شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

قیمت و خرید موکت های تشریفاتی قرمز و طوسی

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

قیمت و خرید موکت های تشریفاتی قرمز و طوسی

۱,۹۲۲ بازديد

برای قدم زدن در یک موکت قرمز تشریفاتی لازم نیست یک فرد مشهور هالیوود باشید. این مفهوم موکت قرمز که در ابتدا برای احترام به اعضای عالی دولت طراحی شده بود ، در کل جامعه رایج شده است اما هنوز هدف آن برجسته ساختن مسیری است که توسط چند چهره اصلی در مجالس تشریفاتی طی می شود. به این ترتیب افراد مشهور پا روی موکت قرمز گذاشتند ، اما افتتاحیه های بزرگ و راه گشایی ها دلیلی برای پیاده روی اعضای مهم یک سازمان برای موکت قرمز نیز ایجاد کرده است.

امروزه موکت کناره قرمز بخشی محبوب در افتتاحیه بزرگ و صنعت پیشگام است. این مراسم در یک صحنه انجام می شود و افرادی که در برش روبان واقعی مشارکت دارند معمولاً از مدیران سطح بالا - صاحبان ، مدیران عامل و بنیان گذاران - هستند که شایسته حضور در مرکز توجه و قدم زدن بر روی موکت تشریفاتی هستند. اگرچه در قلمه های روبان موکت رویدادی مورد نیاز نیست ، اما برای دکوراسیون یک مرحله افتتاحیه بزرگ یک پیشرفت عالی است. از این گذشته ، این (در حالت ایده آل) رویدادی با مخاطبان است که اعضای رسانه و افراد مهم صنعت شما را شامل می شود. یک موکت قرمز فقط برای بازیکنان اصلی مراسم مناسب است. موکت های قرمز تشریفاتی gamantj.com به شما کمک می کند تا وضعیت شرکت خود را به نمایش بگذارید. این ظرافت است و کلاس را به هر رویدادی می افزاید.

این چیزی بیش از زرق و برق و زرق و برق است. موکت قرمز تشریفاتی نمادی از قدرت و انحصارطلبی است. شما می خواهید اعضای برتر رتبه بندی سازمان شما در بین توده ها برجسته نشوند. یک رویداد موکت قرمز دقیقاً برای آن مناسب است. تقریباً تأثیرگذارترین شرکت کنندگان در مراسم را برای تماشاگر برجسته می کند و هنگامی که به عنوان دکور در برش روبان استفاده می شود ، همچنین به شما کمک می کند که برای سایر موارد که معمولاً استفاده می شوند ، قاب بصری برای مرحله اصلی ایجاد کنید. موکت های قرمز در زمین شکن ها همین اثر را خواهند داشت. و اگرچه (همانطور که قبلاً ذکر شد) همه چیز در مورد زرق و برق و زرق و برق نیست ، اما هنگامی که از موکتهای قرمز تشریفاتی استفاده می کنید ، این ویژگی ها اجتناب ناپذیر است.

موکتهای تشریفاتی همیشه قرمز نیستند
موکتهای تشریفاتی از نظر تاریخی به رنگ قرمز بوده اند و به دوران باستان برمی گردند. با این حال ، برای اهداف تجاری و مارک های مدرن ، موکت تشریفاتی در رنگ هایی مانند آبی سلطنتی ، بنفش ، سبز ، سیاه ، سفید و حتی صورتی داغ وجود دارد! تقریباً هر رنگی که در روبان موجود باشد. این گزینه ها گزینه های بسیار خوبی برای موکت قرمز سنتی هستند زیرا به شما امکان می دهند رنگ مارک خود را در هر رویداد تشریفاتی با همان اثر یک دونده قرمز ترکیب کنید.

موکت به تنهایی انجام نمی دهد
اگر در مراسم افتتاحیه خود از یک موکت مخصوص رویداد استفاده می کنید ، تهیه "مجموعه کامل" مهم است. این بدان معنی است که قیچی غول پیکر ، روبان عریض ، کمانهای غول پیکر زیبا ، یک بنر بزرگ باز (برای آویزان شدن در قسمت بالای آن ، به موازات موکت روی زمین) ، و بادکنک های بزرگ باز چاپ شده. موکت تشریفاتی برای استفاده در یک افتتاحیه بزرگ و بدون همراه بسیار ارزشمند است. شما می توانید بدون دونده موکت یک رویداد داشته باشید و خوب انتخاب لوازم جانبی خود را به صورت تصادفی خوب خواهید کرد ، اما هنگامی که استفاده از آن را انتخاب می کنید ، دکوراسیون کامل یک ضروری است.

CeremonialSupplies.com دارای موکتهای تشریفاتی در رنگ های قرمز و سایر رنگ های زیبا برای رویدادهای سلطنتی و همچنین کلیه لوازم جانبی همراه برای یک جشن افتتاحیه باشکوه ستارگان است. کل مجموعه افتتاحیه بزرگ ما با مواردی پر شده است که کاملاً برای یک بسته دکوراسیون کامل ترکیب شده اند. اگرچه ما در محصولات مربوط به تشریفات تجاری تخصص داریم ، موکتهای با کیفیت ما ممکن است برای هر رویدادی فراتر از قلمه های روبان استفاده شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موکتهای قرمز تشریفاتی و سایر محصولات ما ، از طریق تلفن یا ایمیل با ما (اطلاعات تماس زیر) با ما تماس بگیرید تا رویدادی به یادماندنی را رقم بزنید.

موکت های دیواری و کف برای سینما ، تئاتر و فضاهای چند منظوره
در انتخاب موکت های دیواری و کفپوش سالن های تماشاخانه و سایر فضاهای عمومی ، بیش از موارد زیبایی مورد توجه قرار می گیرد. Camstage تخصص لازم را برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد نیازهای شما دارد.

هنگامی که ما درک کاملی از پروژه شما داشته باشیم و از توصیه ها و پیشنهادات ما خوشحال شوید ، ما در سایت از شما بازدید خواهیم کرد. ما در مورد فضا و نحوه استفاده از آن بحث خواهیم کرد ، سپس در مورد مناسب ترین موکت دیواری یا کفپوش به شما مشاوره خواهیم داد.

خدمات ما شامل اندازه گیری و برآورد از طریق تأمین و نصب است. از بین طرح های استاندارد خارج از قفسه یا گزینه سفارشی در رنگ های شرکت خود و درج آرم خود ، انتخاب کنید.

ما فقط با استفاده از یک شریک قابل اعتماد که سالها با او کار کرده ایم ، موکتهای دیواری و کفپوش با بهترین کیفیت را تهیه می کنیم. محصولات با بالاترین استاندارد تولید می شوند. در حالی که همه آنها دارای درجه O هستند ، برخی حتی از مقررات فعلی نیز فراتر می روند.


موکت دیواری
موکت دیواری یا بند ناف دیواری که شناخته شده است ، نه تنها خوب به نظر می رسد بلکه بسیار کاربردی نیز هست. به دلایل مختلف برای سالن های نمایش مانند سینما و تئاتر ایده آل است ، به عنوان مثال از نظر صوتی جذب می شود. بنابراین ، هنگامی که همراه با پانل های دیواری صوتی ما استفاده می شود ، به کنترل طنین صدا کمک می کند.

و از آنجا که بسیار سخت گیر است ، از دیوارهای رنگ آمیزی شده عملی تر است زیرا در اثر مسواک زدن افراد از بین نمی رود یا از بین نمی رود.


کفپوش
شما به هر نوع کف پوش که نیاز دارید ، می توانیم آن را تهیه و نصب کنیم.

کف پوش سخت برای سرسرا و بین صندلی های سالن های نمایش بهتر است زیرا تمیز کردن و نگهداری آن آسان تر است.

موکت های ما سخت پوشیده اند و می توانند جای پای سنگین را حفظ کنند. موکت آکریلیک همچنین گرمی را به مناطقی مانند راهروها و راهروها و همچنین اتاق های عملکرد می رساند. و البته صدا را جذب می کند - ایده آل برای سینماهای چند صفحه ای و فضاهای چند منظوره.

منابع : 

https://camstage.com/home-cinema-interior-design/wall-carpets-and-flooring

https://www.ceremonialsupplies.com/ceremonial-red-carpet

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.