پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

چرا نصب اصولی چمن مصنوعی مهم است

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

چرا نصب اصولی چمن مصنوعی مهم است

۱,۹۳۱ بازديد

گردنبندهای ورزشی و زنانه کودکان کار خاصی دارند و با مشاور ویژه Pargian Connectial ظاهر خوبی دارند ، زیرا بیشتر آنها برای پوشش آویزهای والیبال به زمین تنیس تعلق دارند.

اگرچه از پوشش مصنوعی برای مدت طولانی به طور همزمان با پوشش های مصنوعی در آینده استفاده می شده است ، اما در بیشتر موارد ، تعداد زیادی چمن مصنوعی در مجاورت خانه های عمومی و ساختمانهای آپارتمانی نامناسب تلقی می شود. با این حال ، در بعضی از نقاط کاشت چمن طبیعی ، در نزدیکی مخزن ، در نزدیکی مخزن غیرممکن است ، اغلب در چنین مکان هایی ، آنها در معرض سنگ یا بتن یا صفحات بتونی قرار می گیرند ، اما چمن مصنوعی آسان تر و جذاب تر به نظر می رسد. Colinet از مواد مصنوعی ساخته شده است ، به این معنی که محو نمی شود ، اجتناب ناپذیر و قابل شستشو است.

چمن مصنوعی ، هدف زینتی ، هدف زینتی ، آموزش نصب چمن مصنوعی مخصوص باید سازگار با محیط زیست و انسان دوستانه باشد.

مزایا و معایب چمن مصنوعی
چمن مصنوعی بهترین گزینه برای سایت های بازی با چمن طبیعی است.

"پلاستیک" ترکیب دو رنگ الیاف مصنوعی براق است که به نمای منطقه جلوه ای طبیعی می بخشد. به طور همزمان ، به طور همزمان ، چمن مصنوعی اجازه می دهد تا ساعت بدون وقفه کار کند. دوم ، چمن مصنوعی در برابر سایش ، چین ، یخ زدگی بسیار مقاوم است ، نور ماوراio بنفش منتشر نمی کند ، نور ماوراlet بنفش منتشر نمی کند. تیغه نور همیشه از شکل عمودی پشتیبانی می کند. چنین چمن هایی به آبیاری یا اصلاح ، کوددهی و حتی بدون کود نیاز ندارند.
ویژگی های خوب بازی - خطر خراش ، سوختگی ، سوختگی ، کلاچ ، توپ ، توپ بسیار خوب روکش شده ، بهبود آن را به خوبی تشکیل می دهد. کفش های اسباب بازی یک ورزش معمول است و می تواند با هر نوع پوششی استفاده شود. علاوه بر این ، انتخاب بازیکنان و الزامات مربیگری براساس توصیه های سازنده است.
وجود چمن مصنوعی برای چمن مصنوعی امکان پذیر نیست. برخی از انواع پوشش ها را می توان با 50-60 لیتر آب در هر متر مربع آبیاری کرد.
ارتفاع ذخیره ، سختی آن ، خرید بهترین موکت و کفپوش و چمن مصنوعی ممکن است بسته به هدف متفاوت باشد.

طرح رنگ چمن مصنوعی فقط سبز ، زرد و زرد برای استفاده در زمین های سبز و ورزشی است. مارک به زمین اصلی و مارک گذاری به زمین اصلی اعمال می شود و آرایش به زمین اصلی و آرایش در زمینه اصلی و آرایش در زمینه اصلی اعمال می شود. تولید کنندگان نسخه های مختلف و پوشش های قرمز را برای تنیس ارائه می دهند.

در زمستان ، زمین های بازی چمن مصنوعی آب می ریزند ، و چمن اسکیت و چمن مصنوعی باعث تغییر سازندگان نمی شود.

چمن مصنوعی
استفاده صحیح و م ofثر از مواد ، یک طرح چمن و اندازه گیری در آینده ایجاد می کند. برای قرار دادن چمن مصنوعی در پایه ، باید چمن های رسمی را قرار دهید. مطمئن شوید ویلی یک طرفه می چرخد.

سپس همراه با توقف COUTER COUTER CONTER ، رول کنید تا نوارهای مجاور تا حد ممکن به یکدیگر نزدیک شوند. درز با یک نوار مخصوص به نوار چسب متصل می شود که با کمک نوار چسب بر روی ناخن ها بسته می شود. سوزن دوخت بعد از دوختن بخیه های چمن به محل اتصال می چسبند. لبه های چمن مصنوعی از نوع چوبی است و از چسب استفاده شده است. بهترین اتصال دهنده سرفه بهتر است با خاک ترکیب شود.

به چمن مصنوعی توجه کنید
بنابراین ، چمن مصنوعی باید به طور مناسب استفاده شود زیرا ممکن است مشکلات کمتری را ایجاد کند. قبل از پوشش ، خاک کاملاً شل شده و سطح آن از بقایا ، شن ، شن و سایر اشیا پاک می شود. اگر این کار انجام نشود ، پوشش ناپاک به نظر می رسد یا حتی آسیب می بیند. نفوذ پذیری فونداسیون نفوذپذیر باید به لوله زهکشی تنظیم شود ، بنابراین مجهز به شیب ، کانال زهکشی و لوله زهکشی است.

از پرکننده ها فقط می توان از شن و ماسه در زمین فوتبال ، زمین های شن و ماسه ، لاستیک استفاده کرد و زمین های خصوصی تنیس و زمین های بازی دیگر را برای سوزاندن زمین ریخت ، اما توصیه می شود با چنین روکشی بازی کنید. از نظر طراحی منظر ، چمن مصنوعی را می توان بدون مواد پرکننده استفاده کرد ، زیرا نکته اصلی در اینجا ظاهر است.

مشتری به چمن مصنوعی ، حداقل نیروی کار ، هزینه های مالی و مالی احتیاج دارد ، اما این به معنای انتظار برای بروز هرگونه مشکل در طی فرآیند نگهداری است. پوشش های مصنوعی کارآمدتر ، مقرون به صرفه تر ، مقرون به صرفه تر ، مقرون به صرفه تر ، برنامه ریزی خواهد شد.

چمن مصنوعی باید به طور دوره ای تمیز و تمیز شود و تمام عملکردهای یک برس تمیز می تواند متفاوت باشد و گاهی اوقات یک برس ساده می تواند همه عملکردها را داشته باشد. گونه های بیشتر

این برای تمیز کردن چمن های لاستیکی استفاده می شود. خرید خصوصی ، تخفیف ، حرکت حرکت ، حرکت حرکت. کاهش سطح مواد پرکننده در بازیابی توپ تأثیر می گذارد. بنابراین ، بعد از 10-15 ساعت باید سطح یکنواختی را کنترل کنید.

ویژگی های عملکرد چمن مصنوعی
پرکننده های شن و ماسه و لاستیک را می توان آب بندی کرد و پودرها ، به ویژه مواد اصلاح شده را می توان با مواد آلی دیگر پر کرد. ممکن است رطوبت و خزه ثابت روی چمن مصنوعی ظاهر شود و باعث لغزنده و خطرناک بودن سطح آن شود. برای جلوگیری از چنین پوشش های مصنوعی ، سطح باید به طور مرتب تمیز شود و سپس به طور منظم برنامه ریزی شود تا در طول تمیز کردن معمول مورد حمله قرار گیرد.

دفع منظم زباله ها ، باقیمانده های آلی ، باقیمانده های آلی و موارد خطرناک مهم است. دفعات نظافت باید با توجه به زمان سال تعیین شود. بقایای نامرئی توسط دستگاه تمیز کننده به راحتی پاک می شود.

بیشتر اوقات روش پر کردن مواد چمن مصنوعی ، بیشتر اوقات در باد دمیده می شود ، که منجر به باد شدید و برف در زمستان می شود.

بنابراین ، علف های هرز بهتر است که منطقه مجاور را با آماده سازی ویژه (علف کش) تصفیه کنند.

علاوه بر اقدامات مراقبت از چمن مصنوعی فوق الذکر ، می توان از عوامل باکتریایی پیشگیری و ادامه داد و عواقب و عفونت ناشی از آن را فراموش نکنید.

چمن مصنوعی زیبا و کاربردی است. اگر تخمگذار چمن های داخلی معمولاً س questionsالاتی ایجاد نمی کند ، شکل ظاهری نیازی به رویکرد دقیق به مرحله انتخاب و کف ندارد.

خیابان ها ، مناظر چمن مصنوعی و همچنین ورزش. یک یا گزینه دیگر را بر اساس پوشش هدف انتخاب کنید. اگر این یک طرح خانگی و چمن مصنوعی برای بهبود قلمرو باشد ، کاملاً یک پوشش منظره است. اگر ما در مورد بهبود زمینه ورزشی صحبت می کنیم ، می توانیم در مورد استادیوم های فوتبال ، زمین تنیس ، زمین های گلف ، زمین های گلف ، گلف ، راگبی ،

نحوه اصلاح چمن مصنوعی
پس از پوشش برای مشخصات فنی ، باید مطمئن شوید که به درستی نهفته است. روش های مختلفی برای پوشش و ترمیم وجود دارد. نحوه اصلاح چمن مصنوعی برای ایمن و ایمن بودن آن:

با نوار 30 سانتی متری وصل می شود.
نمایه دارای دو جز است.
بعد از ظهر
نحوه ساخت بتن چمن مصنوعی
تخمگذار بر روی بتن بر اساس تراس در فضای باز ، بالکن ، بالکن و مناطق جداگانه است. برای قرار دادن پوشش روی پایه بتونی باید از زیرلایه استفاده شود. نه تنها راحت خواهد بود ، بلکه فقط در صورت اصطکاک سریعاً فرسوده می شود. این متن خاص قیمت موکت ضد آب یا پوسته نازکی است که می تواند با هم یا جداگانه استفاده شود.

فناوری ورودی نسبتاً ساده است:
پایه بتونی از آوار پاک می شود.
چسب چسب مصنوعی 15 میلی متر ، مناسب برای حداقل چند ساعت و چند ساعت برای صاف شدن کامل.
ورقهای پوشش برش خورده و چسب زده می شوند.
برای سفت و سخت ترین اتصال دهنده ها ، درزها با یک بست بسته می شوند.
لبه های سایت از حاشیه های تزئینی ساخته شده است.
نحوه قرار دادن چمن مصنوعی روی زمین
برای مشتریان برنامه ریزی دقیق سازمانی ، اما در برخی موارد انجام این کار ضروری نیست. این مربوط به فضای ورزشی است. راحتی و محافظت در برابر حوادث غیرمترقبه بسیار مهم است و Substrate در ایجاد حداکثر حفاظت در هنگام سایش بهتر است. خوب نیست که جلوی پوشش مستقیم روی زمین را بگیرید. بهتر است سینی ها را با ماسه ، شن ، شن ، شن ، مخلوط کنید و خوب مخلوط کنید.

قبل از رفع لبه های چمن مصنوعی ، آن را محکم با یکدیگر بجوید و اطمینان حاصل کنید که هیچ شکافی وجود ندارد. بهتر است وقت بگذارید و اثر اعتبار را تحت تأثیر دمای خارجی قرار دهید.

بخشی از مارک اسباب بازی را می توان در تولید پوشش قرار داد. با این حال ، به عنوان یک قاعده ، در مورد استادیوم های ورزشی ، علامت گذاری اضافی به عنوان کنتراست مورد نیاز است. برای انجام این کار ، با کمک یک چاقوی ساختمانی نوار را برش دهید ، که از اندازه دلخواه ، اندازه دلخواه ساخته شده است. نوار اتصال در محلی که با چسب پوشانده شده است انباشته می شود. علامت گذاری ها بر روی چسب قرار گرفته و نورد می شوند. باید آن را ردیابی کنید تا واشر به مفاصل وارد نشود.

پس از خشک شدن چسب ، چمن مصنوعی باید در یک سری 0.4-0.6 میلی متر پر شود. تکنیک های ویژه ای که برای لایه برداری یکنواخت استفاده می شود. سپس چمن متورم شده و با Finisher Flance - خرده لاستیک به خواب می رود.

هر مالک زمینی وقت و تلاش کافی را برای کاشت و کاشت چمن می گذارد ، و سپس مرتباً از آن مراقبت می کند. اما حتی در چنین شرایطی ، یک چمن کامل ، بیشترین زیبایی ، راحتی و کمترین نگرانی را خواهید داشت. ما در مورد استفاده از چمن مصنوعی صحبت می کنیم.

همچنین · چگونه اولین هزینه خرید تلقیح مصنوعی را بدست آوریم

هزینه اولیه کمتر خواهد بود. 2-3 سال بعد) لطفا علاوه بر این ، اگر ساکسول با کیفیت بالا برای شما کار کند ، طول عمر طولانی ، پرونده های 15 ساله ، رایگان و 3-5 سال فاصله دارد. اگر با دستان خود چمن چمن مصنوعی درست می کنید ، خود را با دستان خود ایجاد کنید. بسیار ساده است و به مهارت خاصی احتیاج ندارد.

محوطه سازی در منازل خانگی: گیاهان طبیعی را می توان جایگزین چمن مصنوعی کرد. همه چیز به پروژه طراحی و انتخاب شما بستگی دارد. می توانید از چمن مصنوعی ، استخر ، استخر شنا یا درختکاری استفاده کنید. انواع چمن مصنوعی تزئینی ورزشی یک الگوی مستقیم دشوار نیست - با ناخن بسته شده - با ناخن بسته شده ، چمن قابل اعتماد خواهد بود. چمن مصنوعی در کلبه تبدیل به یک نجات واقعی از رشد تقریباً غیرممکن برای پرورش چمن طبیعی خواهد شد.
زمین بازی کودکان: روکش نرم ، ایمن و ایمن محیط راحتی را برای بازی و اوقات فراغت ایجاد می کند.
هر دو سیستم عامل ورزشی ، بازی های آماتور و حرفه ای.
Baishin ، کافه ، کافه ، کافه ، zun ، zun ، zun
طراحی آپارتمان. شما می توانید فضای داخلی خانه خود را در نظر بگیرید ، بنابراین یک چمن سبز کوچک مطمئن خواهد بود.
نمایشگاه های طراحی در کافه ها ، فضای داخلی مغازه ها ، مغازه ها و مراکز خرید خودنمایی می کنند.
مزایای چمن مصنوعی

چمن مصنوعی بسیار سریعتر از چمن طبیعی است. این به مهارت یا تکنیک خاصی احتیاج ندارد - شما فقط باید مفاصل را اداره کنید.
چمن مصنوعی با کیفیت بالا همان چیزی است که مهمانان شما احساس نمی کنند. مواد مصنوعی شناخته نمی شوند.
چمن مصنوعی نیازی به نظافت منظم ، آبیاری یا تغذیه ندارد. در واقع ، او به طور کلی به کمک احتیاج ندارد.
هم در فضای باز و هم در ایوان و حتی در داخل خانه می توانید استفاده کنید.
این ماده حاوی مواد شیمیایی سمی نیست - چمن شما سازگار با محیط زیست خواهد بود.
چمن ها همیشه خوب به نظر می رسند و حتی زمان هم از دست می رود: شما با آن خواهید بود: می توانید با آن با خیال راحت راه بروید ، ورزش کنید و از سرگرمی بازی کنید.
چمن مصنوعی انواع مختلف حشرات را به خود جلب نمی کند ، بنابراین شما نیازی به درمان چمن از خانه خود با مواد شیمیایی خاص ندارید.
چمن سالها رنگ غنی خود را حفظ خواهد کرد.
در صورت لزوم ، چمن مصنوعی می تواند در جای دیگر بازیافت شود و با فرش های معمولی ساخته شود.
به دلیل ایجاد چمن مصنوعی ، آب باران (به درستی در خیابان نصب شده) به راحتی جذب و تکان نمی خورد.
هنگام خرید خرید ، چمن ، تراکم ، تراکم و سایه شما می تواند بنا به صلاحدید شما انتخاب شود.
چمن مصنوعی از تمام استانداردهای ایمنی در برابر آتش برخوردار است. ته ذغال یا سیگار ممکن است آسیب ببیند اما آتش برنمی گردد.
چمن مصنوعی (به عنوان مثال پلی اتیلن) ​​می تواند از 50+ تا 50 درجه مقاومت کند.
برای تعیین چمن مصنوعی این وبلاگ را در نظر بگیرید

چمن مصنوعی از پلیمر یا پلاستیک ساخته شده است. این لایه از یک بستر انعطاف پذیر ، پرکننده و یک ساقه مستقیم تشکیل شده است.

قبل از انتخاب چمن مصنوعی در مسئولیت مطمئن باشید. شما می توانید چندین نوع چمن مصنوعی پیدا کنید. ابتدا همه قدرت و قدرت و همچنین طول ، نرمی و لطافت شمع را بچرخانید.

چمن بدون سرعت. این چمن مصنوعی برای محوطه سازی است. از نظر زیبایی و حساسیت بهبود یافته است: حتی با لمس نیز از چمن طبیعی قابل تشخیص نیست. با این حال ، این ماده فقط عملکرد تزئینی را انجام می دهد: اگر ادامه یابد ، کیفیت خود را به سرعت از دست می دهد.
چمن نیمه اشعه ایکس. چمن از الیاف خاص الاستیک ساخته شده است. این نوع پوشش برای چمنزارهای کشور ، زمین های بازی و فضای داخلی مناسب است. چمن بسیار زیبا ، نرم ، بسیار قوی و بسیار خوب کار می کند. در چنین چمنی ، در یک روز گرم تابستان استراحت یا توپ بازی لذت بخش خواهد بود. در هنگام نصب چنین پوششی ، شما می توانید با استفاده از قلوه سنگ چمن در منطقه خانه ایجاد کنید و از آن استفاده کنید.
چمن تقلبی چمن مصنوعی برای اسباب بازی های ورزشی از پلی پروپیلن ساخته شده است. ممکن است به زیبایی چشم انداز و چمن کاری که محل را تزئین می کند نباشد. شمع های چمن مصنوعی برای ورزش ها جمع و جورتر و از همه مهمتر از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. برای نصب چنین پوشش هایی از یک لایه اضافی تراشه های لاستیکی و سنگ خرد شده استفاده می شود. قدرت اعتبار به شما امکان می دهد هر رویداد ورزشی را به طور منظم برگزار کنید ، اگر به یک چمن مصنوعی دیگر مجهز باشید ، بلافاصله پس از باران تصمیم به بازی نمی گیرید.
محبوب ترین رنگ برای چمن مصنوعی البته سبز است. تولیدکنندگان چمن را در سایه های مختلف در بازار نشان می دهند ، اما طبیعی ترین ظاهر آن دارای پوشش نقاشی شده در تعدادی از رنگ های سبز است. چمن قرمز یا قهوه ای وجود دارد ، مخصوصاً وقتی روی زمین تنیس نصب شده باشد. در مورد زمین فوتبال ، چمن های سفید ، زرد و زرد - برای ایجاد یک بازی در زمین بازی استفاده می شود.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.