سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

چمن مصنوعی برای مدرسه چی بخریم

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

چمن مصنوعی برای مدرسه چی بخریم

۱,۸۰۴ بازديد

KiTas ، مدارس و مهد کودک ها
کودکان عاشق بازی هستند - چه کودک نوپا در مهد کودک باشند و چه نوجوان - بازی و رمپ کردن به سادگی بخشی از آن است. ایجاد فضای مناسب برای کودکان از اهمیت بیشتری برخوردار است. امروزه ، نه تنها حیاط مدرسه ها سنگ فرش شده است ، مناطق دیگر نیز به هر چیزی غیر از بازی دوستانه مجهز شده اند. به ویژه حیاط های آسفالته مدرسه یا مناطق بازی ، خطر زیادی برای آسیب دیدگی کودکان در بر دارد ، زیرا اگر در اینجا بیفتید - و این همیشه اتفاق می افتد - می توانید به سرعت زانوی خود را بچرخانید یا حتی استخوان بشکنید.

ایده آل برای مراکز مهد کودک ، مدارس و مهد کودک ها ، چه در خانه و چه در فضای باز
به منظور اجرای عدالت نسبت به غریزه بازی کودکان در هر سنی از یک سو ، اما در عین حال برای ایجاد محیطی هرچه نزدیک به طبیعت ، اکنون مراکز مراقبت روزانه ، مدارس و مهد کودک ها بیشتر انتخاب می کنند چمن مصنوعی به عنوان کفپوش. چمن مصنوعی هم برای مکان های داخلی - به عنوان مثال در اتاق های گروه های مهد کودک - و هم برای مکان های بیرونی بسیار مناسب است. به ویژه انواع توده های عمیق (به عنوان مثال قیمت چمن مصنوعی برای مدرسه با طول نی 35 میلی متر یا بیشتر) مورد اقبال کوچک است. چمن مصنوعی با احساسی ملایم و نرم و حسی که به سختی می توان آن را از چمن معمولی متمایز کرد ، منطقه بازی ایده آل KiTas ، مدارس و مهد کودک ها است.

آزمایش شده برای مواد مضر و کاملا بی ضرر
چمن مصنوعی توسط کودکان ، بلکه توسط والدین و مربیان با شور و شوق مواجه نمی شود. چمن مصنوعی از پلی پروپیلن و پلی اتیلن ساخته شده است - دو پلاستیکی که دهه هاست در زندگی روزمره استفاده می شود ، بنابراین نگرانی والدین می تواند به سرعت در اینجا حل شود. به ویژه مربیان از کاهش خطر صدمه دیدن خوشحال هستند ، زیرا در انواع چمن مصنوعی نرم و نرم ، کاملاً نرم ، و حتی اگر کودک به زمین بیفتد ، هیچ اتفاقی به این سرعت نمی افتد. در عین حال ، انتخاب چمن مصنوعی برای تراس چنان مقاوم است که حتی بازی طولانی و رمپینگ هیچ نشانه قابل توجهی بر جای نمی گذارد و بر این اساس استفاده از دوره های طولانی امکان پذیر است.

انواع مناسب چمن مصنوعی را برای مراکز مهد کودک ، مدارس و مهد کودک ها می توانید در اینجا پیدا کنید.

منبع

تغذیه و مهارت هایی که کودک در دوران مدرسه باید یاد بگیرد

به گزارش ایرنا  کارشناسان مععتقدند تغذیه در کودکان مدرسه‌ای بسیار مهم است چراکه به تأمین مواد سازنده برای رشد ، تأمین انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های جسمی، فکری و حفظ مقاومت در برابر عفونت‌ها کمک می‌کند همچنین در ذخیره‌سازی مواد غذایی لازم به منظور آمادگی برای رشد سریع دوران بلوغ موثر است.

نقش خانواده در تغذیه صحیح فرزندان

از آنجا که کودکان، وعده‌های غذایی اصلی صبحانه، ناهار و شام را معمولاً در خانه و با حضور والدین صرف می‌کنند بنابراین الگوی غذایی اصلی آنها بیشتر تابع خانواده است و آنها می‌توانند موقعیتی فراهم کنند تا فرزندانشان از رژیم غذایی سالم و متنوع برخوردار شوند و با سرمایه گذاری برای تغذیه صحیح کودکان و دانش آموزان نسلی سالم و پویا تحویل جامعه دهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.