
انواع جدید کف: کف بتونی
پیشرفت نسبتاً جدید استفاده از کف های بتونی در خانه ها است. یک راه حل مرسوم ، مد روز برای یک ظاهر مدرن صنعتی.
فواید
کف بتونی قابل شکستن نیست و نگهداری آن آسان است. هیچ درز و شکافی قابل مشاهده نیست ، که به شخصیت یک شخصیت بی انتها بدهد.
منفی ها
کف بتونی نسبت به کف های چوبی یا مصنوعی بسیار سخت و کم صدا است. نگهداری سالانه نیز برای زیبا نگه داشتن کف برای مدت طولانی لازم است. با گذشت زمان ، ترک هایی ظاهر می شود که با چشم غیر مسلح دیده می شود. البته می توانید این را به عنوان یک مزیت نیز بدانید ، زیرا باعث تقویت نمای صنعتی می شود.
انواع محبوب طبقات
انواع کف فوق همچنان در هلند از گزینه های محبوب هستند. هم در خانه ها و هم در مشاغل. موردی را مشاهده کرده اید که مورد توجه شما قرار گیرد؟ سوله فرش De Bossche متخصص پارکت ، وینیل ، پی وی سی ، کف لمینت و فرش طبیعی است. از نمایشگاه ما با مساحت بیش از 1500 متر مربع دیدن کنید و الهام بگیرید. یا به وب شاپ ما مراجعه کرده و به راحتی آنلاین سفارش دهید.

 

منبع

 

آموزش  دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی، هنر چیدمان داخل فضای ساختمان است به منظور ایجاد یک فضا برپایه سلامت روحی و زیبایی شناختی سازه ای است که فرد یا افرادی داخل آن زندگی می‌کنند و یا فعالیت اجتماعی انجام می‌دهند. در این مقاله به طور تخصصی به این رشته پرداخته ایم و هر چیزی که برای ورود به این رشته لازم دارید را شرح داده ایم.

دکوراسیون داخلی

گذری بر سبک های دکوراسیون داخلی

1- سبک مدرن

این سبک بر خلاف سبک های قدیمی تر از خود، از تجمل و استفاده بیش از حد جزئیات دوری می کند و با در نظر گرفتن کارایی و کاربرد اثاثیه و وسایل خانه، فضایی ساده و به دور از در هم ریختگی ایجاد می کند. استفاده از خطوط صاف و مستقیم، استفاده از مصالح و مواد طبیعی مانند چوب، فلزات، چرم و الیاف طبیعی و استفاده از پالت رنگی خنثی از ویژگی های این سبک است.

2- سبک مینیمال

این سبک نیز همانند سبک مدرن، تکیه بر طراحی کاربردی دارد و از هر گونه شلوغی و در هم ریختگی در محیط خانه دوری می کند. سادگی در شکل و طراحی اثاثیه، پوشش و دکور ساده دیوارها، فضای مرتب و باز و پر نور خانه از ویژگی های این سبک است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.