سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

معرفی و آشنایی با انواع کفپوش سه بعدی

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

معرفی و آشنایی با انواع کفپوش سه بعدی

۱,۸۰۷ بازديد

در هنگام انتخاب طبقه در نظر بگیرید
قبل از انتخاب کف جدید چند نکته باید در نظر گرفته شود. بعنوان مثال ، مهم است که دریابید آیا قبل از اینکه کف خود روکش شود ، باید سطح به نوعی درمان شود یا خیر ، و سپس انتخاب کف مناسب برای فضایی مثل زیباترین کفپوش خانه که در آن قرار دارد مهم است. در اینجا اطلاعات مفیدی به دست می آورید که امیدوارم انتخاب 

 ویژگی ها گزینه های تخمگذار درباره چه چیزی فکر کنیم؟

کف پارکت
مزایای کف پارکت
انواع مختلفی از چوب ، سایه های رنگ و سطوح را انتخاب کنید.
درخشندگی و گرمای طبیعی از چوب واقعی.
شکل پایدار است ، حتی با تغییر رطوبت.
می توان برای شادابی سطح آن را سنباده زد.
تخمگذار بدون چسب و مایع تقریباً در تمام سطوح امکان پذیر است.
کف پوش لمینیت

مقاوم ، آسان برای مراقبت ، بهداشت و انتشار کم
می توان آن را به سرعت و به راحتی روی تقریباً هر سطح قرار داد
از آنجا که بسیار نازک است ، هنگام بازسازی و مدرن سازی اتاق های خود بسیار عالی است
سطح با دوام مناسب چرخ های صندلی
کف های لمینت با دوام و در برابر گرما و نور مقاوم هستند ، اما برای مناطق مرطوب مناسب نیستند و در مقایسه با کف وینیل نسبتاً بلند هستند.
مزایای کفپوش وینیل
کف وینیل حل کننده مشکلات مد روز و واقعی است.

 

کف را تسهیل کند

مزایای کفپوش لمینت

برای هر سطح یک کف وینیل مناسب وجود دارد - آزاد چیده شده ، چسبیده به کل سطح ، خود چسب یا با سیستم کلیک.
بسته به نوع طرح ، از مزایای قیمت و زمان بهره مند می شوید.
کف وینیل هنگام راه رفتن روی آن ، به نظر می رسد کوچکتر از لمینیت است. یک کفپوش رولی بخریم یا پی وی سی زیرین یکپارچه می تواند این اثر را بیشتر کند. علاوه بر این ، به لطف سطح نرم تر ، صداهای مرحله ای کمتر از لمینت درک می شوند. وینیل همچنین می تواند رطوبت را تحمل کند ، کمتر لغزنده است و برای پاها گرم است.

کف برای محیط های مختلف
نمی دانید برای کف آشپزخانه ، حمام ، اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، اتاق کودکان یا دفتر چه چیزی انتخاب کنید؟ برای بیشتر فضاها ، شما می توانید از طبقه های مختلف آزادانه انتخاب کنید ، اما به خصوص برای آشپزخانه و حمام ، موارد خاصی وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید. به عنوان مثال ، مهم است که کف حمام ها بتوانند در برابر رطوبت و آب مقاومت کنند و کف آشپزخانه ها از دوام بیشتری برخوردار باشند. در اینجا پیشنهاد می کنیم کدام طبقه برای کدام فضاها مناسب است!

طبقه به آشپزخانه
کاشی ها قطعاً به عنوان کف آشپزخانه مورد علاقه هستند! مراقبت از آنها آسان است و در رنگها و اشکال مدرن موجود است. حتی گزینه های دیگری مانند PVC ، وینیل و ورقه ورقه نیز به عنوان کف آشپزخانه مناسب هستند - آنها نه تنها بسیار مقاوم هستند بلکه با طراحی منحصر به فرد و تعداد زیادی از سطح و دکورها نیز قانع کننده هستند. در آشپزخانه بهداشت باید از مهمترین موارد باشد ، بنابراین با کف هایی که سطح صاف دارند خوب است. موکت در آشپزخانه ترجیح داده نمی شود اما در اتاق ناهار خوری به خوبی کار می کند.

کاشی - بسیار خوب به عنوان یک کف در آشپزخانه
کاشی های آشپزخانه مقاوم ، با دوام هستند و در مواد معروف مانند سرامیک گرانیت یا کاشی های سنگ طبیعی از سنگ مرمر یا گرانیت موجود است. هر کاشی جذابیت خاص خود را دارد و در انتخاب زیادی از رنگ و شکل موجود است. در هر صورت ، کاشی هایی که انتخاب می کنید باید برای تخمگذار در فضای داخلی و از نظر شکل ظاهری در آشپزخانه یا فضای داخلی مناسب باشند.
کفپوش پی وی سی و وینیل - به خوبی در آشپزخانه متناسب است
کف پی وی سی و کف وینیل مقرون به صرفه ، بادوام بوده و نگهداری آن آسان است. وقتی نوبت به طراحی و انتخاب می رسد ، از کاشی ها کم نیستند و اتصالات جوش داده شده متراکم بسیار آسان تمیز می شوند و بنابراین جایگزین مناسبی برای کاشی در آشپزخانه ای هستند که بهداشت از آن بسیار مهم است. بعلاوه ، پی وی سی و وینیل به اندازه سرامیک و سنگ در زیر پا احساس سرما نمی کنند!

خواص مهم برای کف
علاوه بر شکل ، رنگ و طرح ، البته خصوصیات فنی کف از معیارهای مهم هنگام انتخاب کف است. بنابراین ، به عنوان مثال ، قبل از تصمیم گیری باید بررسی کنید که آیا نصب در اتاقهایی با گرمایش از کف (به نماد مراجعه کنید) یا در مناطق مرطوب مناسب است.

برای آشپزخانه ، کفپوش پی وی سی و کف وینیل با استفاده از کلاس 22+ (بار شدید) توصیه می شود.
کفپوش لمینت - نسبتاً مناسب آشپزخانه ها
لمینت معمولی به رطوبت حساس است

در اتاق نشیمن می توانید هر طبقه را خوابانید. اگر می خواهید یک فضای دنج یا به عبارت بهتر یک ظرافت شیک ایجاد کنید - خلاقیت خود را کنار بگذارید و جرات کنید مواد مختلف را ترکیب کنید. پارکت خوب ، کاشی های کلاسیک ، ورقه ورقه کاربردی ، کف مدرن پی وی سی یا وینیل ، موکت های سنگی عجیب ، موکت های نرم یا کف چوب پنبه مرسوم ، مد روز - تمام کف ها در اتاق نشیمن کار می کنند!
برای کف حمام الزامات ویژه ای وجود دارد. باید دائماً در برابر بخار آب مقاومت کند و حتی گاهی اوقات آب دوش یا حمام را که سرریز می کند ، تحمل کند. تعداد زیادی از کفپوش های حمام که امروزه وجود دارد ، یک اتاق بازی بزرگ را برای طراحی داخلی منحصر به فرد باز می کند ، و هم طراحی و عملکرد و هم فضای و راحتی را با هم ترکیب می کند. بسیاری از افراد بلافاصله به فضای داخلی کلاسیک با کاشی فکر می کنند ، اما کف مدرن پی وی سی ، کف وینیل ، ورقه ورقه اتاق مرطوب و موکت های سنگی نباید به عنوان کف حمام مستثنی شوند!
طبقه به اتاق نشیمن

بعضی به عنوان یک کفپوش سه بعدی بعضی ها روی موکت و بعضی دیگر در زمین هایی با سطح صاف سرمایه گذاری می کنند. موکت با سطح گرم و نرم خود که زیر پاهای برهنه بسیار راحت است ، قانع کننده است. کف های جایگزین برای اتاق تابستان مانند کاشی ، لمینت ، پارکت ، کف چوب پنبه ، کف پی وی سی یا کف وینیل نیز دارای مزایای خود هستند ، خصوصاً در مورد بهداشت! ملافه های روزانه گرد و غبار اضافی ایجاد می کنند.
طبقه به اتاق کودکان
برای اتاق کودکان می توانید از انواع مختلفی از کف استفاده کنید. در اینجا باید به دقت در مورد چگونگی استفاده از اتاق فکر کنید. آیا بچه ها فقط آنجا می خوابند؟ یا به عنوان اتاق بازی نیز استفاده می شود؟ کف هایی که زیر پا گرم و جذب صدا هستند اغلب به عنوان موکت ، کف پی وی سی یا کف وینیل ترجیح داده می شوند. یک موکت نیز به طرز شگفت انگیزی نرم است و به یک فضای دنج برای بازی تبدیل می شود. کف های پی وی سی و وینیل بسیار بادوام بوده و به راحتی تمیز می شوند.

و بنابراین در آشپزخانه خیلی مناسب نیست. همچنین لمینت هایی وجود دارند که می توانند رطوبت را تحمل کنند ، اما حتی در اینجا باید مراقب باشید! این فقط مربوط به رطوبت نیست ، بلکه بقایای غذایی است که می تواند در مفاصل گیر کند! علاوه بر این ، کف آشپزخانه در معرض بار زیادی قرار دارد: ظروف یا گلدان های سنگین می توانند به پایین بیفتند و آثار زشتی در سطح آن ایجاد کنند. اگرچه ممکن است روی کاشی نیز اتفاق بیفتد ، یک کاشی منفرد به سرعت قابل تعویض است. با کفپوش لمینت نمی توانید این کار را انجام دهید!
طبقه به حمام

طبقه به اتاق خواب

طبقه به دفتر
اتاق کار نیز شایسته طراحی و راحتی است. علاوه بر جنبه های عملی از جمله نگهداری آسان ، سایر عوامل استفاده نیز باید در نظر گرفته شوند. اگر به عنوان مثال از صندلی های گردان استفاده می شود ، کف باید از دوام بیشتری برخوردار باشد. کف های مرسوم ، مد روز مانند کاشی ، موکت سنگی ، کف پی وی سی یا کف وینیل راه حل های عملی و کاربردی ارائه می دهند. موکت یک کلاسیک است که بیش از هر چیز بسیار آرام است - به خصوص در آپارتمان های اجاره ای بسیار مناسب است.

 

برای اینکه شما در اسرع وقت و به راحتی طبقه ای را پیدا کنید که متناسب با نیازها و نیازهای شما باشد ، تمام طبقات در فروشگاه اینترنتی HORNBACH با نمادها مشخص شده اند. این نمادها بیانگر خصوصیات کف هستند.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.