سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

بهترین چمن مصنوعی زمین فوتبال

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

بهترین چمن مصنوعی زمین فوتبال

۱,۸۱۳ بازديد

زمین چمن مصنوعی را می توان 7 روز در هفته ، 24 ساعت شبانه روز ، در هر آب و هوا و در هر فصلی استفاده کرد.

بسته به فعالیت ورزشی انجام شده ، طیف وسیعی از چمن مصنوعی ، با یا بدون پر کردن ، وجود دارد. آنها با چمن های زینتی کلاسیک که ما عمدتا ارائه می دهیم متفاوت است.

ما فوتبال ، گلف ، هاکی ، تنیس ، راگبی یا فوتبال آمریکایی تمرین می کنیم.
در هر فصل ، تابستان یا زمستان ، میل به بازی احساس می شود. چمن مصنوعی گلف این مزیت بزرگ را دارد که در تمام سال قابل استفاده است. پس از نصب ، چمن مصنوعی گلف بلافاصله برای استفاده آماده می شود. این به شما امکان می دهد زمان بازی خود را در مقایسه با یک چمن طبیعی که به نگهداری دقیق و گران قیمت در تمام طول سال نیاز دارد ، سه برابر کنید. علاوه بر این ، هرگز توسط آثار زمین آسیب نخواهد دید.

به طور خلاصه: چمن مصنوعی به شما امکان می دهد ضمن کاهش نگهداری و مصرف آب ، یک سبز کارآمد ایجاد کنید. با تشکر از این پوشش ، شما هیچگونه برش ، عملکرد مکانیکی ، مواد شیمیایی و غیره نخواهید داشت. برخلاف یک چمن طبیعی ، چمن مصنوعی زمین فوتبال در هزینه های زیادی صرفه جویی می کند. فقط مطمئن شوید که مرتباً آنرا تمیز می کنید تا آوار و سایر آوارهای طبیعی را محدود کند.
چمن مصنوعی برای فوتبال
چمن مصنوعی جایگاه خود را در دنیای فوتبال به دست آورده است. بیهوده نیست که یوفا و فیفا چراغ سبز به سازماندهی مسابقات بین المللی بر روی این نوع سطوح داده اند. بسیاری از شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی در حال توسعه سرمایه گذاری در زمینه تولید یک خط ورزشی برای بازی فوتبال ، راگبی و فوتبال آمریکایی هستند. آنها روی سطح بالایی از عملکرد بازی ، حداکثر ویژگی های ایمنی و بازگشت بهینه انرژی برای بازیکنان متمرکز هستند.

چمن مصنوعی برای فوتبال و راگبی
برای صدور گواهینامه ، FFF هر 2 یا 4 سال یک کنترل شتاب سنج زمین های فوتبال چمن مصنوعی را اعمال می کند (جذب شوک مطابق استاندارد NF P90-104 ، تغییر شکل طبق NF P90-104 ، اندازه گیری ضخامت پر کردن و همچنین ارتفاع فیبر مصنوعی). برای انجام این آزمایشات استاندارد ، فقط ارگان های کنترل مجاز می توانند مداخله کنند.

ما چندین چمن مصنوعی را برای ورزش مورد علاقه خود به شما پیشنهاد می دهیم.

AZURIO S40 Koma یک چمن مصنوعی برای فوتبال است که با سنگدانه های شن و ماسه یا SBR مطابق با الزامات استاندارد EN 15330-1 و مرجع فدراسیون فوتبال فرانسه ساخته شده است. عرض رول آن 4 متر و حداکثر طول آن 75 میلی لیتر است (Bicolor Color).

AZURIO RS65 با توجه به الزامات استاندارد IRB ، استاندارد EN 15330-1 و استاندارد FFF ، چمن مصنوعی برای راگبی و همچنین فوتبال با سنگدانه های ماسه و ELT است. عرض رول آن 4 متر و حداکثر طول آن 75 میلی لیتر است (رنگ سه رنگ).

AZURIO S65ML یک چمن مصنوعی برای فوتبال و تمرین راگبی است که با توجه به استانداردهای قبلی با شن و ماسه سنگین شده است ، همیشه در عرض های مشابه و طول های رول های یکسان (Bicolor Color) موجود است.

زمین فوتبال مصنوعی-چمن
فقط با راه اندازی سیستم های به اصطلاح "نسل سوم" 3G ، با مواد پر کننده و لاستیک بود که سطح بازی مصنوعی به یک جایگزین واقعی برای چمن طبیعی برای فوتبال تبدیل شد. برای شناسایی زمین های "Football Turf" ، که با استانداردهای کیفیت FIFA مطابقت دارند ، هیئت فوتبال جهان نشان های FIFA QUALITY را در سطح آماتور و جامعه و FIFA QUALITY PRO را در سطح حرفه ای اهدا می کند.

مفهوم کیفیت FIFA برای چمن مصنوعی
این مفهوم به منظور استاندارد کردن شایستگی چمن های مصنوعی در جهان ، تضمین ایمنی پزشکان ، متخصصان یا آماتورها و بیش از همه برای ترغیب تولیدکنندگان چمن مصنوعی به تولید مداوم محصولات جدید طراحی شده است. چمن مصنوعی تحت یک سری آزمایشات دقیق آزمایشگاهی قرار می گیرد و بسیاری از مشخصات پس از نصب چمن مصنوعی تأیید می شود.
چمن مصنوعی: آینده فوتبال
جوزف بلاتر ، رئیس سابق فیفا ، طرفدار استفاده از چمن مصنوعی در زمین های فوتبال است. به گفته وی ، در آینده نزدیک ، همه سازمان های ملی توپ را به چمن های طبیعی نخواهند زد ، که لزوماً یک ضرر نخواهد بود. در واقع ، مطالعه ای که در سال 2009 توسط دکتر ولفگانگ پوتاست انجام شد نتیجه گرفت که "زمین های مصنوعی با حفظ و نگهداری تأثیر قابل توجهی در بازی ندارند".

مصنوعی پیاده روی
بلاتر ، یک بار دیگر ، در یک برنامه ورزشی تلویزیونی ، چمن مصنوعی را برجسته کرده است ، که چمن یا زمین مصنوعی "آینده فوتبال" مطابق با استاندارد FIFA است زیرا از چنین زمینه ای می توان 24 ساعت در روز و 7 روز هفته استفاده کرد .

مرکز آموزش رئال مادرید با داشتن 11 زمین فوتبال در 1 میلیون و 200 هزار مترمربع ، از بزرگترین مراکز در اروپا است که ترجیح داده زمین های خود را روی چمن های کاذب بسازد. مقامات مادرید در حال استفاده از زمین های ترکیبی و خرید چمن مصنوعی هستند تا صرف نظر از شرایط آب و هوایی و دفعات استفاده ، آنها را در شرایط بکر و ماندگار نگه دارند.

سایر باشگاه های حرفه ای نیز مصنوعی را برای مرکز آموزش خود در نظر گرفته اند. ما می توانیم از المپیک مارسی ، بایرن مونیخ ، بارسلونا ، منچستر سیتی ، منچستر یونایتد استناد کنیم.

برزیل جام جهانی را در زمین چمن ترکیبی آغاز می کند
تصویری از برزیل برای شروع جام جهانی در زمین ترکیبی
آرنا جدید در سائو پائولو میزبان مراسم افتتاحیه و بازی جام جهانی 2014 و همچنین 5 مسابقه دیگر از جمله یک نیمه نهایی خواهد بود. این مراسم در یک چمن 100٪ طبیعی تقویت شده توسط میلیون ها الیاف مصنوعی تزریق شده در عمق 2 تا 18 سانتی متر انجام می شود.

تمام نبوغ این سیستم در زیر سطحی قرار دارد که ریشه های چمن طبیعی در اطراف الیاف مصنوعی رشد می کند و زمین را کاملاً لنگر می اندازد. این سیستم ضمن اطمینان از اینکه زمین همیشه در شرایط عالی است ، ثبات و تقویت را ایجاد می کند.

Arena-de-Sao-Paulo-world-cup-brazil-2014-1024x576
استادیوم ماراکانا ، محل زندگی باشگاه های فلامنگو ، بوتافوگو و فلومیننس ، یکی از بزرگترین ورزشگاه های جهان است که در منطقه ریودوژانیرو واقع شده است. برزیل در زمین طبیعی خود در فینال جام جهانی 1950 به اروگوئه باخت. این بار ، ماراکانا با رشته های مصنوعی برای جام جهانی 2014 تقویت خواهد شد و همچنین پس از پایان جام جهانی ، می تواند از مسابقات قهرمانی برزیل لذت ببرد.

منبع

اگر به فوتبال علاقه دارید، بهتر است ابتدا با 10 قانون برتر و اساسی این بازی برای مبتدیان آشنا شوید. در این مطلب با ده مورد از مهمترین و اساسی ترین قوانین و مقررات فوتبال که در لیگ های فوتبال انگلیس بازی می شود، آشنا می شوید. اگر می خواهید در 5 تا 10 دقیقه، با بازی فوتبال آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید. پس از آن نکاتی برای آموزش فوتبال به سنین پایه آورده شده است که می توانید از آنها برای آموزش این ورزش به فرزندتان استفاده کنید.

در حقیقت فوتبال یکی از محبوب ترین و رقابتی ترین بازی با توپ در فضای باز است.

این بازی طرفداران بسیار زیاد و مختلفی دارد. برخی از مشهورترین بازیکنان در بهترین باشگاه های لیگ برتر بازی می کنند و برخی دیگر روزهای تعطیل یا در اوقات فراغت خود این بازی را بهمراه دوستان خود انجام می دهند.

دانستن این 10 قانون ساده و اساسی، برای تمام دوستداران فوتبال توصیه می شود. این راهنما برای کسانی مناسب است که از بازی و تماشای فوتبال لذت می برند.

فوتبال بازی است که از چابکی، آمادگی جسمانی و مهارت های کافی برای ضربه زدن به توپ استفاده می شود. بازیکنان در هر سطح مهارت و تکنیکی که هستند، باید از این 10 قانون اساسی پیروی کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.