سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

خرید چمن مصنوعی مناسب تراس

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

خرید چمن مصنوعی مناسب تراس

۱,۷۹۲ بازديد

چمن مصنوعی یک محصول بسیار متنوع است. هنگامی که به درستی نصب شود می توان آن را در همه مکان ها از کف روی پشت بام ها تا روکش روی صندلی ها قرار داد. حتی می توان از آن برای ساخت کفش استفاده کرد. در این مقاله نحوه قرار دادن چمن مصنوعی در بالکن را به شما نشان خواهیم داد.
به طور فزاینده ای از سوی صاحبان آپارتمان ها و آپارتمان ها درخواست می شود تا چمن مصنوعی را در بالکن خود نصب کنند. برای افرادی که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند، بالکن تنها مکانی برای لذت بردن از هوای تازه و آفتاب در چند فوتی خانه است. جدای از افزودن چند گیاه گلدانی رنگارنگ به بالکن، افزودن یک کفپوش چمن مصنوعی واقعاً می تواند فضایی را که در غیر این صورت یک منطقه بالقوه کثیف بود را روشن کند.

به طور کلی می بینیم که خرید چمن مصنوعی برای بالکن کار نسبتاً ساده ای است. اکثر بالکن ها کفپوش مناسبی از بتن دارند، نسبتاً مسطح هستند و زهکشی خوبی دارند - سطحی ایده آل برای قرار دادن چمن مصنوعی خود. همیشه استثناهایی در این مورد وجود دارد. در اینجا چیزی است که باید قبل از داشتن یک پوشش چمن مصنوعی جدید در بالکن خود بررسی کنید.

1. سطحی را که قصد دارید چمن مصنوعی را روی آن نصب کنید، ارزیابی کنید
قصد دارید روی چه سطحی چمن بچینید؟
تطبیق پذیری چمن مصنوعی از این قبیل است که می توان آن را روی بتن، سنگفرش، آجر، عرشه چوبی یا تقریباً هر سطح سختی گذاشت. اگر روی عرشه چوبی می‌خوابید، مطمئن شوید که شکاف‌های کافی بین تخته‌ها وجود دارد در غیر این صورت چوب پوسیده می‌شود.

آیا سطح شما صاف است؟
چمن مصنوعی مناسب برای روف گاردن نباید روی یک سطح ناهموار گذاشته شود، زیرا حفره های هوا در چمن ایجاد می شود و ظاهری ناهموار ایجاد می کند. اگر سطح شما ناهموار است، توصیه می کنیم از یک لایه زیرین فوم 6 میلی متری استفاده کنید. اگر سطح صافی دارید که مستقیماً روی آن چمن مصنوعی می‌گذارید، نباید مشکلی ایجاد کند.

اندازه بالکن شما چقدر است؟
اگر بالکن بسیار بزرگی دارید پیشنهاد می کنیم فقط در بخشی از بالکن یک چمن مصنوعی (مربع یا دایره) قرار دهید. این از "بار اضافی سبز" جلوگیری می کند و همچنین به شما این فرصت را می دهد که بالکن خود را به مناطق مختلف تقسیم کنید. به عنوان مثال، می توانید یک منطقه گل باغ و یک منطقه غذاخوری BBQ و یک منطقه بازی داشته باشید.

آیا کفپوش شما زهکشی خوبی دارد؟
اگر زهکشی شما ضعیف باشد، احتمالاً هنگام بارندگی جمع شدن آب وجود دارد که برای پوشش چمن مصنوعی بد است. تنها راه حل این است که زهکشی را قبل از گذاشتن چمن مرتب کنید.

2. نصب چمن مصنوعی در بالکن
نصب چمن مصنوعی در بالکن شبیه به نصب چمن در چمن باغ است. تفاوت اصلی این است که ما نیازی به انجام کارهای زمینی نداریم، اما نصب محصول نهایی به طور کلی یکسان است. ما در صورت امکان هنگام اتصال به چمن از نوار چسب استفاده می کنیم زیرا می خواهیم تا حد امکان چسب را روی بالکن بگذاریم. برای محکم کردن چمن در محل، ما فقط از چسب در اطراف محیط منطقه استفاده می کنیم و مطمئن می شویم که شکاف هایی در مهره ها برای زهکشی باقی می ماند. ما همچنین مراقبت ویژه ای برای بستن چمن در اطراف ورودی ها برای جلوگیری از خطرات سفر داریم. چسب بیش از حد در زیر چمن، تخلیه بدون آب زیر محصول را متوقف می کند و همچنین در صورت نیاز، بلند کردن آن را بسیار دشوار می کند. وقتی روی سطح چوبی قرار می گیریم، به جای چسب، از میخ های گرد فیکسمن در اطراف محیط استفاده می کنیم، زیرا چسب از چوب جدا می شود.

3. نصب چمن مصنوعی در بالکن من چقدر طول می کشد؟
برای یک بالکن با اندازه متوسط ​​می توانیم در عرض نیم روز چمن مصنوعی را نصب کنیم. بسته به زمان سال، بین 1 تا 3 هفته برای رزرو وقت خواهید داشت. اگر بالکن کوچکی دارید، چمن گذاشتن خودتان نسبتاً آسان است و فقط می توانید درخواست تحویل دهید.برای مطالعه بیشتر به https://shayanews.com/بخش-تازه-ترین-عناوین-24/94169-چمن-مصنوعی-برای-بالکن-کف-حیاط?pr=1 مراجعه کنید و اطلاعات بگیرید.

4. کدام نوع چمن را برای بالکن ها پیشنهاد می کنید؟
مانند هر جای دیگری به استفاده از منطقه بستگی دارد. اگر پیش‌بینی می‌کنید که بالکن‌تان زیاد است، چمنی با توده‌های کوتاه‌تر مانند چمن مصنوعی Outfield را توصیه می‌کنیم. با این حال، اگر بالکن فقط به مقدار محدودی مورد استفاده قرار می گیرد و شما واقعی ترین محصولی را که ما ارائه می دهیم می خواهید، به سراغ چمن مصنوعی هیث بروید.

5. چمن مصنوعی در بالکن من چقدر دوام می آورد؟
15 سال است که چمن مصنوعی نصب می کنیم. ما هنوز هم نصب هایی داریم که تا به امروز عالی به نظر می رسند که در زمان شروع کار انجام دادیم. این واقعاً به تعداد دفعات استفاده از چمن بستگی دارد، اما ما مطمئن هستیم که با استفاده متوسط، چمن مصنوعی ما در صورت نصب در بالکن تا 15 سال دوام خواهد آورد.

6. نصب چمن مصنوعی در بالکن من تقریباً چه نوع هزینه ای دارد؟
متغیرهای زیادی برای هزینه نصب در بالکن وجود دارد. برای اینکه به شما ایده بدهیم که چه چیزی می پردازید، سناریوی زیر را قیمت گذاری می کنیم:

– آپارتمان طبقه دوم

- دسترسی آسان به بالکن

- برای گرفتن چمن مصنوعی بلند کنید

- مساحت 10 متر مربع چمن مصنوعی Outfield برای نصب

- زهکشی خوب

– سطح بتنی مسطح که روی آن چمن مصنوعی گذاشته شود

تقریباً 500 پوند برای چمن و نصب شامل مالیات بر ارزش افزوده خواهید داشت. کار نباید بیشتر طول بکشد

امیدواریم با دنبال کردن این راهنما درک بهتری از نحوه چیدن چمن مصنوعی در بالکن داشته باشید. من همچنین یک راهنمای اساسی تر در مورد نصب چمن مصنوعی دارم که ممکن است بخواهید به آن نگاه کنید.

اگر می‌خواهید قبل از تصمیم‌گیری درباره Perfect Grass Ltd اطلاعات بیشتری کسب کنید، به یک ویدیوی کوچک عالی نگاه کنید

سال‌ها کار سختی برای من طول کشید تا بتوانم نوع خدمات نصب چمن مصنوعی را که اکنون ارائه می‌دهیم ارائه دهم. به دلیل توجه پایدار به جزئیات و فداکاری تیمم، من در موقعیت غبطه‌انگیز دریافت درخواست‌های بسیاری از مردم در سراسر جهان هستم که به دنبال کمک برای نصب چمن مصنوعی خود هستند. در حالی که این یک لبخند بزرگ به روی صورت من می آورد، ما هنوز یک خانواده نسبتاً کوچک هستیم که دارای مالکیت و تجارت با منابع محدود است. ما در حال حاضر خدمات خود را در کنت، جنوب شرقی لندن، هرتفوردشایر، اسکس و بخش‌هایی از ساری ارائه می‌کنیم. در حالی که خوشحالم به سؤالات کلی در بخش نظرات زیر از هر کسی پاسخ دهم، ممکن است تا 1 هفته طول بکشد تا به شما پاسخ دهم. لطفاً مطمئن شوید که ابتدا سؤالات سایر خوانندگان و پاسخ های من را خوانده اید زیرا ممکن است سؤال شما قبلاً پرسیده شده باشد.

منبع : perfectgrassltd

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.