جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

قیمت موکت طرح دار چگونه محاسبه می شود

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

قیمت موکت طرح دار چگونه محاسبه می شود

۱,۹۲۳ بازديد

خرید موکت همیشه یک مسئله مهم است ، مخصوصاً وقتی صحبت از فرزندان ما باشد. ما نباید برای انتخاب عجله کنیم. انتخاب ما باید آگاهانه باشد و باید برخی عوامل را در نظر بگیریم. مطمئناً هر خانواده نیازهای متفاوتی دارد ، اما موارد مشترکی وجود دارد که همه را نگران می کند. هنگام خرید موکت اتاق کودک همیشه سبک و سلیقه شما را نشان می دهد. اما همیشه باید به یاد داشته باشید همانطور که لباسهای ما متناسب با موقعیت های مختلف متفاوت هستند ، بنابراین باید در نظر بگیریم که فرزندان ما نیازهای متفاوتی با ما دارند و روش دیگری برای استفاده از موکت دارند. آنچه بیشتر والدین به دنبال آن هستند سالم بودن ، آلرژی ، دوام بودن و به راحتی کثیف نشدن است. موادی که از آن موکت ساخته می شود و همچنین نحوه ساخت ، دوام ، مقاومت در برابر خاک ، بافت و طرح آن را تعیین می کند. بیایید دسته های اصلی موکت ها را بررسی کنیم. که دست ساز و ماشینی هستند. آنچه باید بدانیم. اول از همه ، آنچه که عمدتا تعیین کننده یک موکت است ، روش ساخت (dld ، ماشینی یا دست ساز) و سپس در درجه دوم مواد ، (اکریلیک dld ، پنبه ، پشم)
موکت های دستباف زیور آلات واقعی با انبوه نور فوق العاده و طرح های شگفت انگیز هستند که در موکت های ماشینی نخواهید یافت. اما موکت های دستباف ظریف هستند و بیشتر از ماشین به مراقبت نیاز دارند.

بزرگترین مزیت موکتهای ماشینی این است که بسیار مقاوم هستند و می توانند در برابر استفاده زیاد مقاومت کنند.

بیایید کمی جزئیات بیشتر به آنها نگاه کنیم

 

موکت دستباف (Handtufted).

معمولاً توسط خانه های بزرگ طراحی اروپایی ساخته می شوند (به عنوان مثال Brink & Campman ، Arte Espina ، Esprit ، Disney ، Asiatic London و غیره). این موکت ها دارای طرح های شگفت انگیز و انبوه غنی هستند. زیور آلات واقعی برای اتاق کودکان و بسیار محبوب کودکان. با قهرمانان کودک شناخته شده مانند میکی و کمپانی یا مرد عنکبوتی و بن 10. طرح هایی که با استفاده از قطعات جداشونده ، طرح 3 بعدی یا الیاف فلورسنت ، تخیل کودکان را تحریک می کند. اما از آنجا که دست ساز هستند ، نیاز به مراقبت دارند. یعنی جاروبرقی مکرر. از شستشو با آب خودداری کنید ، برای تمیز کردن عمومی می توانید سالی یکبار آن را برای تمیز کردن در تمیز کننده های موکت بدهید. البته ، در هر صورت که لکه ایجاد شود می توان آن را پاک کرد در حالی که لکه تازه است. رطوبت اضافی را با نوشیدن پارچه خشک پاک کرده و به آرامی با دستمال مرطوب کودک یا با پارچه ای با آب و سرکه سفید تمیز کنید.

 

موکت ماشینی

موکت های ماشینی واقعا جاودانه هستند. آنها بسیار با دوام هستند و می توانند در برابر بزرگترین چالشهایی که فرزندان ما می توانند ایجاد کنند مقاومت کنند. البته ماشین آلات به تصور طراحی موکت دستباف نمی رسند. اما طرح های شگفت انگیزی با رنگ های روشن وجود دارد که دوستان کوچک ما را به خود جلب می کند. و در موکت ماشینی کودکان تنوع زیادی وجود دارد. موکتهایی با شمع ضخیم یا شمع برجسته وجود دارد. موکتهایی با رنگهای روشن یا پاستیل وجود دارد. طرح هایی با شکل های مختلف با حیوانات یا هواپیما و اتومبیل وجود دارد. واقعا ترکیب های نامحدود.

موکت های ماشینی کودک همانطور که در بالا گفته شد از دوام بالایی برخوردار هستند ، به این معنی که می توان آنها را به هر شکلی که مناسب شما باشد شسته و تمیز کنید. تنها محدودیت پاک کننده ها است ، اگر از پاک کننده های قوی استفاده کنیم ، ممکن است رنگ و بافت را تغییر دهیم. بنابراین بهتر است در این کار زیاده روی نکنید و از پاک کننده های انواع موکت تافتینگ در دکوراسیون داخلی ملایم که از نظر تجاری در دسترس هستند استفاده کنید.

حال بیایید نگاهی به مواد (نخ) معمولاً در موکت کودکان بیندازیم.

   نخ پشمی.

موکت های پشمی معمولاً دست ساز هستند. نکته مثبت این است که نخ پشم طبیعی و مصنوعی نیست ، بدون پردازش صنعتی اضافی. بعضی از والدین این را ترجیح می دهند. البته قبل از خرید موکت پشمی باید با پزشک متخصص اطفال مشورت کنید ، زیرا نخ پشمی ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود.

نخ کتان.

همچنین یک نخ طبیعی و بدون هیچگونه فرآوری صنعتی است. انتخاب محبوب بسیاری از والدین زیرا می توان آن را در ماشین لباسشویی شست. علاوه بر این ، آلرژی ایجاد

نخ اکریلیک

استفاده از نخ اکریلیک در صنعت موکت بسیار رایج است. در موکت های کودکان هم به صورت دست ساز و هم به صورت ماشینی استفاده می شود. برای والدین بسیار محبوب است زیرا حساسیت دارد و برای تولیدکنندگان ، زیرا تمام خواص نخ پشم را تقلید می کند و استفاده از آن از دوام پشم راحت تر است.

هیت ست (پلی پروپیلن).

نخ مصنوعی فقط در موکت طرح دار ماشینی استفاده می شود. همچنین آلرژیک است. شما در ساخت موکت های ماشینی ترجیح می دهید زیرا این موکت مخصوصاً پردازش شده است تا از استحکام زیادی به عنوان نخ برخوردار باشد و به راحتی رنگ آمیزی کند. شما معمولاً موکت هایی با نقش و نگارهای پیچیده و رنگ های بسیار را ترجیح می دهید. خصوصیات فوق بیشترین استفاده را دارند.

 به طور کلی ، باید بدانید که p نهایی کیفیت فرش و همچنین قیمت از عوامل بسیاری ناشی می شود. به عنوان مثال ، مواد ، نحوه ساخت ، تراکم ، کل ضخامت شمع ، وزن کل ، اگر یک طرح برجسته وجود داشته باشد ، کشور ساخت ، اگر طرح از طراحان آمده باشد ، اگر دارای کودکان شناخته شده باشد قهرمانان و غیره تعجب نکنید اگر فرش به ظاهر بهتر از شما فرش دیگری است که نمی توانید قیمت آن را توجیه کنید ، به یاد داشته باشید عوامل زیادی وجود دارد که در ابتدا "خواندن" ظاهر نمی شود.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.