دوشنبه ۲۷ فروردین ۰۳

موکت مناسب فضای مسکونی چیست

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

موکت مناسب فضای مسکونی چیست

۱,۸۵۳ بازديد

یک موکت با کیفیت خوب ، یک طبقه را از محل کار به یک خانه خانگی می برد. فوراً یک فضا را دگرگون می کند ، ظاهر اتاق را نرم می کند و صدا را جذب می کند و یک محیط دنج ایجاد می کند. اما انتخاب بهترین موکت رول برای خانه شما می تواند تا حدی یک میدان مین باشد ، از انواع انبوه گرفته تا رنگ - به نظر می رسد گزینه ها بی پایان هستند.
برای کمک به شما در مرتب سازی امکانات و در نهایت یافتن بهترین موکت برای خود و خانه خود ، می خواهید موارد زیر را در نظر بگیرید.
1. به روشی که زندگی می کنید در نظر بگیرید
اگر خانواده و حیوانات خانگی جوانی دارید ، به دنبال یک موکت سخت پوش با رنگ بخشنده باشید ، مانند یک تکه حلقه بافت یا یک برش سخت پیچ خورده. اگر زن و شوهری هستید که به دنبال لوکس بودن هستید ، ممکن است یک تکه مخمل خواب دار و رنگ تخت را انتخاب کنید. اگر اهل سرگرمی هستید ، شمع ترکیبی برش و حلقه در زنگ های میانه تا تاریک یا یک شمع برش دار دار مناسب خواهد بود.

  • عکس: آنسون هوشمند *
    عکس: آنسون اسمارت
    2. درباره تکه های پلاستیکی فکر کنید
    شمع های برش خورده شامل شمع های مخمل خواب دار هستند که فوق العاده نرم هستند و مانند مخمل به نظر می رسند. اگر آن احساس لاکچری و مجلل را می خواهید ، موکت های انبوه و پرزدار دوست داشتنی هستند ، اما توجه داشته باشید که آنها ردپایی را نشان می دهند.
    3. نگاهی به قسمتهای حلقه بیندازید
    شمع های حلقه دقیقاً همین است. نخ به صورت حلقه ای در می آید. تنوع زیادی وجود دارد: بعضی از آنها ظاهری رسمی ، خطی دارند ، بعضی از آنها دارای الگوی دنده ای هستند و به آنها حالت د بست می دهد. توده های حلقه ای تصادفی ظاهری معمولی و معمولی به موکت می بخشند.
    4. آن را مخلوط کنید
    موکتهای ترکیبی برش خورده و حلقه ای ، که در آن بافت های متضاد یک الگوی روشن و تیره ایجاد می کنند ، کمتر ردپا نشان می دهند و دارای بافت دوست داشتنی زیر پا هستند.
    5- نحوه کار رنگ موکت را درک کنید
    رنگ های تیره کمک می کند تا یک اتاق دنجتر به نظر برسد. رنگ های روشن تر ، فضای اتاق را بزرگتر نشان می دهد. یک گزینه محبوب انتخاب موکتی است که دو رنگ را در یک ترکیب ظریف و خنثی ترکیب کند. در مورد لکه ها بیشتر بخشنده است.
    6. انعقاد یک مد
    موکت پس از نصب سبکتر به نظر می رسد و با گذشت زمان کمرنگ می شود ، بنابراین یکی از سایه ها را عمیق تر از آنچه برنامه ریزی کرده اید انتخاب کنید.
    * عکس: ماری هومر | یک ظاهر طراحی شده: Kayla Gex *
    عکس: ماری هومر | یک ظاهر طراحی شده: Kayla Gex
    7. نوع الیاف دلخواه خود را در نظر بگیرید
    موکت ها در مخلوط 100 درصد پشم ، مخلوط های پشم و نایلون و الیاف مصنوعی بیشماری موجود است. پشم در تابستان خنک و در زمستان گرم است - و لزوما گران نیست. از بین الیاف مصنوعی ، نایلون محلول رنگ انتخاب می شود. به طور کلی محو شده و لمس آن نرم است.
    8. به آن دروغ بگویید
    اگر افراد خانواده شما دوست دارند روی زمین استراحت کنند ، مطمئن شوید که یک موکت متراکم با وزن سنگین خریداری کرده اید. هرچه یک نمونه موکت سنگین تر باشد ، به احتمال زیاد نخ بیشتری دارد.
    9. رتبه بندی ها را بررسی کنید
    یک سیستم رتبه بندی برای موکتهای استرالیا وجود دارد. به دنبال موکتی باشید که دارای درجه مسکونی "درجه سنگین سنگین" باشد. و اگر از پله ها موکت می کنید ، اطمینان حاصل کنید که دارای درجه پله است.
  • انتخاب یک موکت جدید برای یک اتاق در خانه شما بیش از یافتن سبکی به رنگ دلخواه شماست. ابتدا باید سبک زندگی خود را در نظر بگیرید - کاری که معمولاً در آن اتاق انجام می دهید - مکان ، مواد ، ساخت و ساز و نگهداری. تولیدکنندگان موکت با نوآوری ها و گزینه های زیادی در سال های اخیر به خواسته صاحبان خانه برای داشتن ظاهری زیبا ، ارزش و نگهداری آسان پاسخ داده اند.

    حقایق فیبر
    الیاف موکت رنگارنگ.
    نوع الیاف مورد استفاده عملکرد و شکل ظاهری موکت را تعیین می کند. بزرگترین روند امروز: نرم است. صاحبان خانه به دنبال راحتی هستند و موکت زیر بالش را ارائه می دهد. همچنین صدا را مهار می کند. محتوای فیبر معمولاً در یک صفحه مشخصات پشت نمونه درج می شود. اگرچه ممکن است نام در بین تولیدکنندگان متفاوت باشد ، محصولات هنوز در یکی از پنج دسته اصلی قرار دارند.

    5 نوع الیاف موکت
    1. پشم
    موکت پشمی در کف اتاق نشیمن.
    عکس از جیمز بری / iStockphoto.com
    پشم ، نوه همه کف پوش های نرم و انواع موکت و کاربردهای آن، میراث تجمل خود را حفظ می کند. طبیعی و ساخته شده از ساخت و سازهای بافته شده ، طیف وسیعی از طرح ها ، جزئیات و رنگ را نسبت به یک موکت تافت دار سنتی ارائه می دهد. به محض اینکه به محض اینکه چیزی روی آن ریخته شد ، آن را درمان کنید ، انتظار مقاومت در برابر لکه های خوب را داشته باشید. همچنین دارای ویژگی های ذاتی بازدارنده شعله است.

    2. نایلون
    موکت نایلونی در کف اتاق نشیمن.
    عکس با مجوز از Shaw Floors
    نایلون از نظر عملکرد و احساس فاصله دومی نسبت به پشم دارد اما به طور متوسط ​​هزینه آن کمتر است. این الیاف متنوع تنوع زیادی را در سبک ها و ساخت و سازها ارائه می دهد: حلقه برش ، خز ، بافت ، شگ ، حلقه (LCL) همه از نایلون ساخته می شوند. این دارای مقاومت عالی در برابر خاک ، رنگ پذیری و انعطاف پذیری عالی است ، که باعث می شود بتواند به عقب برگردد ، و آن را تقریباً در هر مکانی مناسب می کند. در صورت انتخاب سازنده ، مقداری از آن را می توان یک بار در موکت نایلونی دیگر بازیافت کرد.

    3. پلی پروپیلن
    موکت اتاق خواب پلی پروپیلن.
    عکس با مجوز از شاو
    پلی پروپیلن که قبلاً الفین نامیده می شد ، یک ماده مصنوعی رنگ شده در محلول است که هم در برابر آب مقاوم است و هم در برابر لکه ، از این رو گزینه مناسبی برای موکت های داخلی و خارجی است. از آنجا که رنگ آن محلول است ، محو نخواهد شد و این امر برای اتاقهایی که از خارج یا از استخر رنگی زیاد نور یا ترافیک زیادی دارند ، مناسب خواهد بود. از آنجا که مقاومت آن نسبت به نایلون کمتر است ، بهتر است در موکتهای با توده کم مانند بربر (موکتهای با انبوه کم حلقه ، دارای تکه های رنگی مختلف) استفاده شود.

    4. پلی استر
    موکت پلی استر در اتاق نشیمن.
    عکس با مجوز از شاو
    پلی استر به دلیل دست نرم یا بافت ، به ویژه هنگامی که در یک توده ضخیم لوکس استفاده می شود ، مورد توجه قرار گرفته است. این یک انتخاب ارزش مناسب است ، زیرا ویژگی های یک ظاهر طراحی آن با نایلون قابل رقابت است - می توان آن را به صورت حلقه یا حلقه برش درآورد ، و رنگ آن را بسیار خوب می گیرد. اما به همان اندازه انعطاف پذیر نیست. مقاوم در برابر خاک و مراقبت از آن برای اتاق خواب و همچنین اتاق بازی مناسب است. Everstrand ، یک موکت پلی استر از Mohawk ، با روشی تولید شده است که از سال 1989 بطری های نوشابه بازیافتی استفاده می کند.

    5. تریکسا
    خرید موکت مسکونی تریکسا روی اتاق نشیمن
    عکس با مجوز از کفپوش Mohawk
    Triexta (با نام تجاری SmartStrand به فروش می رسد) یکی از جدیدترین الیاف موجود در بازار ، ویژگی های عملکرد پلی استر و نایلون را با هم ترکیب می کند: با دوام ، مقاوم در برابر لکه ها و خاک ، تمیز کردن آسان ، سریع رنگ ، مقاوم در برابر محو شدن و نرم. این ماده از یک پلیمر ساخته شده است که 37 درصد آن از ذرت ، یک منبع تجدید پذیر ایجاد می شود.

منبع 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.