دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

بهترین مدل های کفپوش ایرانی

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

بهترین مدل های کفپوش ایرانی

۱,۷۹۴ بازديد

ما شما را با راهنمای کفپوش خود طبقه بندی می کنیم. ما انواع مختلفی را ارائه می دهیم اما به همین جا ختم نمی شود. برای انواع کفپوشهای پرطرفدار ، مقالات اضافی داریم که حتی بیشتر به گزینه های شما می پردازند. ما کمی از آجیل ها در مورد کفپوش ها استفاده کردیم که از آنها قدردانی خواهید کرد ، حداقل به این ترتیب به ما گفتند.

اتاقی عالی با کفپوش های چوبی سخت و زیبا.

کفپوش برای یک اتاق خاص تفاوت زیادی ایجاد می کند. به عنوان مثال ، کفپوش چوب سخت یکی از محبوب ترین گزینه ها برای کف چوبی است ، اما نه لزوماً به عنوان گزینه کفپوش برای پوشاندن با فرش (مانند یک اتاق خواب اصلی).

این واقعاً بستگی دارد به دنبال چه ظاهری باشید. بنابراین بسیار مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ، انواع مختلف کف را بررسی کنید.

ما شما را با راهنمای کفپوش شیشه ای خود طبقه بندی خواهیم کرد (متاسفم - من نمی توانم در برابر یک جناس خوب مقاومت کنم). ما همه انواع را تنظیم می کنیم - اما این به اینجا ختم نمی شود. برای انواع کفپوشهای پرطرفدار ، مقالات اضافی داریم که حتی بیشتر به گزینه های شما می پردازند.

وقتی نوبت به کفپوش منزل می رسد ، گزینه های زیادی پیش رو دارید. در اینجا مواردی است که شما باید هنگام انتخاب اتاق مناسب برای اتاقهای مختلف در خانه خود در نظر بگیرید.

فهرست مطالب

راهنمای خرید کفپوش
اتاقهایی که نیاز به دقت در کفپوش دارند
انواع کفپوش
ملاحظات کفپوش
ملاحظات بیشتر
عایق صدا
بالشتک فرش
III از کجا می توان کفپوش خانگی را بصورت آنلاین خریداری کرد
راهنمای خرید کفپوش
موارد مختلفی وجود دارد که باید هنگام اندازه گیری گزینه های مربوط به انواع کفپوش برای خانه خود در نظر بگیرید.

مهم است که نه تنها نوعی متناسب با دکوراسیون و سبک خود انتخاب کنید بلکه مواد مختلف موجود و جوانب مثبت و منفی هر یک را نیز در نظر بگیرید.

بهتر است ابتدا به اتاق های مورد نیاز و به روزرسانی نگاهی بیندازید و سپس نوع مناسب ترین گزینه را برای شما انتخاب کنید که با خانه شما هماهنگ باشد ، با نیاز شما مطابقت داشته باشد و متناسب با بودجه شما باشد.

بخاطر بسپارید - از کفپوشهای مختلف برای کف در اتاقهای خاص استفاده می شود. به عنوان مثال ، کفپوش کاشی ممکن است در دستشویی و آشپزخانه عالی باشد ، اما چیزی مانند کفپوش های رنگ آمیزی شده با فرش مخصوص ممکن است برای یک اتاق ناهار خوری یا اتاق نشیمن مناسب باشد.

ظاهر و احساس انواع مختلف کفپوش یا مواد کفپوش مورد استفاده همچنین می تواند نمای کلی اتاق را تغییر دهد - با موادی مانند کاشی وینیل جلوه ارزان تر ، و کفپوش چوبی جامد عنصر لوکس بودن را اضافه می کند.

اتاقهایی که نیاز به دقت در کفپوش دارند
خواه در حال ساخت خانه جدیدی باشید یا در خانه فعلی خود تغییراتی ایجاد کنید ، نیازهای شما ممکن است در مکان های اصلی زندگی شما متفاوت باشد.

در اینجا ما خانه شما را به سه قسمت اصلی تقسیم کرده ایم: آشپزخانه ، حمام و فضای زندگی عمومی. ملاحظاتی وجود دارد که می خواهید هنگام تحقیق و تصمیم گیری نهایی برای هر یک از آنها در نظر داشته باشید.

1. آشپزخانه ها
بسیاری از مردم آشپزخانه را قلب خانه می دانند. این مکان نه تنها جایی است که وعده های غذایی را آماده می کنید ، بلکه یک فضای محبوب برای جمع آوری و سرگرمی است ، به خصوص اگر جزیره ای بزرگ یا مفهومی باز داشته باشید.

در این فضای پرتردد ، انتخاب نوع کف بسیار با دوام و تمیز و نگهداری آسان است.

به احتمال زیاد تعدادی نشت روی سطح مشاهده خواهید کرد ، بنابراین انتخاب گزینه ای ضد آب نیز حیاتی است. بعلاوه ، سطوحی که در هنگام خیس شدن لغزنده یا نرم می شوند ممکن است مناسب نباشد ، به خصوص اگر از کودکان یا کسی که در معرض خطر لغزش و زمین خوردن است مراقبت کنید.

به طور کلی ، گزینه های خوب در آشپزخانه کاشی و سرامیک ، سنگ طبیعی ، مشمع کف اتاق و چوبی است که به عنوان ضد آب شناخته شده است.

2. سرویس بهداشتی
در حالی که رطوبت در آشپزخانه شما مورد توجه است ، در حمام شما تقریباً تضمین می کند. انتخاب ماده ای که بتواند در برابر تماس روزانه با آب بایستد بسیار مهم است.

کفپوش مرمر ، کاشی و سرامیک یا کاشی های سنگ طبیعی ساخته شده از سنگ آهک ، یا سایر گزینه های کف سنگ مانند گرانیت ، گزینه های محبوب در این فضا هستند. خواهران کارداشیان ، Khloe و Kourtney ، برخی از بازسازی های مهم در خانه را انجام دادند که شامل سنگ کاری های حمام زیبا در سال 2016 بود.

برای یک گزینه ارزان تر ، کاشی های وینیل نیز مناسب هستند ، هرچند به اندازه کاشی یا سنگ دوام ندارند. با این وجود وینیل گاهی اوقات ارزان به نظر می رسد ، بنابراین منتظر کاشی وینیل لوکس باشید تا جلوه ای برتر ایجاد کنید - یا کلا از کف وینیل چشم پوشی کنید و به دنبال کف بتونی فوق العاده مدرن بروید!

3. مناطق زندگی
در مناطق نشیمن خانه خود ، مانند اتاق خانواده ، اتاق ناهار خوری و اتاق خواب ، ده ها امکان دارید. انتخاب مناسب شما تا حد زیادی به اولویت شخصی شما بستگی دارد.

بعضی از افراد گرما و ماندگاری چوب سخت یا کاشی سنگی را دوست دارند و فرش های منطقه را برای از هم پاشیدن فضاها و افزودن یک سطح راحت زیر پاهایتان به آن اضافه می کنند. دیگران احساس کلاسیک کف فرش را ترجیح می دهند.

بهترین روش برای محدود کردن گزینه های شما تعیین بودجه و نگاهی به نمونه های آنلاین است تا ببینید که چه سبک ها ، رنگ ها و مواد بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرند.

انواع کفپوش
ده ها نوع موجود است ، اما در خانه های مدرن ، بعضی از آنها را بیشتر از بقیه می بینید.

در هر یک از این گربه ها 

قبلاً ، ممکن است هنوز نیاز به انتخاب طراحی اضافی داشته باشید. چیدن چیزهایی مانند مواد خاص در مورد کفپوش های چوبی یا سنگی ، یا انتخاب رنگ ، لکه ، پایان یا الگوها هنوز هم ممکن است لازم باشد.

بیایید نگاهی به محبوب ترین انتخاب ها و جوانب مثبت و منفی هر یک بیندازیم.

مرتبط: 6 گزینه نرم افزار طراحی طبقه - کفپوش بتنی های مختلف را در اتاق های خود تجسم کنید.

1. چوب سخت
کفپوش چوب سخت در اتاق نشیمن

کفپوش هاروود از یک تکه چوب سخت بریده شده از درخت مورد نظر شما ساخته شده است. معمولاً کفهای ساخته شده از بلوط ، گیلاس یا گردو پیدا خواهید کرد ، اما گزینه های چوب جامد دیگری نیز برای انتخاب وجود دارد.

به طور کلی ، ضخامت تخته سه چهارم اینچ است ، اما عرض می تواند متفاوت باشد. عرض استاندارد بین سه تا پنج اینچ است و بیشتر خرده فروشان این تخته را "متوسط" یا "استاندارد" می نامند. سبک محبوب دیگر تخته های عریضی است که اندازه آنها بین پنج تا ده اینچ است و در فضای زندگی در خانه زیبا به نظر می رسند.

کف های چوب سخت به یکی از دو روش تمام می شوند.

قبل از نصب تخته ها ، چوب از پیش آماده شده قبل از اجرای آن اجرا می شود. چوب های سخت ناتمام باید خرد شده و تمام شوند تا پس از نصب هم براق و هم در برابر رطوبت مقاوم باشد.

در حالی که تمام کف های چوب سخت جامد سخت هستند ، گونه های مختلف چوب از سختی مختلفی برخوردار خواهند بود. انتخاب نوع چوبی متناسب با میزان تردد پا در اتاق بسیار مهم است تا اطمینان حاصل کنید که کف شما دچار ساییدگی و پارگی زیاد نمی شود.

مقیاس درجه سختی Janka اطلاعاتی در مورد محبوب ترین گونه های چوب را فراهم می کند که به شما کمک می کند یکی از مواردی را که در منطقه خاصی از خانه شما به بهترین وجهی مطابقت دارد ، انتخاب کنید.

انتظار دارید برای هر فوت مربع برای چوب سخت 3 تا 8 دلار بپردازید. قیمت انواع عجیب و غریب می تواند تا 14 دلار برای هر فوت مربع باشد. هزینه های نصب بسته به منطقه شما متفاوت است اما به طور متوسط ​​5 تا 12 دلار برای هر فوت مربع است.

ماشین حساب هزینه چوب سخت ما را اینجا ببینید.

2. چوب مهندسی شده


چوب سخت مهندسی شده جایگزین مقرون به صرفه تری برای چوب سخت است. آنها با ترکیب لایه بالایی چوب سخت با چند لایه تخته لایه که در جهات مختلف در زیر قرار دارند ساخته می شوند ، آنها مانند چوب سخت هستند اما مقاومت بهتری در برابر رطوبت دارند.

چوب سخت مهندسی شده در مناطقی از خانه شما که ممکن است نگران تاب خوردگی چوب سخت به دلیل میزان رطوبت بالا باشید ، مانند زیرزمین مرطوب ، انتخاب خوبی است. بعلاوه ، از آنجایی که کف های چوب سخت مهندسی شده از چوب جامد کم هزینه تری استفاده می کنند ، به طور معمول گزینه ای مقرون به صرفه تر برای افرادی است که قلب خود را روی کف تخته می گذارند.

یک اشکال در مورد چوب مهندسی شده این است که به دلیل روکش نازک فوقانی ، نمی توان آن را به اندازه مرتب کفپوش های چوب سخت سخت تراش یا اصلاح کرد. با این حال ، می توانید همان کفپوش های با کیفیت بالا را برای کف های چوبی مهندسی شده که می توانید در برابر چوب های سخت ، استفاده کنید و آنها را در برابر سایش بسیار مقاوم کنید.

درست مثل معرفی انواع کفپوش ساختمان های سخت ، شما می توانید انواع مختلفی از چوب مانند بلوط ، گیلاس و گیاه خارک را انتخاب کنید. اندازه و پایان تخته ها نیز یکسان هستند.

40 نوع کفپوش چوبی مهندسی شده را در اینجا کشف کنید.

3. بامبو
کفپوش بامبو در اتاق نشیمن

اگرچه در گروه عمومی چوب سخت قرار می گیرد ، اما بیشتر تولیدکنندگان کفپوش بامبو را در طبقه بندی مخصوص خود قرار می دهند. گزینه پایدار دارای سختی قابل مقایسه با بلوط است و یک گزینه سازگار با محیط زیست برای خانه شما است.

بامبو طبیعی کفهایی با رنگ چوب بسیار سبک تولید می کند ، اما تیمارهای فرآوری در دسترس هستند تا ماده را به رنگ تیره تری دربیاورید و آن را مانند سایر گزینه های چوب لکه دار جلوه دهید.

عمده چوب سخت بامبو از بامبو Moso وارد شده از چین ساخته شده است. گیاهان ، که در واقع از خانواده چمن هستند و یک درخت نیستند ، در کمتر از 60 گفته می شوند می توانند بیش از 70 فوت ارتفاع داشته باشند.

گیاه سازگار با محیط زیست برای رشد به آب ، سموم دفع آفات و علف کش ها احتیاج ندارد. در حدود پنج سال کاملاً بالغ می شود ، در مقایسه با سایر چوب های سخت دیگر 20 سال یا بیشتر ، بنابراین تهیه مجدد لوازم آسان است.

علاوه بر این ، از آنجا که بامبو بخشی از خانواده چمن است و یک درخت واقعی نیست ، یک فرآیند کاشت پرهزینه و وقت گیر برای رشد بیشتر وجود ندارد. از طریق یک ریزوم زیرزمینی جوانه زده و باعث رشد سریع آن و جلوگیری از فرسایش خاک در اطراف محصول می شود.

از آنجا که بسیار سازگار با محیط زیست است ، بسیاری از کفپوش های بامبو واجد شرایط مجوز معتبر LEED هستند.

از نظر هزینه ، بامبو با کفپوش چوب سخت به طور متوسط ​​با 3 تا 8 دلار در هر فوت مربع قابل مقایسه است. نصب هر فوت مربع بین 7 تا 12 دلار است.

4. لمینت
کفپوش لمینت در اتاق خواب

اگر عاشق ظاهر چوب سخت هستید ، اما فقط نمی توانید هزینه کرد و بودجه خود را تأمین کنید ، کفپوش لمینت ممکن است یک گزینه جذاب باشد.

از نظر طراحی شبیه کف های چوبی مهندسی شده ، دارای یک لایه بالایی است که روی لایه های تخته سه لا یا الیاف فشرده شده نصب و مهر و موم شده است و به شما قالب های پایدار و بادوام می دهد.

تفاوت اصلی بین کف لمینت و کف واقعی چوب

oring این است که گزینه ورقه ورقه لایه بالای چوبی واقعی ندارد. درعوض ، این تصویری است که با استفاده از فناوری عکس واقع گرایانه از اتمام زیبایی مانند چوب ، سنگ ، کاشی و سرامیک یا بتن لکه دار که با پوشش پلاستیکی پوشانده شده ، گرفته شده است.

این فناوری بسیار باورنکردنی است که نسخه های ورقه ورقه ای آن برای کسری از هزینه تقریباً یکسان با واقعیت به نظر می رسند. پیش بینی می کنید بسته به کیفیت ورقه ورقه بین 1 تا 7 دلار برای هر فوت مربع و برای نصب بسته به سختی بین 2 تا 5 دلار برای هر فوت مربع پرداخت کنید.

ماشین حساب کفپوش ورقه ورقه ما را اینجا ببینید.

5. مشمع کف اتاق
کفپوش مشمع کف اتاق در آشپزخانه

وقتی بیشتر مردم کف مشمع کف اتاق را تصویر می کنند ، آشپزخانه های دهه 1970 را با سطح براق جلوه می دهند. خوشبختانه ، این گزینه از آن زمان بسیار طولانی است و گزینه های جذاب بسیاری وجود دارد.

مشمع کف اتاق که از مواد تجدید پذیر و تجزیه پذیر قابل تجزیه مانند روغن بذر کتان و چوب پنبه ساخته شده است ، یک ماده سازگار با محیط زیست محسوب می شود.

به صورت ورقه ای در می آید و برای نصب آن را مستقیماً به زمین می چسبانید. این ورق ها دارای رنگدانه های معدنی هستند که انواع مختلفی از رنگ ها و الگوها را ایجاد می کنند و ممکن است برای جلوگیری از لکه زدگی و ساییدگی آنها با یک پوشش محافظ مهر و موم شده باشند.

اگر مشمع کف اتاق خریداری شده شامل این محافظت باشد ، می تواند مدت زیادی دوام داشته باشد. بدون آن ، برنامه ریزی کنید که هر دو سال یکبار کف اتاق های خود را دوباره مرتب کنید تا ظاهر آنها تازه بماند.

بسته به نوع مشمع کف اتاق که بیشتر از همه دوست دارید ، برای هر فوت مربع بین 2 تا 5 دلار پرداخت خواهید کرد. با نصب ، هزینه آن در هر فوت مربع بین 7 تا 12 دلار است.

6. چوب پنبه
کف چوب پنبه در اتاق خواب

منبع: هوم دپو

کف چوب پنبه گزینه دیگری است اگر می خواهید چیزی را انتخاب کنید که تأثیر کمی بر محیط زیست داشته باشد. برداشت مواد از پوست درخت بدون از بین بردن درخت انجام می شود. هر هشت تا ده سال پوست پوست دوباره احیا می شود و می توان دوباره برای کف سازی چوب پنبه استفاده کرد.

از نظر زیبایی ظاهری ظاهری گرم مانند چوب دارد اما دارای الگوهای دانه ای غیرمعمول است که گاهی اوقات دارای لکه های حلقوی و چرخش نیز می باشد. می توانید آن را به صورت کاشی یا تخته خریداری کنید و به طور مشابه کفپوش لمینت با یک لایه بالایی ساخته شده است که در زیر به یک ماده هسته پایدار چسبیده است.

بیشتر محصولات چوب پنبه از قبل آماده می شوند ، اما بهتر است هر سه تا پنج سال کف اتاق خود را دوباره محافظت کنید تا از رطوبت محافظت کند و از لکه ها محافظت کند. متداول ترین درزگیرها یا پلی اورتان یا موم هستند.

از نظر هزینه ، چوب پنبه در انتهای پایین طیف با قیمتی بین 2 تا 6 دلار در هر فوت مربع بعلاوه 3 تا 5 دلار در هر فوت مربع برای نصب اضافه می شود.

7. کاشی و سرامیک
کاشی های کف سفالی

کاشی و سرامیک یکی از متنوع ترین انواع کف است. رنگ ها ، بافت ها ، اشکال و اندازه های بسیار زیاد آن را به گزینه ای تبدیل می کند که می تواند به خوبی با هر اتاق در خانه شما هماهنگ شود.

کاشی ها با ترکیب مخلوطی از خاک رس و شیل و سپس پخت آن در کوره ساخته می شوند تا سرامیک سفت شود. رنگدانه های اضافه شده به ترکیب ، انواع انتخاب های رنگی را در کاشی و سرامیک به شما می دهد.

برای اطمینان از مقاومت در برابر ترافیک پا ، انتخاب کاشی هایی که برای استفاده در کف طبقه بندی شده باشند مهم است. همچنین ممکن است بخواهید گزینه هایی را جستجو کنید که دارای پایان ضد لغزش باشند و از استانداردهای مقاومت در برابر لغزش قانون آمریکایی های معلول برای حفظ امنیت خانه شما برخوردار باشند.

چهار نوع کاشی مختلف برای انتخاب وجود دارد.

آ. سرامیک لعاب دار
کاشی و سرامیک لعاب دار دارای پوشش براق است که قبل از آتش زدن پرونده ، اعمال می شود. با این کار کف کاشی کف شیشه ای ایجاد می شود و نگهداری آن را به کفپوش راحتی تبدیل می کند.

ب کاشی معدن
اگر کف کاشی می خواهید ، اما به ظاهر براق آن اهمیت نمی دهید ، کاشی معدن ممکن است انتخاب مناسب شما باشد. اینها کاشی های بدون لعاب هستند که از رنگدانه هایی که مستقیماً به مخلوط رس اضافه می شوند ، رنگ می گیرند.

کاشی های معدنی معمولاً دارای بافت کمی ناهموار بوده و در هنگام خیس بودن در برابر لغزش و ریزش مقاومت بیشتری نسبت به کاشی های لعاب دار دارند.

ج کاشی چینی
کاشی های چینی در هر دو نوع لعاب دار و بدون لعاب موجود هستند و یکی از با دوام ترین گزینه های کاشی هستند. در دمای بسیار بالا شلیک می شوند و باعث سخت شدن آنها نسبت به انواع دیگر کاشی می شود.

د کاشی سفالین
کاشی سفالین یکی دیگر از انواع کاشی های بدون لعاب است که در فضاهای بیرونی یا خانه هایی با طرح های دکوراسیون خاکی یا روستایی رایج است. این کم دوام ترین نوع کاشی است و اگر ترجیح می دهید آن را نصب کنید ، می خواهید به صورت دوره ای آن را مهر و موم کنید تا با گذشت زمان از لکه دار شدن جلوگیری کند.

با وجود گزینه های مختلف در کاشی و سرامیک ، تخمین قیمت گذاری دشوار است. بعضی از کاشی ها به ازای هر فوت مربع 1 دلار فروخته می شوند ، در حالی که قیمت برخی دیگر 100 دلار است. اگر برای پروژه خود نصب حرفه ای می خواهید ، بسته به میزان دشواری هر فوت مربع 4 تا 12 دلار پرداخت خواهید کرد.

8. فرش
اتاق خواب زیبا با کف فرش

فرش یکی دیگر از گزینه های رایج و همه کاره است. این رنگ بیش از هر گزینه بالقوه ای در رنگ و بافت وجود دارد و از مواد مختلفی بافته می شود.

برای تعیین کیفیت فرش ، به دنبال تعداد تراکم الیاف باشید. الیاف بیشتر

آن در هر اینچ مربع است ، محصول با دوام تر خواهد بود.

برخی از گزینه های فرش از یک سیستم درجه بندی استفاده می کنند که به شما در پیش بینی میزان مقاومت در برابر سایش کمک می کند. این معمولاً بر اساس مقیاس 1 تا 5 است و گزینه هایی که در محدوده 3 تا 4 قرار دارند کاملا در حد نرمال هستند.

فرش ، از جمله کاشی های فرش ، از مواد مختلفی ساخته می شود ، اگرچه پشم معمول ترین است. در اینجا گزینه های دیگر وجود دارد.

آ. پشم
پشم استاندارد فرش در نظر گرفته شده ، ماده ای مقاوم در برابر رطوبت است که هم مقاوم است و هم می تواند لکه ها را دفع کند. در برابر دست و پا احساس خوبی دارد و محبوب ترین انتخاب برای کفپوش فرش است و حتی به صورت کاشی فرش نیز موجود است!

ب نایلون
گزینه دیگری که به خوبی در برابر سایش ایستادگی می کند ، نایلون یک الیاف مصنوعی است که به دلیل استحکام شناخته می شود. به دلیل ایجاد الکتریسیته ساکن مشهور است ، بنابراین مطمئن شوید که محصولی که خریداری می کنید برای کاهش این اثرات تحت درمان قرار گرفته است.

ج اکریلیک
دومین گزینه مصنوعی ، اکریلیک از نزدیک خواص پشم را تقلید می کند. به خوبی در برابر سایش و کپک می ایستد و به طور طبیعی حشرات را دفع می کند

د پلی استر
اگر به دنبال فرش با رنگ های تند و روشن هستید ، پلی استر ماده محبوب است. مقاوم در برابر رطوبت است ، اما اگر آن را لک کردید ، مراقب باشید که برداشتن آن مشکل است.

ه پلی پروپیلن
اگر به دنبال گزینه ای هستید که بتواند در مقابل زندگی در محیط داخلی و منزل مقاومت کند ، فرش ساخته شده از پلی پروپیلن می تواند انتخاب درستی باشد. مقاوم ترین در برابر لک ، رطوبت و کپک است و اگر آن را بدون پد فرش نصب کنید ، در فضای بیرونی به خوبی کار می کند.

بسته به مواد و کیفیتی که انتخاب می کنید ، برای هر فوت مربع بین 2 تا 12 دلار برای فرش پرداخت خواهید کرد. قیمت نصب آن از بسیاری از گزینه های دیگر مقرون به صرفه تر است و هزینه آن برای هر فوت مربع از جمله بالشتک کاری بین 1 تا 2 دلار است.

ماشین حساب فرش ما را اینجا ببینید.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.