سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

چرا باید کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک بخریم

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

چرا باید کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک بخریم

۱,۸۱۷ بازديد

ورود آب و هوای خوب زمان ایده آل برای دادن جلوه ای جدید به خانه است و از این لحاظ تغییر کفپوش یک تصمیم اساسی برای دستیابی به ظاهر کاملاً نو است. اما چگونه می توان بهترین کف را برای هر فضا و برای هر مورد خاص انتخاب کرد؟ در اینجا کلیدهای متفاوتی را به شما می دهیم که برای درست کردن آن با نصب بهترین طبقه برای یک خانه بسیار مفید خواهد بود.

برای انتخاب کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک مناسب باید فراتر از مسائل زیبایی و قیمت فکر کنید. معیارهایی مانند نصب ، نگهداری و دوام از اهمیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین ، لازم است که مواد ، مراحل پایان ، آهنگ ها و قالب های مختلف را در نظر بگیرید.

کف سرامیک به دلیل مقاومت ، تنوع سایه و پایان و تمیز کردن و نگهداری آسان انتخاب بسیار خوبی است.

✎ انواع طبقه برای خانه شما
در حال حاضر ، انواع مختلفی از کف برای خانه های مدرن در بازار وجود دارد ، از جمله:

کفهای لمینت که مقاومت زیادی در برابر رطوبت ندارند.
کف پارکت که هزینه آن معمولاً زیاد است و همچنین نسبت به رطوبت و آفتاب حساس است (بنابراین برای مکانهایی که رفت و آمد زیادی دارند مناسب نیستند).
کفهای وینیل یا پی وی سی ، که از ضعف ماده پلاستیکی بودن هستند و بنابراین ، قابل تجزیه نیستند.
کف چینی ، مناسب برای هر گونه بازسازی.
کف سرامیکی که به راحتی تمیز و نگهداری می شوند.
کف سنگ های طبیعی که نصب آنها معمولاً پیچیده است زیرا ماده سنگینی است و نگهداری آنها ممکن است به آب بندی نیاز داشته باشد.
کف های بتونی صیقلی ، که می توانند در حالت مرطوب لغزنده باشند.
کف چوبی: با قیمت بالاتر از سایر مواد ، به نگهداری دوره ای نیاز دارند. علاوه بر این ، به دلیل قدرت جذب بالا ، ظرافت بیشتری دارند و مقاومت خوبی در برابر تغییرات دما ندارند.
چینی ، بهترین طبقه برای یک خانه
با توجه به مواد ، کفپوش چینی همیشه یک شرط مطمئن است.

اما پرسلان دقیقاً چیست؟ پرسلان یک ماده سرامیکی با جذب آب بسیار کم (کمتر از 0.5٪) است که به آن خاصیت مقاومت در برابر سرما را می دهد و آن را به بیشترین توصیه شده برای نصب در فضای باز تبدیل می کند. علاوه بر این ، دارای ویژگی های سختی و مقاومت است که آن را نسبت به سایر محصولات برتر می کند.

advantages مزایای اصلی ظروف چینی

این یک نوع روسازی بسیار مقاوم است.
نیازی به نگهداری ندارد و تمیز کردن آن بسیار آسان است (به راحتی با آب و یا شوینده های معمول استفاده می شود).
این ماده با دوام بالا است. علاوه بر این ، نصب صحیح آن می تواند سالها و سال طول بکشد و مانند روز اول باقی بماند ، در برابر لکه ها ، تغییر رنگ ها ، خراش ها و غیره مقاومت کند.
ظروف سنگی پرسلان به دلیل مقاومت در برابر آن ، مواد پیشنهادی برای مناطق فرسوده و آب و هوای سرد است. علاوه بر این ، می توان آن را در داخل و خارج از خانه قرار داد.
کف چینی به دلیل تراکم ، تخلخل کم و نفوذ ناپذیری ، کمتر در معرض جذب رطوبت یا لکه ها است.
از مواد پرسلن همچنین می توان به عنوان پوشش (روی دیوارها) استفاده کرد ، این ماده ضد آتش ، ضد آلرژی و بهداشتی و با ظرفیت عایق الکتریکی است.
کف چینی ها دارای تعداد بی نهایت طرح و قالب هستند تا با نیازهای هر پروژه طراحی داخلی سازگار شوند.
بهترین کفپوش Gayafores برای یک خانه لاویک گری
لاویک گری

اینها تنها برخی از مزایای انتخاب مواد چینی برای اصلاح کف خانه شماست. اگر می خواهید در مورد چرایی انتخاب آن اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اینجا را کلیک کنید

و پرسلان را کجا می توان قرار داد؟

ظروف چینی ، به دلیل ویژگی های فنی ، متنوع ترین نوع مواد است ، بنابراین می توان آن را روی دیوارها و کف ها ، در داخل و خارج از خانه نصب کرد ، همیشه با رعایت دستورالعمل های مناسب برای قرار دادن آن.

آیا کاشی چینی را می توان در گرمایش از کف قرار داد؟

کف سرامیک برای استفاده با گرمایش از کف مناسب است. جرم حرارتی و هدایت زیاد آن منجر به ایجاد کف می شود که به سرعت گرمای تابشی را تأمین می کند و همچنین گرما را به خوبی حفظ می کند و سیستم را بسیار واکنش پذیر و کارآمد می کند.

انتخاب کف سرامیک با گرمایش از کف ، اتاق را به آرامی و به طور مساوی گرم می کند ، به طوری که کف سرامیک به یک سطح دنج و راحت تبدیل می شود.

گرمای تابشی ناشی از گرمایش از کف ، مانند بسیاری از سیستم های متداول هوا را خشک نمی کند و گرد و غبار در اطراف حرکت نخواهد کرد که می تواند واکنش های آلرژیک را ایجاد کند.

Gayafores بهترین خاک برای یک خانه Oregon Natural
DELICE AlmondD

هنگامی که مواد کفپوش انتخاب شد ، ویژگی های مکانی که قصد داریم آن را نصب کنیم باید در نظر گرفته شود: داخلی یا خارجی باشد (تراس ، پاسیو ...) ، ترافیک کافی یا کم باشد ، در صورت تماس مستقیم با نم یا گرد و غبار ، اگر احتمال تغییرات دما وجود دارد ...

در پروژه های اصلاحی برای استفاده

مسکونی به طور فزاینده ای معمول است که یک طرح را برای کل خانه انتخاب کنید ، اما ما همچنین می توانیم کف را به هر اتاق وفق دهیم و بنابراین از یک نتیجه شخصی تر ، چه در سطح تزئینی و چه عملکردی ، لذت می بریم.

کف حمام
کفپوش چینی برای حمام مناسب است ، زیرا ویژگی های فنی آن کمک می کند تا از لغزش و سقوط احتمالی جلوگیری شود. برای این اتاق ، همانطور که برای بقیه فضای داخلی ، قرار دادن کالای ضد لغزش (کلاس 3) توصیه نمی شود ، زیرا آنها معمولاً موادی با بافت خاص هستند که می توانند نگهداری و تمیز کردن آنها را با مشکل روبرو کنند.

کف چینی آشپزخانه
آشپزخانه نیز فضایی با درجه رطوبت مشخص است ، اما انتخاب موکت کبریتی غیر لغزنده توصیه نمی شود ، زیرا در این حالت چربی ها و لکه ها به راحتی چسبیده می شوند.

یک گزینه خوب می تواند یک پرسلن چوبی تقلیدی باشد ، زیرا علاوه بر نگهداری ساده و تمیز کردن آسان ، این پایان گرمای اضافی را به فضایی اضافه می کند ، به خصوص در چند وقت اخیر ، مکانی برای ملاقات و لذت بردن از آن شده است. کل خانواده. علاوه بر این ، جلوه های دیگری نیز وجود دارد که مواد معمولی طبیعت را شبیه سازی می کند ، مانند سنگ مرمر یا سنگ ، که زیبایی زیبایی آشپزخانه شما را بهبود می بخشد.

Gayafores بهترین خاک برای یک خانه موسی است
Gayafores بهترین خاک برای یک خانه Nautic Blue
بهترین کفپوش Gayafores برای یک خانه مروارید لاویک
بهترین کفپوش Gayafores برای یک خانه Grace Beige
بهترین کفپوش Gayafores برای یک خانه Carven Dark
کف چینی برای اتاقهای نشیمن و سایر فضاها
ظروف سنگی چینی برای حمام و آشپزخانه مناسب است ، اما البته برای پوشاندن کف اتاق نشیمن و اتاق خواب نیز مناسب است ، زیرا راحتی گرمایی کامل را تضمین می کند ، بدون بو است ، مواد سمی یا آسیب رسان به سلامتی منتشر نمی کند و بهداشتی است. و این همیشه مانند جدید است.

بهترین کفپوش Gayafores برای یک خانه Aura Onyx
Gayafores بهترین خاک برای یک خانه Canyon Natural
بهترین کفپوش Gayafores برای یک خانه لاویک گری
کفپوش در فضای باز
هنگام انتخاب کفپوش های بیرونی ، پارامترهای زیر باید در نظر گرفته شوند:

در مورد محصول ، پرسلان باید همیشه انتخاب شود ، به دلیل جذب کم آب. علاوه بر این ، باید مقاومت لغزشی کافی داشته باشد.
قرار دادن در یک لایه نازک با مواد اتصال مناسب.
استفاده از اتصالات انبساطی و مواد تزریق مناسب ، در صورت امکان با نفوذ ناپذیری زیاد ، بسیار مهم است.
باید در نظر گرفته شود که دامنه ها برای تخلیه آب کافی هستند.
gayafores بهترین کفپوش برای یک خانه Village Miel
ANISISLIP VILLAGE

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین کفپوش های فضای باز تراس ، اینجا را کلیک کنید و جدیدترین طرح های چینی ضد لغزش را کشف کنید

روند رنگ برای کف خانه
با توجه به رنگها برای تصمیم گیری در مورد بهترین کفپوش برای اصلاح خانه شما ، امکاناتی برای همه سلیقه ها وجود دارد ، اگرچه به عنوان یک قاعده کلی ، اگر به دنبال دامنه بیشتر هستید ، بهتر است انتخاب رنگهای ملایم و سبک .

از آنجا که گزینه های زیادی وجود دارد ، ما به شما توصیه می کنیم نگاهی به این پست در مورد بهترین روند رنگ برای دکوراسیون داخلی در سال 2021 بیندازید.

منبع : gayafores

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.