پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

چرا باید برای راه پله کفپوش بخریم

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

چرا باید برای راه پله کفپوش بخریم

۱,۸۰۰ بازديد

الهام بسیار زیبا از مسئول پروژه ، برای راه پله ای که دو سطح را در این ساختمان بسیار قدیمی متصل می کند ، که به خطوط ساده و تمیز فضا احترام گذاشته و مطابقت دارد. بر روی یک قاب آهنی و در حالی که یک طرف آن در معرض دید بود ، ما از چوب بلوط با یک شوک قابل مشاهده و یک تراز دقیقاً با یک نیمرخ آهنی که آن را قاب می کند ، راه پله ای را ساختیم و ساختیم.
پلکان داخلی بلوط چوبی - کرونی

شغل دیگری که به آن افتخار می کنیم! یک کفپوش مناسب راه پله بتونی که از زمان ساخت خانه به این شکل در خدمت آن بود ، زمان تکمیل آن فرا رسیده است. بنابراین ، ما یک پلکان داخلی چوبی با 4 نقطه بلوط جامد درست کردیم و سپس آن را در سایه ای که صاحبان آن انتخاب کرده اند رنگ آمیزی کردیم. یک گوهر واقعی برای خانه آنها.
کف لمینت ، بلوط با گلهای رز روشن - کالاماتا

این خانه تحت بازسازی کامل قرار گرفت. از کف ، حمام گرفته تا گرمایش. صاحبان آن می خواستند احساس گرمتر و "دلپذیری" به فضای خود بدهند ، بنابراین آنها کاشی سردی را که داشتند برداشته و پس از پیشنهاد ما تصمیم گرفتند این تخته های ورقه ورقه ای زیبا و بلوط با گل های رز روشن Kronoswiss را قرار دهند. همچنین ، از آنجا که آنها گرمایش از کف را نصب کردند ، یک بستر سازگار ویژه انتخاب شد. نتیجه حتی از آنچه انتظار داشتند بهتر بود!
کفپوش وینیل در یک فضای حرفه ای - کالاماتا

صاحب این فضای تجاری می خواست از نظر زیبایی فضای خود را ارتقا دهد. بنابراین ، با در نظر گرفتن استفاده بسیار سنگین از کف هر روز ، روی کاشی ، او انتخاب کرد که کف وینیل را قرار دهد. جدیدترین نوع در مواد کفپوش ، که زیبایی زیبایی چوب ، مقاومت عظیم در برابر آسیب و در نهایت ، این واقعیت است که به هیچ وجه تحت تأثیر آب قرار نمی گیرد. عناصری که آن را برای فضاهای تجاری ، به ویژه برای خانه ایده آل می کند!
کف سفید رنگ شده از کاج - مانی

در این خانه ، مالک پس از بحث ، تابلوهای کاج زیبا و پهن با گل های رز روشن را برای حفظ و تأکید بر اینکه خانه در حومه شهر است ، قرار داد. سپس ، آنها را کمی سفید رنگ کردیم و کاملاً در عکس گره خوردند. یکی از زیباترین آثاری که در سالهای اخیر ساخته ایم.
نوسازی در کف ایروکو - کالاماتا

در این عمارت قدیمی ، یک کف زیبا و فرسوده وجود داشت که سالها استفاده می شد. مستاجران جدید تصمیم گرفتند تا از گرما و وجهه ای که به آن تعلق می گیرد ، آن را به یک کافه رستوران تبدیل کرده و کف اتاق را برجسته کنند. ما آن را در جایی که لازم بود تعمیر کردیم ، آن را سنباده زده و با لاک ساتن جلا دادیم. کف با کیفیتی که فضا را زیبا کرده و به آن اعتبار می بخشد
راه پله با پله های چوبی و قاب فلزی - گلبرگ

شغلی که به آن افتخار می کنیم! صاحب خانه از ما خواست که برای او مطابق با خانه جدیدش پله ای به سبک مدرن بسازیم. بنابراین پس از بحث با پیشنهادها ، ما به این طرح رسیدیم. پرسهای چوبی روی قاب آهنی. نتیجه این شد که ما یک پله درست کردیم ، آنقدر زیبا که علاوه بر قسمت کاربردی که سرویس می دهد ، یک عنصر تزئینی در فضا نیز هست.

کف بلوط دو رنگ - کالاماتا

این خانه جدیدی بود که صاحب آن از ما ایده های خرید کفپوش برای خانه را در اتاق خواب ها نصب کنیم. ما قاب را درست کردیم و یک کف بلوط زیبا با دو رنگ و آب قوی قرار دادیم. نیازی به گفتن نیست که مالک نتیجه را واقعاً پسندیده است. دو مکان گرم و زیبا.
تراس با تخته های چوبی - مانی

این خانه در دهکده زیبا و بسیار سرسبز پیگی واقع شده است. بنابراین ، از آنجا که مالک قصد داشت زمان زیادی را در تراس خود بگذراند ، می خواست فضایی ایجاد کند که باعث آرامش او شود و علی رغم اینکه بیرون است ، "گرم" باشد. با این حساب ، تخته های کاج گسترده ای قرار دادیم که شکاف های کمی بین آنها قرار داشت و آنها را با لاک آغشته عبور دادیم. همان چیزی بود که آرزویش را داشت! با نگهداری مناسب ، آن را برای چندین دهه ، قوی و زیبا وجود دارد.
سقف کاج - مانی

در این کار ما کف خانه را مزایای کفپوش pvc کرده بودیم. با این حال ، مالک می خواست سقف چوبی در اتاق خواب داشته باشد. اگرچه ما معمولاً روی زمین کار می کنیم ، این یک تغییر جالب بود. ما تخته های گسترده ای را با سایه بر روی مفاصل قرار دادیم. نتیجه حتی بهتر از آنچه انتظار داشت بود. ما همیشه از واکنش های مشتریان راضی لذت می بریم.
نرده چوبی در یک راه پله مرمر - Methoni

در اینجا صاحب خانه ، از مدتها پیش دارای یک پلکان داخلی مرمر بود ، از احساس "سرد" ای که داشت ناراضی بود. بنابراین وقتی تصمیم گرفت خانه را بازسازی کند ، تصمیم گرفت که به نوعی مداخله کند. بعد از اینکه کف طبقه 3 را در تمام فضاهای آن قرار دادیم ، پیشنهاد آن را دادیم و او تصمیم گرفت یک نرده دستی چوبی بسازد. این عکسها یک است

از آغاز. با این مداخله اندک ، واقعاً کل اتاق نشیمن را تغییر داد!
کف بلوط با روغن اکولوژیکی - مانی

در این خانه ما کف را در همه مناطق نصب کردیم. تخته های بلوط 7 نقطه ای با دو رنگ. از آنجایی که مالک آن طرفدار جدی مواد اکولوژیکی بود ، ما تمام کف را با روغنهای اکولوژیکی ، بر اساس روغن مرکبات ، پوشاندیم. نتیجه چشمگیری که باعث افتخار ماست.
لایه 3 بلوط - مانی

در مکانی با چشم انداز عالی ، مالک یک خانه مستقل زیبا ساخته است. در این خانه تخته های بلوط 3 لایه پهن و دودی را در سرتاسر خانه قرار دادیم. یک طبقه بی نظیر در یک فضای جداگانه!

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.