سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

انواع موکت ها در بورس موکت

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

انواع موکت ها در بورس موکت

۱,۸۰۹ بازديد

نوع مناسب موکت برای منطقه مورد نظر برای کاربرد
موکت ها انواع مختلفی دارند و روشهای تولید و سنتهای گره زدن و بافتن موکت به دوران باستان برمی گردد. صنعتی سازی بازار را به میزان قابل توجهی تغییر داده و تولید دست را تا حد زیادی جابجا کرده است. در این مقاله ما به طور عمده فرآیندهای مدرن ساخت ، انواع مختلف موکت ها و نحوه استفاده از آنها را توضیح می دهیم.

ظاهر
نمای انواع موکت ها و کاربرد آن را می توان به دسته های پارچه حلقه برش ، شمع برش و پارچه حلقه تقسیم کرد. این روش نحوه نمایش نخ ها (نخ) روی سطح را توصیف می کند. به عنوان مثال ، پارچه حلقه یک حلقه بسته است ، یک حلقه است که در سطح قابل مشاهده است و اغلب به دلیل دوام در ادارات و غیره استفاده می شود. شمع برش خورده (موکت مخملین) بر روی سطح بریده می شود و منجر به ایجاد یک سطح متراکم می شود ، در حالی که طرف برش خورده لایه در حال تشکیل است. با حلقه برش ، از هر دو روش استفاده می شود ، و در ارتفاع های مختلف برش داده می شود و یا به عنوان یک حلقه باقی می ماند.

روش ساخت
روند تافتینگ احتمالاً گسترده ترین تکنیک امروزی است که به موجب آن یک نخ در حامل سوراخ می شود و با بسیاری از سوزن های کوچک لنگر می اندازد. این نام فرآیند لنگر انداختن نخ و لایه حامل را توصیف می کند - نخ در لایه حامل قرار دارد.

موکت های بافته شده قدیمی ترین در میان کف پوش های پارچه ای است و در دوران باستان ساخته می شده است. در روش بافندگی ، ما نخ و پود را در هم می آمیزیم و بدین ترتیب یک سطح سفت ایجاد می کنیم زیرا هیچ نخ بریده شده ای روی سطح وجود ندارد و بنابراین سطح تماس کمتری وجود دارد.

موکتهای بدون توده (نخ) مانند نمد سوزنی یا نمد سوزنی نوع دیگری از موکتهای سخت پوش را ارائه می دهد. این موکتها بیشتر در ادارات و سایر ساختمانهای عمومی مورد استفاده قرار می گیرند زیرا بسیار سخت پوش هستند اما به دلیل تراکم آن خصوصاً پا برهنه و جوراب راحتی آن زیاد نیست.

انواع سطح
موکت ها دارای الیاف و انواع مختلفی از ساخت هستند. سطح را می توان به سه نوع تقسیم کرد: حلقه برش داده شده ، پارچه شمع برش خورده و پارچه حلقه ای.

این روش نحوه نمایش نخ ها (نخ) روی سطح را توصیف می کند. به عنوان مثال ، پارچه حلقه یک حلقه بسته است ، یک حلقه است که در سطح قابل مشاهده است و اغلب به دلیل دوام در ادارات و غیره استفاده می شود. شمع برش خورده (موکت مخملین) بر روی سطح بریده می شود و منجر به ایجاد یک سطح متراکم می شود که در قسمت برش خورده لایه در حال تشکیل است. هر دو روش در حلقه برش استفاده می شود ، و در ارتفاعات مختلف برش داده می شود یا به عنوان حلقه باقی می ماند ، همچنین به عنوان موکت "حلقه برش" شناخته می شود.

لایه حامل (زیر سطح) در نسخه های مختلف ارائه می شود.

انواع فیبر
فیبرها را اساساً می توان به بهترین رنگ موکتهای الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی تقسیم کرد. الیاف طبیعی به عنوان مثال پشم گوسفند ، مو بز ، الیاف نارگیل و الیاف گیاهانی مانند - است.

الیاف مصنوعی امروزه به عنوان استاندارد در نظر گرفته می شوند زیرا سفت و سخت هستند و نسبت به الیاف طبیعی ارزان ترند و به طور بی وقفه در دسترس هستند. با این وجود بهترین و قدیمی ترین موکت ها هنوز الیاف طبیعی محسوب می شوند و موکت های رولزرویس محسوب می شوند. تمیز کردن خود و بازسازی رفتار برداشت به دلیل ساختار منحصر به فرد فیبر شگفت انگیز است.

قانون این است: هرچه فیبر مصنوعی بیشتر باشد ، در برابر سایش مقاوم تر و تمیزتر می شود. الیاف طبیعی بیشتر ، رنگ پایدارتر و خود تمیزکاری بهتری دارند.

لایه حامل
در اینجا از مواد و تکنیک های مختلفی نیز استفاده می شود. پشتیبان فوم ، پارچه پارچه ای و پشم گوسفند مصنوعی بسته به نیاز مورد استفاده قرار می گیرد. در منطقه زندگی اغلب از موکت هایی با کف کف استفاده می شود. این اساساً یک لایه پیاده روی نرمتر و عایق بندی صوتی بهتر در کف پا را ارائه می دهد. پارچه ها و پارچه های پارچه ای برای انواع موکت ها ، دولتی یا خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع و خصوصیات انواع مختلف موکت ها
در این بلاگ ، نگاهی دقیق به تغییرات مختلف ، شکل ظاهری و خصوصیات آنها می اندازیم. از آنجا که موضوع موکتها بسیار جامع است ، این به عنوان یک خلاصه عمل می کند و لیستی کامل از انواع موکت را نشان نمی دهد.

تغییرات حلقه ها را برش دهید
در اینجا برخی از حلقه ها بریده می شوند. دیگران را در همان سطح یا سطح پایین تر بگذارید. این سطح برجسته نامیده می شود و بسیار مقاوم است. گزینه دیگر پارچه شمع حلقه ای با عمق بالا است. اینجاست که حلقه های بالاتر بریده می شوند تا ترکیبی از پارچه حلقه و مخمل ایجاد شود. تولید دقیق طیف وسیعی از گزینه های طراحی برای مواد ، الگو و شکل را باز می کند.

حلقه های برش موکت - موکت
پارچه حلقه ای / موکت های بافته شده
با ادامه کار خود ، kl

یک حلقه نخ با همان طول ، این پارچه حلقه صاف بسیار مقاوم است. شمع حلقه ای با عمق بالا (کف کوتاه - بلند) از حلقه های نخ با طول های مختلف تشکیل شده است و بنابراین ساختار یافته به نظر می رسد. هر دو نسبت به ردپاها مقاوم و حساس نیستند - برای مناطق بسیار استفاده شده ایده آل است. ترکیبی از حلقه های رنگی مختلف ، آزادی زیادی در طراحی ایجاد می کند و می تواند به کف و دیوارها متصل شود.

مخمل
موکت های مخملی احساس لوکس و گرمی را منتقل می کنند. با استفاده از این موکت ها ، حلقه های پشمی به صورت برش خورده و نخ به آرامی پیچ خورده است. این یک سطح کاملاً یکدست و مخملی ایجاد می کند. Velor یک پارچه تافتینگ سوزنی است. هرچه کف زمین بلندتر باشد سطح آن نرمتر خواهد بود.

موکت های مخملی ، موکت های مخملی
موکت های فریزی
نخ با پارچه مخمل دار یا مخمل چین دار ، نخ به خصوص محکم پیچ خورده و سپس ثابت می شود. سطح مورد استفاده عملی است و در برابر رد پا و تشکیل آجار بسیار مقاوم است. بافت سطح آن را گرم و نرم می کند. موکت Frisé در گروه موکتهای شمع برش خورده (شمع برش خورده) قرار دارد.

موکت زیر میز ، موکت حمام طراحی کنید
نگاه گامان
موکت هایی که در ظاهر جدید - قرار دارند از محبوبیت خاصی برخوردارند. آنها ساختارهای جذاب الیاف نارگیل و جلبک دریایی را با گرما ، دوام و راحتی موکت ها ترکیب می کنند. موکتهای گامان سخت پوشیده ، مراقبت از آنها آسان و ضد الکتریسیته ساکن است. به لطف کیفیت بالا ، مقاومت بالایی در برابر سایش دارند.

موکت گامان - موکت
شمع حلقه بربر
با مخلوط کردن نخهای مختلف طبیعی در یک نخ ، موکتهای بربر کاملا طبیعی به نظر می رسند و ظاهری روستایی دارند. آنها همچنین بسیار کاربردی ، بادوام ، همه کاره هستند و بنابراین برای مناطق با ترافیک زیاد ایده آل هستند.

موکت بربر ، کف موکت
نخ توپی
موکت های کوگلگرن دوام فوق العاده و عدم حساسیت و زیبایی را ترکیب می کنند. سطح آنتی استاتیک آن را برای فضاهای اداری نیز ایده آل می کند. پله ها را می توان با تقویت لبه ساخت. راه پله هایی که به این ترتیب چیده می شوند ، کار خود را برای دهه ها انجام خواهند داد. ما در نمایشگاه خود مدلی داریم که جزئیات را می توان در آن مشاهده کرد.

کوگلگرن ، فروشگاه کوگلگرن ، موکت اداری ، موکت در مکانهای عمومی ، ورودی موکت ، موکت https://virgool.io/@decoration ، موکت ، موکت ، موکت ، موکت برای کاستورهای صندلی ، کاستورهای صندلی موکت
پشم گوسفند سوزنی

نمد سوزنی به صورت یک سازه صاف با میلیون ها بخیه بخیه احساس می شود. این ماده می تواند از مواد شیمیایی ساخته شود بلکه از مواد طبیعی نیز ساخته می شود. اما در صنعت موکت ، الیاف پلی آمید بیشتر برای تولید استفاده می شود. نمد سوزنی در یک یا چند لایه عرضه می شود و می تواند یک لایه حامل ساخته شده از مواد طبیعی یا مصنوعی داشته باشد. نمد سوزنی بسیار سخت پوش ، مراقبت از آن آسان است و مقاومت زیادی در برابر سایش دارد. به همین دلیل است که اغلب در مناطق قراردادی بلکه در مناطق زندگی نیز استفاده می شود. نمد سوزنی علاوه بر ارزان بودن برای خرید ، به دلیل خاصیت ضد الکتریسیته ساکن بودن و تراکم بالا ، دارای حساسیت کم در برابر خاک نیز است.

موکت ، موکت ، تخمگذار موکت ، متخصص موکت ، کارشناس موکت ، موکت فروشی
انتخاب مناسب برای منطقه مورد نظر برای کاربرد
ما می توانیم طیف گسترده ای از موکتهای ساخته شده از الیاف مصنوعی پشمی و جدید را به شما پیشنهاد دهیم. به نمایشگاه موکت ما بیایید.

منبع

عوامل موثر بر بازار بورس

1- برخی صنایع کامودیتی ‌محور هستند یعنی از اخبار و اتفاقات جهان تاثیر میپذیرند. صنایع فولاد،‌ سنگ آهن، پتروشیمی‌، فلزات رنگی، سیمان و …. از جمله صنایع موثر از اخبار و اتفاقات جهان هستند.

2- عوامل اقتصاد کلان یکی دیگر از عوامل موثر بر بازار بورس است. نرخ ارز، بهره، مالیات، حامل‌های انرژی، تعرفه بازرگانی و… از جمله عوامل اقتصاد کلان موثر بر بازار بورس هستند.

3-تاثیرگذارترین عامل بر اقتصاد شرکت‌ها، تحولات درونی صنایع و شرکت‌ها است.

4-اخبار و اطلاعیه های منتشر شده از سوی مطبوعات، رسانه های اجتماعی و خبرگزاری میتواند جو حاکم بر بازار را تغییر دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.