سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

قیمت چمن مصنوعی برای روف گاردن

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

قیمت چمن مصنوعی برای روف گاردن

۱,۷۹۸ بازديد

در زمانی که مدارس با دانش آموزان خود مشکل دارند و بیشتر وقت خود را صرف برخی از بازی ها و برنامه های اعتیاد آور آنلاین مانند PUBG ، Tik-Tok می کنند ، مدیریت مدارس می تواند با تبدیل زمین بازی باطل خود ، دانش آموزان را ترجیح دهد. سایت های جذاب و جذاب در فضای باز سبز و سرسبز.

دولت اکنون باید به طور جدی بیشتر و بیشتر دانش آموزان را درگیر فعالیتهای بدنی کند تا آنها واقعاً بتوانند تمام نیازهای یک نوجوان در حال رشد را برآورده کنند. به منظور تحقق این امر ، این مدارس مدرن شهرستانی نیاز به بازسازی زمین بازی کسل کننده خود با برخی گزینه های جذاب از جمله نصب سالن های ورزشی روباز و زمین بازی با پوشش چمن مصنوعی سبز دارند.

مزایای بسیاری برای مدارس وجود دارد که از زمین چمن مصنوعی برای زمین های بازی خود استفاده می کنند.

این چمن مصنوعی روف گاردن تولید شده از نظر ماهیت مصنوعی ، به نگهداری کمتری نیاز دارند و استفاده بدون دردسر را فراهم می کنند. این علف های مصنوعی مانند "یک بار سرمایه گذاری" بدون هیچ گونه نگهداری بیشتر ، واقعاً موجب صرفه جویی در بخش عظیمی از بودجه مدارس می شوند.

به آبیاری احتیاج ندارد ، در طول سال بسیار زیبا به نظر می رسد و به کود یا هر نوع سموم دفع آفات نیازی ندارد. اداره مدرسه می تواند از این چمن مصنوعی برای پوشاندن چمنهای تکه تکه و فرسوده استفاده کند و زمین بازی آنها را به مناطق سرسبز تبدیل کند که بدون توجه به چه فصلی می توانند در طول سال مورد استفاده قرار گیرند. با نصب چمنهای سبز ، این امر به مقامات اجازه می دهد تا برخی از فرمهای فیزیکی بازی را در محل خود تزریق کنند. با ارائه هدیه ای عالی برای محیط زیست برای دانش آموزان ورزشی ، مدارس نه تنها از دانش آموزان خود در برابر آلودگی بوم یا خراشیده شدن زانوها محافظت می کنند بلکه سطح زیرساخت های خود را نیز بالا می برند. به هر حال والدینی که نمی خواهند بچه هایشان را در بهترین مدرسه عالی که با زیرساخت های ورزشی در شهر تسهیل شده است ، بفرستند. با وجود مزایای عمده ای که با آموزش گام به گام نصب چمن مصنوعی در زمین بازی مدرسه همراه است ، چند نکته وجود دارد که مدیران مدرسه باید قبل از گفتن بله به یک مارک خاص به خاطر بسپارند.

با سهولت کار آنها ، ما چند منطقه اصلی را که پیش از انتخاب چمن مصنوعی برای زمین های بازی آنها باید مورد مراقبت قرار بگیرند ، آورده ایم:

ارتفاع شمع (طول تیغه):

ارتفاع شمع به سادگی اندازه گیری یک شمع (تیغه) بالای پشت تا نوک انتهایی آن است. کاملاً طبیعی است که افراد تمایل دارند به دنبال علفهای مصنوعی پره ای بلند باشند تا ظاهری کرکی به محل خود تحویل دهند. با این حال ، هرچه زمان می گذرد ، این تیغه های بلند علف ها خم می شوند و باعث می شوند حیاط شما صاف به نظر برسد که متعاقباً به جارو کشیدن و نگهداری منظم نیاز دارد.

ارتفاع شمع

در این صورت آنچه ما توصیه می کنیم مدیریت مدرسه باید به دنبال ارتفاع شمع بین 30-37 میلی متر باشد. عبور از این طول مطلوب یک شمع ، شما را در معرض خطر داشتن یک چمن مسطح قرار می دهد.

تراکم و وزن:

جنبه مهم در هنگام انتخاب چمن مصنوعی چگالی آن است که به تعداد نخهای مصنوعی در فوت مربع چمن اشاره دارد. لازم به ذکر است که چگالی بالاتر باعث ماندگاری چمن می شود. در زمان انتخاب چمن مصنوعی به خاطر داشته باشید که چمنها باید در حدود 3 کیلوگرم در مترمربع وزن داشته باشند.

رنگ:

Swatch رنگی Texturised

جذاب ترین چیزی که باعث جذابیت بیشتر چمن مصنوعی می شود ، رنگ سبز شاداب آن است. اکنون ، در بازار انواع مختلفی موجود است ، یکی باید در هنگام انتخاب رنگ زمین بازی آینده خود بسیار دقیق باشد.

برای دستیابی به جلوه ای طبیعی از زمین ، نباید تار قهوه ای زیر چمن معروف به 'Thatch' یا 'منطقه ریشه قهوه ای "را نادیده گرفت زیرا بیشتر جلوه واقعی چمن مصنوعی را تکمیل می کند.

این علف های مصنوعی در سایه های مختلف مانند Olive Greens ، Darker Greens و Lime Greens وجود دارد.

لازم به ذکر است که به دام علفهایی که خیلی سبز هستند برخورد نکنید زیرا ارزان تر هستند اما برای طولانی مدت مناسب نیستند.

الیاف ساخته شده از نایلون را انتخاب کنید

همانطور که ما در مورد زمین بازی مدرسه صحبت می کنیم ، زیبایی شناسی به عوامل ثانویه تبدیل می شود. مقامات دولتی باید کاملاً از این واقعیت آگاه باشند که دیدن چنین کودک سرسبز زمین بازی نمی تواند جلوی بازی خود را بگیرد. از این رو ، آنها باید از الیاف Grass پایدار و مقاوم استفاده کنند.

در زمان معاصر ، سه نوع پلاستیک وجود دارد که برای تولید علف های مصنوعی استفاده می شود.

اینها نایلون ، پلی پروپیلن و پلی اتیلن هستند. از بین سه نوع ، نایلون قوی ترین فیبر است که حداقل 33٪ از پلی پروپیلن قوی تر است و برای مدارس نیز پیشنهاد می شود.

پشتیبان گیری و پر کردن:

پشتیبان گیری و پر کردن

در حالی که چمن مصنوعی مصنوعی را برمی دارید ، میزان پر کردن بسیار متفاوت است. شن و ماسه چند پر کردن متداول است که هنگام نصب گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به اینکه مدارس شما می خواهند زمین بازی شما را تهیه کنند ، آنها باید مشخصات خود را به شرکت نصب چمن خود القا کنند.

همانطور که بازی های مدارس است

تقاضای مواد مقاوم تر و مقاوم در برابر آب و هوا که در اثر مستقیم آفتاب در همه شرایط جوی منبسط یا منقبض نمی شود ، اداره مدارس باید به دنبال محصول با پشتیبانی پلی اورتان باشند.

مقاوم در برابر آتش:

مدارس امن ترین مکان برای کودکان در نظر گرفته می شوند و چرا که آنها توسط والدین خود در مورد عامل اعتماد ارسال نمی شوند. اکنون برای جلوگیری از هر نوع سو kind استفاده ، به مقامات توصیه می شود که از چندین ویژگی از علف هایی که قرار است در زمین بازی خود نصب کنند ، یک بررسی دقیق داشته باشد. این خصوصیات شامل و در درجه اول مقاوم در برابر آتش است. مقامات باید از شرکت چمن خود اثبات کنند تا نشان دهند که چمن های آنها با یک شعله آتش ساده شعله ور نمی شوند. جدا از این ، یک راهنمای بیشتر برای آنها وجود دارد این است که مطمئن شوید این علف ها ماده مضر ندارند. فقط سخنان شرکت تولیدی را خریداری نکنید. از آنها بخواهید گواهی نامه اتحادیه اثبات کنند که گیاهان آنها به هیچ وجه مضر نیستند.

این شرکت باید ویژگی مقاومت در برابر آتش محصول خود را دقیقاً تحت راهنمایی دقیق متخصص مجرب خود در پایان آزمایش کند. به منظور برآورده کردن هرگونه باور غلط در آینده ، به مدارس توصیه می شود که کلیه مدارک لازم برای حمایت از ویژگی های مقاوم در برابر آتش سوزی را بخوانند

به طور کلی ، توصیه می شود که دولت چنین چمن هایی را انتخاب کند که حداقل به عنوان درجه آتش سوزی کلاس E آزمایش و آزمایش شود ، در واقع ، پایین ترین درجه است ، در صورت استفاده از مدرسه و مهد کودک ، شما باید برای درجه آتش سوزی کلاس C.

نگهداری:

Art Grass

اکنون رسیدن به مهمترین جنبه چمن مصنوعی که بسیاری از شرکتها دامنه قیمت خود را روی آن متفاوت می کنند ، "نگهداری" آن است. یک قانون ساده برای این امر وجود دارد ، هرچه قیمت چمن ها بالاتر باشد به تعمیر و نگهداری کمتر نیاز دارد. با در نظر گرفتن اینکه یک زمین بازی در مدار مدرسه است ، با پای پیاده روی زیادی بمباران می شود. مدارس باید چنین چمنهای مصنوعی را سفارش دهند که دارای قدرت زیادی برای کنترل مقاومت در برابر ترافیک باشند. به طور کلی ، در میان گزینه های پر جنب و جوش موجود در بازار بومی ، مقامات باید مشتاقانه منتظر نتیجه نهایی زمین بازی باشند که باید از دوام ، مقاومت و مقاومت کافی برخوردار باشد.

آخرین اما نه کمترین "از آنها نمونه بگیرید"

این در معاملات تجاری است ، شرکت ها نمونه های مختلفی از محصولات مختلف خود را ارسال می کنند - با این حال ، این نمونه ها معمولاً بسیار کوچکتر هستند. در مرحله دوم پس از انتخاب شرکت های آزمایشی با استفاده از نمونه های ارسالی آنها ، از آنها بخواهید که به سایت مدرسه شما مراجعه کنند. در هنگام بازدید از آنها بخواهید که نمونه های بزرگتری را بیاورند و بعداً آنها را برای انتخاب بیشتر ببرند ، شما می توانید با نگه داشتن تعداد زیادی گزینه ، آخرین تماس خود را در مورد اینکه کدام شرکت برای نصب چمن فراخوانی می کنید ، برقرار کنید.

در پی بازسازی زمین بازی کودکانشان ، هنگام نصب چمن های مصنوعی در زمین بازی خود که معیار سر آسیب (HIC) است ، مدارس نباید مهمترین جنبه ها را نادیده بگیرند. این کاملاً معمول است که می بینیم کودکان مدرسه هنگام آسیب دیدگی در لکه های ناهموار داخل و اطراف زمین بازی دچار آسیب می شوند. سطحی که این کودکان در آن فرود می آیند ، میزان شدت آسیب را تعیین می کند. اکنون ، برای جلوگیری از چنین آسیب های سر ، مدارس ، دولت ها باید از آسیب های ناشی از ضربه استفاده کنند که به عنوان معیار آسیب به سر (HIC) شناخته می شوند.

آسیب دیدگی سر که مهمترین نگرانی دولت برای اداره مدرسه است ، ممکن است گاهی مرگبار باشد. بنابراین ، به طور کلی ، HIC به فاکتورهای بحرانی سقوط (CFC) اشاره دارد که اشاره به قد بالقوه ای دارد که کودکان می توانند از آن سقوط کنند. از نظر فنی ، برای سقط جراحت جدی به دلیل CFC زیاد ، باید اندازه گیری مناسب برای کاهش HIC با پد های جذب شوک در زیر چمن مصنوعی وجود داشته باشد.

در این حالت ، تکه های ایده آل چمنهای مصنوعی مواردی هستند که اصطکاک کم تیغه های چمن همراه با یک صفحه پشتی جذب کننده انرژی باشد که خطر آسیب دیدگی های شایع را که می تواند در زمان تمرین یا بازی اتفاق بیفتد ، تضمین می کند.

اکنون بسته به توپوگرافی زمین بازی و تجهیزات نصب شده در آن ، مقامات باید حرفه ای ماهر را برای نصب چمن مصنوعی با ظرفیت جذب بالاتر استخدام کنند. مقامات باید استفاده از پد های پشتی جذب کننده انرژی را ایجاد کنند تا باعث ایجاد شوک در زمین های بازی در مدار شود و باعث شود زانوی کودکان و همچنین مفاصل ایمن باشند بدون اینکه آنها را تحت فشار زیادی قرار دهند.

در حال حاضر به جنبه های دیگر زهکشی آن رسیده است. این جنبه باید به طور دقیق توسط مدارسی بررسی شود که در کمربندهای بارانی شدید مانند ایالت های شمال شرقی و ایالت های جنوبی کشور واقع شده اند.

مدیریت مدرسه همچنین باید هنگام تهیه وسایل بازی در مدرسه این فاکتور را در نظر بگیرد تا فقط با نصب permeabl از گرفتگی آب جلوگیری کند.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.