سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

خرید موکت مناسب خانه و فضای مسکونی

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

خرید موکت مناسب خانه و فضای مسکونی

۱,۸۱۹ بازديد

یک موکت با کیفیت خوب ، یک طبقه را از محل کار به یک خانه خانگی می برد. فوراً یک فضا را دگرگون می کند ، ظاهر اتاق را نرم می کند و صدا را جذب می کند و یک محیط دنج ایجاد می کند. اما انتخاب بهترین موکت برای خانه شما می تواند تا حدی یک میدان مین باشد ، از انواع انبوه گرفته تا رنگ - به نظر می رسد گزینه ها بی پایان هستند.
برای کمک به شما در مرتب سازی امکانات و در نهایت یافتن بهترین موکت برای خود و خانه خود ، می خواهید موارد زیر را در نظر بگیرید.
1. به روشی که زندگی می کنید در نظر بگیرید
اگر خانواده و حیوانات خانگی جوانی دارید ، به دنبال یک انتخاب موکت مناسب برای منزل سخت پوش با رنگ بخشنده باشید ، مانند یک تکه حلقه بافت یا یک برش سخت پیچ خورده. اگر زن و شوهری هستید که به دنبال لوکس بودن هستید ، ممکن است یک تکه مخمل خواب دار و رنگ تخت را انتخاب کنید. اگر اهل سرگرمی هستید ، شمع ترکیبی برش و حلقه در زنگ های میانه تا تاریک یا یک شمع برش دار دار مناسب خواهد بود.
* عکس: آنسون هوشمند *
عکس: آنسون اسمارت
2. درباره تکه های پلاستیکی فکر کنید
شمع های برش خورده شامل شمع های مخمل خواب دار هستند که فوق العاده نرم هستند و مانند مخمل به نظر می رسند. اگر آن احساس لاکچری و مجلل را می خواهید ، موکت های انبوه و پرزدار دوست داشتنی هستند ، اما بخاطر داشته باشید که آنها ردپایی را نشان می دهند.
3. نگاهی به قسمتهای حلقه بیندازید
شمع های حلقه دقیقاً همین است. نخ به صورت حلقه ای در می آید. تنوع زیادی وجود دارد: بعضی از آنها ظاهری رسمی ، خطی دارند ، بعضی از آنها دارای الگوی دنده ای هستند و به آنها حالت سیزال می دهد. توده های حلقه ای تصادفی ظاهری معمولی و معمولی به موکت می بخشند.
4. آن را مخلوط کنید
موکتهای ترکیبی برش خورده و حلقه ای ، که در آن بافت های متضاد یک الگوی روشن و تیره ایجاد می کنند ، کمتر ردپا نشان می دهند و دارای بافت دوست داشتنی زیر پا هستند.
5- نحوه کار رنگ موکت را درک کنید
رنگ های تیره به دنجتر نشان دادن اتاق کمک می کنند رنگ های روشن تر ، فضای اتاق را بزرگتر نشان می دهد. یک گزینه محبوب انتخاب موکتی است که دو رنگ را در یک ترکیب ظریف و خنثی ترکیب کند. در مورد لکه ها بیشتر بخشنده است.
6. انعقاد یک مد
موکت پس از نصب سبکتر به نظر می رسد و با گذشت زمان کمرنگ می شود ، بنابراین یکی از سایه ها را عمیق تر از آنچه برنامه ریزی کرده اید انتخاب کنید.
* عکس: ماری هومر | یک ظاهر طراحی شده: Kayla Gex *
عکس: ماری هومر | یک ظاهر طراحی شده: Kayla Gex
7. نوع الیاف دلخواه خود را در نظر بگیرید
موکت ها در مخلوط 100 درصد پشم ، مخلوط های پشم و نایلون و الیاف مصنوعی بیشماری موجود است. پشم در تابستان خنک و در زمستان گرم است - و لزوما گران نیست. از بین الیاف مصنوعی ، نایلون محلول رنگ انتخاب می شود. به طور کلی محو شده و لمس آن نرم است.
8. به آن دروغ بگویید
اگر افراد خانواده شما دوست دارند روی زمین استراحت کنند ، مطمئن شوید که یک موکت متراکم با وزن سنگین خریداری کرده اید. هرچه یک نمونه موکت سنگین تر باشد ، به احتمال زیاد نخ بیشتری دارد.
9. رتبه بندی ها را بررسی کنید
یک سیستم رتبه بندی برای موکتهای استرالیا وجود دارد به دنبال موکتی باشید که دارای درجه مسکونی "درجه سنگین سنگین" باشد. و اگر از پله ها موکت می کنید ، اطمینان حاصل کنید که دارای درجه پله است.

منبع: https://www.homestolove.com.au/9-tips-for-choosing-carpet-1665

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.