چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

چه موکت پرز بلندی بخرم؟

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

چه موکت پرز بلندی بخرم؟

۱,۷۹۶ بازديد

خصوصیات مواد قیمت موکت پرز بلند با یک توده بلند از سه لایه تشکیل شده است: پایه ، آستر و در واقع خود توده. از هر دو نوع ماده اولیه مصنوعی و طبیعی برای ساخت کف با شمع های زیاد استفاده می شود. مهم! ویژگی اصلی چنین کف هایی شمع با ارتفاع حداقل 5 میلی متر است. موکت در لمس هم برای پا و هم برای دست راحت است. متخصصان انواع زیر را با دسته های طولانی تشخیص می دهند: پشمالو (پشمالو) فریز ساکسونی بربر بسته به نوع پوشش ، خصوصیات موکت با انبوه زیاد نیز متفاوت خواهد بود: شمع با مواد پارچه ای از نخ ضخیم پیچ خورده و برش خورده ساخته شده است. از نظر ظاهری ، هر یک از ویلاها به مداد شباهت دارد.

این محصولات به خوبی برای اتاقهایی با ترافیک بالا مناسب هستند. ساختار قوی و خشن می تواند تنش مکانیکی قابل توجهی را تحمل کند. موکت کاتلوپ با سقف های بلند دارای ساختاری در چندین سطح است. در طول ساخت پوشش ، بخشی از لولاها بریده می شوند و برخی سالم می مانند. نتیجه یک ماده فوق العاده زیبا با الگوی تسکین است. طول شمع از 6 تا 10 میلی متر است. به عنوان یک قاعده ، موکت "katlup" در اتاق های نشیمن ، اتاق خواب و اتاق کودکان - در اتاق هایی با اثر مکانیکی نسبتاً کم روی سطح ، گذاشته می شود. بربر نوعی موکت با حلقه های بزرگ است. این پوشش بسیار غیر معمول به نظر می رسد و مواد با گذشت زمان سایه خود را تغییر نمی دهند. ساکسونی یکی از جذاب ترین ، راحت ترین و پیشرفته ترین موکت های بلند و بلند است. از نخ تاب خورده با برش شمع در همان ارتفاع و در موقعیت عمودی ساخته شده است.

فریز - موکتی از نخ تاب خورده با توده ای از ارتفاع زیاد. ویلا با ضخامت های مختلف ، حلقه های برش خورده با برش داده نشده ترکیب می شوند. به محتوا ↑ مزایای مزایای استفاده از مواد انبوه طولانی شامل موارد زیر است. مقاومت در برابر تابش خورشید. عدم تجمع الکتریسیته ساکن. ویژگی های خوب عایق حرارتی و صوتی. موکتی با پاشنه بلند برای سلامتی بی خطر است. ظاهر زیبایی شناختی. کف نرم برای اتاق کودک مناسب است. خطر آسیب دیدگی در هنگام بازی به میزان قابل توجهی کمتر است. آلرژی دوستانه. انتخاب گسترده ای از رنگ ها. این امکان ایجاد سازگاری ارگانیک خرید موکت اداری و انواع پرکاربرد آن در همه فضای داخلی مدرن و تأکید بر مزایای آن را فراهم می کند. ایمنی آتش. مهم! این ماده نه تنها با دوام و زیبا است ، بلکه کاملاً کاربردی نیز هست. می توان از آن برای گرم کردن مناطق خاصی از اتاق ، مانند کف نزدیک تخت ، استفاده کرد. موکت بلند دارای خالی از نقص نیست. همچنین باید قبل از خرید به آنها توجه شود: مواد به سرعت آلوده می شوند. وقت گیر تمیز کردن موکت از لکه ها. پوشش رطوبت زیاد را تحمل نمی کند.

کف به نگهداری منظم احتیاج دارد در غیر این صورت به سرعت جذابیت خود را از دست می دهد. مهم! این محصولات برای استفاده در اتاق های مرطوب مناسب نیستند. رطوبت جاذب ویلا ها به سرعت خاصیت ارتجاعی و نرمی خود را از دست می دهند. برای اقلیم مرطوب ، موکتی با ارتفاع کم یا بدون پرز مناسب تر است. به محتویات care مراقبت از موکت موکت با کف مرتفع نیاز به مراقبت دقیق مداوم با مواد تمیز کننده غیرتهاجمی شیمیایی دارد. در اینجا لیستی از ابزارهایی که برای مراقبت منظم از محصول خود نیاز دارید: جاروبرقی؛ جارو سخت؛ قلم مو؛ تراسور جوش شیرین؛ نمک سفره. مراقبت منظم: جاروبرقی برای تمیز کردن موکتی با انبوهی مناسب که گرد و غبار و ذرات کوچک باقی مانده را از بین می برد ، مناسب ترین است. از جاروبرقی استفاده نکنید ، زیرا خیس شدن باعث کاهش عملکرد پوشش می شود. دفعات تمیز کردن کف هفته ای یک بار است. در صورت قرارگیری روسازی در اتاقی که در معرض آلودگی جدی قرار دارد (مناطق نزدیک محل کار ، ورودی اتاق ، عبور از بالکن) ، تمیزکاری باید هر سه روز یک بار انجام شود. تمیز کردن باید به ویژه مراقب باشید. فقط "جارو برقی" به وضوح کافی نیست.

حرکات جاروبرقی باید بصورت ضربدری باشد. این کیفیت تمیز کردن را بهبود می بخشد. سو abuse استفاده از مواد پاک کننده لکه غیرممکن است ، زیرا قلیایی موجود در پاک کننده لکه ساختار مواد را از بین می برد. پس از تمیز کردن ، پوشش را با یک محلول کمی اسیدی (یک لیوان سرکه در 10 لیتر آب) پاک کنید. مهم! بهترین گزینه برای از بین بردن لکه های پیچیده ، مشورت با یک متخصص است و خطر آن را با استفاده از مواد شیمیایی تهاجمی ندارد. نکاتی برای تمیز کردن موکت ها: قبل از جاروبرقی مقداری جوش شیرین به کیسه گرد اضافه کنید. با این کار بوهای نامطبوع از بین می روند. یک تکه بزرگ موکت نیز می تواند با نمک درشت تمیز شود. کافی است پوشش را با کلرید سدیم بپاشید و سپس آن را با یک جارو سفت جدا کنید. به محتوا ↑ چگونه موکت انتخاب کنیم؟ هنگام خرید کالایی ، به این فکر کنید که در کدام اتاق از آن استفاده می کنید. مهم! این ماده برای ایجاد دنج در اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، مهد کودک ، راهرو ایده آل است. برای آشپزخانه ، بالکن یا حمام مناسب نیست. بهتر است از یک خرید موکت تافتینگ کم یا بدون پرز استفاده شود ، که در برابر رطوبت بالا مقاومت بیشتری می کند. هنگام انتخاب موکت با شمع بالا ، باید به عوامل زیر توجه کنید: تراکم مواد کشش پرزها. آنچه باید توجه ویژه داشته باشید: هرچه محصول جامدتر باشد ، جرم آن بیشتر می شود

سایت آن را دارد ، پرزهای ارتجاعی بیشتری دارند. برای ارزیابی کیفیت مواد ، آن را از طرف اشتباه در نظر بگیرید. اگر سیمها نزدیک (1-2 میلی متر) به یکدیگر قرار بگیرند ، محصول به اندازه کافی محکم است. برای ارزیابی انعطاف پذیری شمع ، آن را فشار دهید و سپس رها کنید. مواد با کیفیت الاستیک به سرعت ظاهر اصلی خود را بازیابی می کنند. اگر توانایی خرید یک محصول گران قیمت را دارید ، به موکت مواد طبیعی توجه کنید. این شمع از پشم و پایه آن از جوت ساخته شده است. از مزایای اصلی چنین کفپوش هایی می توان به ظاهر جذاب و محیط اشاره کرد. مهم! موکت را در فروشگاه های آنلاین یا مراکز خرید تخصصی تهیه کنید. اگر در انتخابات شکست خورده باشید ، متخصصان اطلاعات دقیق را به شما ارائه می دهند. به محتویات functions عملکرد نصب: قبل از قرار دادن موکت ، لازم است سطح را کاملاً تمیز و تسطیح کنید تا اختلاف ارتفاع از 4 میلی متر بیشتر نشود. مرحله بعدی نصب بستر مخصوص است که از نفوذ گرد و غبار از حصیر بتونی به روسازی جلوگیری می کند. موکت را با یک شمع بزرگ با کاتر یا قیچی مخصوص ببرید. لازم است مواد را با یک حاشیه برش دهید ، مقدار اضافی در امتداد دیوارها را قطع کنید. قبل از تخمگذار ، موکت و زیرانداز با دقت با یک ترکیب PVA پوشانده می شوند. ترکیب چسب را به صورت دورانی اعمال کنید. موکت مخصوصاً با دقت در مرز اتاق دیگری چسبانده شده است. برای بستن تقاطع ، از یک میله تزئینی یا تخته پایه استفاده کنید.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.