جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

خرید اینترنتی موکت از بهترین نقطه ایران

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

خرید اینترنتی موکت از بهترین نقطه ایران

۱,۹۲۴ بازديد

خرید موکت کار آسانی نیست ... و فاکتورهای زیادی در بازی وجود دارد! از سبک ، اندازه ، کیفیت ، مقاومت در برابر لکه ها ، عامل "مد" و موارد دیگر. بنابراین ، همیشه داشتن برخی راهنماها هنگام انتخاب خوب است. امروز ما به یکی از سخت ترین نکات توجه خواهیم کرد: اندازه.

اولین چیزی که برای انتخاب خرید موکت آنلاین خود باید بدانید این است که عملکرد اصلی این عنصر تزئینی محدود کردن فضا است. بله ، ممکن است گرما ، لمس رنگ و جو را نیز فراهم کند ، اما سهم بزرگ آن در دکوراسیون این است که بگویید: "این اتاق نشیمن است" یا "اینجا جایی است که می خوریم". با این حساب ، تصمیم گیری صحیح کمی آسان تر می شود.

چراغ رنگ موکت آشپزخانه سفید

تابلو موکت های زندگی صندلی های پنجره گیاهان
موکت | هومی

اتاق نشیمن شناور مقابل صندلی کنار دیوار

به طور کلی ، دو نوع اتاق نشیمن وجود دارد: بزرگترین ، جایی که مبلمان "شناور" است (یعنی فضای آنقدر توسط دیوارها محدود نشده است) و کوچکترین ، که مبل اصلی در مقابل دیوار است ، به عنوان مثال . در حالت اول ، لازم است موکتی خریداری کنید که فضای آن را محدود کند ، از جمله صندلی ها و مبل ها. اگر یکی خیلی کوچک بخرید که فقط زیر میز قهوه باشد ، فضا را کوچکتر و بدون حس زیاد جلوه می دهید. در اتاق های نشیمن بزرگتر ایده آل این است که چهار پایه صندلی و مبل ها روی موکت یا حداقل دو پایه جلوی آن باشد. و در این مرحله سازگاری بسیار مهم است: اگر چهار پایه مبل روی موکت باشد ، چهار پایه صندلی یا صندلی نیز. اگر چنین موکت بزرگی ندارید ، بگذارید فقط دو نفر جلوی آن استراحت کنند ، اما در همه مبلمان یک قانون مشابه را تکرار کنید ، تا عمدی به نظر برسد.

اگر اتاق نشیمن شما کوچکتر است ، هنوز لازم است فضای را محدود کنید. تنها تفاوت در این است که می توانید موکتی را انتخاب کنید که زیر مبل قرار نگیرد ، اما فقط جلوی پاها باشد.

موکت شومینه آینه صندلی نشیمن
www.homebunch.com

در اتاق ناهار خوری چه باید کرد؟

اگر به دنبال موکت برای اتاق ناهارخوری هستید ، نکاتی نیز برای انتخاب موکت مناسب برای این فضا وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. اولین و اساسی ترین نکته این است که موکت باید کل فضای میز و صندلی ها را پوشش دهد و حرکت طبیعی اینها را نیز در نظر بگیرید. به عبارت دیگر ، موکت نمی تواند فقط پشت پایه های صندلی به پایان برسد ، اما باید اجازه دهد کسی حرکت کند و روی آن بنشیند. به طور کلی ، موکت باید 50 تا 70 سانتی متر از هر طرف بزرگتر از میز باشد.

همچنین مهم است که موکت به دیوار نچسبد. در این حالت ، یک موکت بزرگ باعث می شود فضا تنگ و بهم ریخته به نظر برسد. در حالت ایده آل ، باید حداقل 18 اینچ فاصله بین لبه موکت و دیوار وجود داشته باشد.

به طور کلی ، تشک باید همان شکل جدول را داشته باشد. یعنی اگر میز گرد است ، موکت باید گرد باشد.

موکت رنگارنگ اتاق غذاخوری
موکت | هومی

موکت رنگارنگ اتاق غذاخوری
موکت | هومی

چراغ آویز آشپزخانه موکت گرد کرم
www.pinterest.com

یک موکت خیلی کوچک؟ همه چیز گم نشده است!

و اگر راهنمای خرید انواع موکت برای هر فضایی که بخواهید دارید که به دلیل طراحی آن عاشق آن هستید ، اما آنقدر بزرگ نیست که بتوانید در اتاق نشیمن از آن استفاده کنید ، نگران نباشید ، هنوز گزینه هایی وجود دارد. یک ایده خوب این است که موکتی به اندازه لازم سیزال یا جوت بخرید ، به عنوان پایه خنثی استفاده کنید و موکت کوچکتر را روی آن قرار دهید ، به عنوان رنگی. بنابراین ، همه خوشحال هستند.

موکت رنگ صندلی های زندگی گیاه

موکت رنگارنگ اتاق غذاخوری
موکت | هومی

آخرین نکته

اگر هنوز مطمئن نیستید به چه اندازه ای نیاز دارید ، تمرین زیر را انجام دهید: فضایی را که فکر می کنید نوار نقاب باید از آن استفاده کند ، روی زمین مشخص کنید. بهش نگاه کن. به نظر خوب میاد؟ سپس اندازه گیری ها و voila را انجام دهید ، شما در مورد اندازه مناسب موکت مورد نیاز خود کاملاً روشن هستید. اگر دقیقاً به همان اندازه پیدا نکردید ، همیشه بهتر است یک سایز بزرگتر انتخاب کنید.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.