سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

چرا چمن مصنوعی برای پارکینگ بهترین کفپوش است

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

چرا چمن مصنوعی برای پارکینگ بهترین کفپوش است

۱,۸۱۵ بازديد

اگر در حال حاضر در حیاط خود چمن مصنوعی دارید یا به فکر آن هستید ، احتمالاً از تمام مزایای بسیار خوبی که به آن رسیده است شنیده اید.

این می تواند یک منطقه بتونی یا سنگفرش را به طور کامل به مکانی پر جنب و جوش و دعوت کننده تبدیل کند. و برخلاف چمن واقعی ، لازم نیست نگران نگهداری منظم باشید.

اما از آنجا که مزایای چمن مصنوعی بسیار منحصر به فرد است ، ممکن است در مورد چگونگی مراقبت و مراقبت از آن س questionsالاتی داشته باشید. بسیاری از مردم می خواهند بدانند که آیا می توان با چمن مصنوعی رانندگی کرد یا روی آن پارک کرد.

بنابراین ، آیا می توانید با چمن مصنوعی رانندگی کنید؟ به طور کلی ، رانندگی با چمن مصنوعی توصیه نمی شود. به همین دلیل است:

در حالی که لایه چمن مصنوعی به خودی خود می تواند از پس تحمل وزن زیادی برآید ، حرکت چرخشی چرخها به الیاف آسیب می رساند ، همراه با لاستیک و آج لاستیک ها که الیاف را از پشت چمن دور می کند.

با این حال ، پاسخ به این سادگی ها نیست. متغیرهایی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود ، مانند کیفیت چمن مصنوعی ، نوع نصب و مدت طولانی یا اغلب اوقات که می خواهید رانندگی کنید یا روی چمن پارک کنید. وزن خودرو نیز تأثیرگذار است.

اگر واقعاً می خواستید بر روی چمن مصنوعی رانندگی کنید یا پارک کنید ، روش هایی وجود دارد که آسیب به چمن شما را به حداقل برسانید.

در مقاله امروز ، همه چیزهایی را که باید درباره رانندگی روی چمن مصنوعی بدانید یاد خواهید گرفت. ما همچنین اقدامات دقیقی را که می توانید برای رانندگی بر روی آن بدون آسیب رساندن به نصب اعمال کنید ، توضیح خواهیم داد.
چمن مصنوعی مانند چمن طبیعی به نظر می رسد و احساس می شود. از نظر چشم بسیار آسان است و قدرت تبدیل و زیبایی کامل فضای بیرونی را دارد.

با این اوصاف ، انواع مختلفی از آن وجود دارد و اگر می خواهید بر روی آن رانندگی یا پارک کنید ، به نوع مناسب نیاز خواهید داشت.

چمن مصنوعی را می توان با مواد مختلفی مانند نایلون ، پلی پروپیلن یا پلی اتیلن تهیه کرد. نوع ماده مورد استفاده بر مقاومت کلی ، یا مقاومت ، چمن تأثیر می گذارد.

نایلون انعطاف پذیرترین ماده است و بعد از هرگونه راه رفتن یا لگدمال شدن ، سریعتر به شکل اولیه خود در می آید. همچنین فرم اصلی خود را بهتر و برای طول عمر بیشتر حفظ می کند.

انواع چمن مصنوعی نیز از نظر ارتفاع شمع متفاوت هستند - این اصطلاح به طول متوسط ​​تیغه های چمن اشاره دارد.

به طور کلی ، چمن با ارتفاع شمع بیشتر ، مقاومت کمتری خواهد داشت. به حالت ایستاده زمان سخت تری خواهد داشت و مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به شکل اولیه خود بازگردد.

از طرف دیگر ، ارتفاع کوتاه شمع انعطاف پذیرتر است. تیغه های چمن سفت تر شده و به حالت ایستاده باقی می مانند. این امکان وجود دارد که سو abuse استفاده بیشتری کند ، در حالی که به مسواک زدن و نگهداری کمتری نیز نیاز دارد.

هر چمن مصنوعی موجود در بازار دارای مشخصات مربوط به کیفیت ، مقاومت ، وزنی که می تواند تحمل کند و طول عمر معمول آن است. برخی گزینه ها بهتر از سایرین قادر به تحمل وزن اتومبیل پارک شده یا متحرک هستند.

اگر اصرار بر رانندگی یا پارک کردن روی چمن مصنوعی خود دارید ، توصیه می کنیم یک چمن مصنوعی ساخته شده از نایلون محکم ، با ارتفاع شمع 25 میلی متر یا کمتر.

قبل از انتخاب نهایی خود ، باید تا آنجا که ممکن است اطلاعات را از تأمین کننده درخواست کنید و سوالات شما را روشن کنید. بخاطر بسپار - پس از نصب چمن مصنوعی ، برای ماندگاری وجود دارد!
شما به یک زیر پایه ضخیم نیاز دارید

یکی دیگر از نیازهای رانندگی روی چمن مصنوعی بدون آسیب رساندن به زمین ، زیر پایه ضخیم است.

پایه فرعی لایه سنگدانه هایی است که در بالای زمین یا قبل از تخمگذار روی زمین چمن نصب شده است. به عبارت دیگر ، این لایه مستقیماً در زیر پایه چمن مصنوعی قرار دارد.

این لایه بسیار مهم است زیرا به عنوان پایه و اساس کل چمن عمل می کند و به سازه ثبات ساختاری می بخشد.

به دلایل بالا ، زیر پایه باید محکم ، فشرده و مناسب برای تحمل وزن اتومبیل های پارک شده و هر مبلی باشد که می خواهید روی چمن قرار دهید.

همچنین بعد از تراکم به یک لایه ضخیم 100 میلی متر یا بیشتر نیاز خواهید داشت. با این کار اطمینان حاصل می شود که به اندازه کافی برای ترافیک سنگین است و قرار نیست غرق شود یا آسیب ببیند.

در عین حال ، باید نفوذ پذیر باقی بماند تا بتواند آب را آزادانه تخلیه کند. به همین دلیل ، توصیه می کنیم از سنگ گرانیت یا سنگ آهک تجزیه شده برای زیر پایه خود استفاده کنید.

اگر بودجه شما این اجازه را می دهد ، ممکن است برای استحکام و استحکام بیشتر گران قیمت ترین پایه جاده II را نیز در نظر بگیرید.

طول عمر خود را کوتاه می کند

ما دو مورد اصلی برای رانندگی با چمن مصنوعی مناسب پارکینگ را پوشش داده ایم: یک انتخاب چمن با کیفیت بالا که می تواند وزن و فشار رانندگی را تحمل کند و یک زیر پایه ضخیم ساخته شده از مواد مناسب.

با وجود اعمال این اقدامات ، ما معمولاً رانندگی با آن را توصیه نمی کنیم. ممکن است در انجام یک یا دو بار آن مشکلی نداشته باشید ، اما رانندگی و پارک کردن روی آن برای مدت طولانی به چمن آسیب می رساند.

طول عمر عادی چمن مصنوعی 10 تا 20 سال است ، اما شما به ناچار با رانندگی از روی آن طول عمر آن را کوتاه خواهید کرد.

با گذشت زمان ، هر چقدر آماده سازی خوبی داشته باشد ، آسیب آشکار می شود. الیاف شروع به صاف شدن ، ضعیف شدن و حتی پارگی می کنند

t این لکه های مات و یا برهنه ، به ویژه در محل تماس لاستیک ، ایجاد می کند.

در حالی که چمن مصنوعی بسیار قدرتمندتر از چمن طبیعی است ، اما تعویض آن کار ساده ای نیست. این شامل بریدن و جایگزینی دقیق تکه ها است ، که اغلب اوقات شما را با ظاهری ناخوشایند به چمن خود می رساند.

طرح های بهتر برای یک راهرو با چمن مصنوعی

ما می فهمیم - شما واقعاً خرید چمن مصنوعی مناسب حیاط و بالکن در مسیر خود می خواهید ، اما نمی خواهید با همه مشکلات درگیر شوید ...

تیم ما در صدها خانه در سراسر جهان چمن مصنوعی نصب کرده است. و ما ترفندهای هوشمندانه ای برای شما در نظر گرفته ایم که آن را در مسیر خود نصب کنید.

طرح های خاصی وجود دارد که می توانید از آنها برای ترکیب چمن مصنوعی همراه با بتن و سنگفرش در مسیر خود استفاده کنید. به این ترتیب هم ظاهر سبز و شاداب چمن مصنوعی را به دست می آورید و هم پایداری و مقاومت بتن را برای حمایت از ماشین خود بدست می آورید.

طراحی بزرگراه مورد نظر شما به اندازه حیاط و چیدمان شما ، میزان بازسازی مورد نظر شما و در نهایت سلیقه و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

طرح های زیادی وجود دارد ، اما ما می خواهیم 4 مورد برتر خود را پوشش دهیم:

1. طراحی نوار

برای این طراحی ، شما به سادگی دو نوار بتن را در گامان خود بگذارید تا لاستیک های ماشین روی آن غلت بزنند.

نکته جالب در مورد این طراحی در سادگی آن است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که چمن مصنوعی را مرتب کنید و آن را بین نوارهای بتونی و اطراف آن قرار دهید.

نتیجه نهایی یک مسیر پیاده روی با ظاهری تمیز است که بیشتر در آن فضای سبز پوشانده شده است. شما بیشتر از مزایای بصری ، بدون آسیب رساندن به چمن ، بهره مند می شوید!

2. بین Pavers

برای این طراحی می توانید به سنگفرش هایی که چمن مصنوعی در بین آنها قرار دارد فاصله دهید. نتیجه ظاهری زیبا و طبیعی است که از ماشین شما پشتیبانی می کند.

برای برش چمن مصنوعی و نصب آن در بین دستگاههای فرش کردن ، کمی و وقت بیشتری لازم است. این فرآیند معمولاً ابتدا نصب سنگفرش ها ، سپس ریختن یک ورق بزرگ چمن مصنوعی و برش دادن دور سنگفرش ها است.

از آنجا که پشتیبان چمن مصنوعی کمتر از سطح سنگفرش تنظیم شده است ، لاستیک ها با لایه پشتی تماس نخواهند گرفت. این از پارگی ، تشک و سایر اشکال آسیب جلوگیری می کند.

3. طراحی شبکه

طراحی شبکه سخت ترین نصب است. این شامل نصب بتن به شکل شبکه ، سپس تخمگذار تکه های کوچک چمن مصنوعی در بین آنها است.

مشابه چیدن چمن مصنوعی در بین سنگفرش ها ، چمن خود کمتر از سطح بتن تنظیم می شود. این بدان معناست که لاستیک های اتومبیل شما هرگز به قسمت پشتی چمن برخورد نخواهند کرد و به آن آسیب نمی رسانند.

با این حال ، این بدان معناست که شبکه باید به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند راحت روی آن قدم بگذارد - فاصله بسیار زیادی بین بتن باشد و راه رفتن روی آن بدون لغزش بسیار دشوار خواهد بود!

این طرح در مورد پایداری و زهکشی یک چالش بزرگ است. و این کار همیشه توسط یک متخصص انجام می شود.

با این حال ، برخی از صاحبان خانه احساس می کنند ارزش آن را دارد. در واقع ، همانطور که می توانید بدون آسیب رساندن مستقیم به چمن مصنوعی به رانندگی نزدیک شوید.

4. مسیر بتونی با چمن مصنوعی

سرانجام ، به ساده ترین راه حل رسیدیم - فقط مسیر جاده را با چمن مصنوعی محاصره کنید!

با جدا نگه داشتن بوته و بزرگراه ، از نظر نصب بدون هیچ مشکلی صرفه جویی خواهید کرد.

همچنین در انتخاب چمن متناسب با سلیقه شما ، به جای ساده ترین گیاه ، آزادی بیشتری به شما می دهد.

در نهایت ، این طرحی است که در بیشتر خانه ها به دنبال آن هستیم. برای اکثر صاحبان خانه ، صرفاً مزیت بصری رانندگی مستقیم روی چمن ارزش آن را ندارد. ساده نگه داشتن آن قطعاً شایسته است!

نتیجه

همه ما می دانیم که چمن مصنوعی می تواند حیاط شما را دلبازتر ، طبیعی تر و سردتر نشان دهد. اما بسیاری از افراد می خواهند با استفاده از آن در مسیر راه خود یا در محل پارک ، یک گام جلوتر بروند.

در حالی که انواع قوی چمن های جعلی همراه با زیر پایه ضخیم می توانند به شما امکان رانندگی روی چمن ها را بدهند ، اما باز هم توصیه نمی شود مگر اینکه گزینه دیگری داشته باشید. حرکت لاستیک ها و وزن خودرو روی توده می تواند به الیاف چمن آسیب برساند و طول عمر چمن را کاهش دهد.

سازش ایده آل این است که تکه هایی از الیاف مصنوعی را در بخشهایی از مسیر رانندگی نصب کنید که با لاستیک خودرو روبرو نیستند. و اگر این کار را به درستی انجام دهید ، هنوز هم شگفت انگیز به نظر می رسد!

منبع

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.