پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

تنوع بهترین چمن مصنوعی و موکت ایرانی

بهترین مطالب در مورد موکت ، چمن مصنوعی و کفپوش ها

تنوع بهترین چمن مصنوعی و موکت ایرانی

۱,۹۳۲ بازديد

همه چیزهایی که باید در مورد چمن مصنوعی بدانید ، از ویژگی های خاص ، انواع مختلف ، موارد استفاده ، تا هزینه. چه زمانی استفاده از چمن مصنوعی راحت است؟ جنبه های منفی این نوع خاص کفپوش چیست؟ آیا می توان از چمن مصنوعی در فضای باز نیز استفاده کرد؟
 
برای همه کسانی که می خواهند خانه خود را زیبا کنند ، محیط های بیرونی دیگر فقط خطوط یک ساختار دیوار نیستند ، بلکه به خانه ای دوم تبدیل می شوند ، که با توجه به نیازها و سلیقه زیبایی آنها مورد مراقبت قرار می گیرند و درون آنها زندگی خوبی می کنند.
علاوه بر حوزه گیاه شناسی ، کل دنیای ساخت و ساز وجود دارد ، که به شما امکان می دهد تا در فضای بیرونی بهشتی دوباره ایجاد کنید ، حتی می توانید وحشتناک ترین وحشت را بگذارید: گلها با پوشش ها ، گیاهان روی زمین و همه چیز مخلوط می شوند. کل به شما اجازه می دهد به باغ یا چمن خود نظم و هماهنگی دهید.

چمن مصنوعی در یک باغ خصوصی
(چمن مصنوعی در یک باغ خصوصی)

همراه با خرید انواع موکت کف که برای فضای خارجی استفاده می شود ، گاهی اوقات استفاده از اهداف مصلحتی دیگر مورد نیاز است ، که می تواند مشکلات ناشی از کیفیت پایین زمین ، یا کمبود وقت یا نیازهای اقتصادی را حل کند. در این موارد گزینه ایده آل با چمن مصنوعی نشان داده می شود. دومی اغلب برای ساخت چمن مصنوعی نشان داده می شود ، به ویژه برای فعالیت های ورزشی.

گراس مصنوعی چیست؟
چمن مصنوعی (یا چمن مصنوعی یا فرش در فضای باز) نوع خاصی از کفپوش است که از مواد نساجی ساخته شده است. چمن مصنوعی جدا از تأثیر زیبایی شناختی ، ویژگی های مشترک دیگری در چمن طبیعی ندارد.
ضخامت چمن مصنوعی از 4 تا 12 میلی متر است. با این وجود بسته به نوع مورد استفاده ، می توان در بازار مانتوهای مورد استفاده برای محیط های مسکونی ، با عملکرد کاملاً تزئینی ، ضخامت حدود 6 یا 7 میلی متر ، یا آنهایی را که برای استفاده حرفه ای تر استفاده می شوند ، برای ورزش های کفپوش استفاده کرد. ، که ضخامت آنها می تواند از 20 تا بیش از 50 میلی متر باشد.

مشخصات گراس مصنوعی چیست؟
چمن مصنوعی دارای یک سری ویژگی های مثبت است که به خاطر سپردن آنها مفید است ، زیرا هنگام انتخاب ، ارزیابی ویژگی های خاص برای هر نوع ضروری است.
متداول ترین مشخصات در چمن مصنوعی به شرح زیر است:

سازگاری با شرایط مختلف ؛
نتیجه زیبا و دلپذیر ، بسیار شبیه به چمن طبیعی ؛
احساس راحتی در راه رفتن ؛
عملی در تمیز کردن
تعمیر و نگهداری سریع و کم
ارزان بودن
عملی بودن نصب ؛
خشک شدن سریع حتی پس از دوش گرفتن.
مقاومت در برابر عملکرد عوامل جوی ؛
مقاومت در برابر اشعه خورشید
با این حال ، در میان معایب ، یک سری ویژگی ها پیدا می کنیم که بیش از هر چیز به کیفیت چمن مصنوعی بستگی دارد. در این میان بارزترین آن مسلماً تغییر رنگ چمن هنگام تأثیر اشعه خورشید است. یکی دیگر از عناصر نامطلوب این است که در صورت صاف بودن کافی با مخلوط شن و لاستیک ، امکان تسطیح احتمالی تیغه های چمن مصنوعی را ندارد.

انواع گراس مصنوعی کدامند؟
در بازار می توان طیف گسترده ای از انواع احتمالی چمن مصنوعی را پیدا کرد ، شروع با گوشته ای که می تواند کوتاه تر یا طولانی تر باشد. انتخاب یکی یا دیگری به شدت به استفاده از آن بستگی دارد. به عنوان مثال ، مانتوی مصنوعی ساتن بیش از همه برای میزهای بیلیارد استفاده می شود ، در حالی که برای اتاقهای داخلی شما یک فرش سبز چمن ، برای محیط های خارجی انتخاب می کنید ، در عوض ، شما به چمن مصنوعی واقعی متوسل می شوید ، که دارای یک پوشش بلند است.

انواع مختلف چمن مصنوعی
(انواع مختلف چمن مصنوعی)

شناخته شده ترین چمن مصنوعی ، همان چوبی است که بیشتر از همه شبیه چمن واقعی است ، با یک ریشه کاه مشخص می شود ، که مستقیماً در زمین باغ یا سطح زمین لنگر می اندازد. از طرف دیگر ، قسمت فوقانی چمن یا الیاف خارجی از پلی پروپیلن ساخته شده اند که قادر به مقاومت در برابر عملکرد عوامل جوی و نور خورشید هستند.
ناگفته نماند که لازم است نوع چمن مصنوعی مناسب برای هر سطح جداگانه که میزبان آن باشد ، با دقت انتخاب شود. همچنین لازم است که چمن مصنوعی کاملاً روی زمین لنگر بیفتد ، تا ایده چمن واقعی حتی بیشتر شود.
در میان انواع مختلف چمن مصنوعی موجود در بازار ، موارد زیر را به طور عمده تفکیک می کنیم:

تشک های با انبوه کم
تشک با پرده 14 میلی متر؛
چمن مصنوعی حرفه ای؛
فرش.
اولی و همچنین دومی عمدتا در مواردی استفاده می شود که پوشاندن سطح با چمن واقعی امکان پذیر نیست ، بنابراین ، تشک های کم چمن راه حل هستند.

عملی و اقتصادی ، حتی در رنگ های مختلف ، از سفید ، قرمز ، آبی ، سیاه و سفید موجود است. نتیجه زیبایی شناختی این نوع چمن مصنوعی به یک فرش اشاره دارد ، زیرا مانتو ساتن شباهت زیادی به فرش پرز کوتاه دارد.
چمن مصنوعی 14 میلیمتری نتیجه زیبایی بهتری نسبت به حصیرهای دارای چمن تراشیده شده می دهد ، تا آنجا که از آنها استفاده می شود ، نه برای زمین های ورزشی ، بلکه برای پوشش فضاهای داخلی و عمومی.

چمن مصنوعی با لایه 14 میلی متر
(چمن مصنوعی با چمن 14 میلی متر)

منظور ما از انواع چمن مصنوعی حرفه ای این است که برای ساخت زمین های ورزشی یا برای پوشاندن فضای سبز بزرگ استفاده می شود. جنبه دلپذیر و راستین چمن مصنوعی حرفه ای توسط کت بلندتر و الیاف پیچ خورده داده می شود ، که می تواند از لطافت و طبیعی بودن چمن واقعی کاملاً تقلید کند. در این حالت ، چمن مصنوعی فرایندی را طی می کند که منجر به پیچ خوردگی هر نخ می شود ، بنابراین می تواند نرمی و قوام مشخصه خود را حفظ کند ، حتی اگر زیر پا له شود.
راه حل دیگر چمن مصنوعی ، مناسب این بار برای محیط های داخلی و خارجی ، با پارچه ای با اثر فرش نشان داده می شود. این پوشش کاملاً خاص قادر به تضمین مقاومت بالا در برابر نور ، دفع آب و در عین حال سطح صاف ، بدون ضخامت و بدون دسته سبز است.

چمن مصنوعی با مانتو بلند ، مناسب برای محیط های بیرون
(چمن مصنوعی با مانتو بلند ، مناسب برای محیطهای بیرون)

با این حال ، برای فضاهای بیرونی ، همیشه توصیه می شود از چمن مصنوعی واقعی استفاده کنید ، که می تواند تأثیر زیبایی از گوشته طبیعی را ایجاد کند. ضخامت با توجه به نوع انتخاب شده و درجه صحت به دست آمده متفاوت است. ظاهر چمن های مصنوعی می تواند یادآور یک چمن سبز یا یک علف چمن به رنگ کاه باشد.

در کدام مناطق از سنتز مصنوعی استفاده می شود؟
چمن مصنوعی به شما امکان می دهد فضاهای سبز مصنوعی را از نو بسازید. این ماده عمدتا برای ساخت کف در محیط های ورزشی ، مانند زمین های فوتبال ، زمین های تنیس ، زمین های والیبال ، و همچنین برای چمن های داخلی مصنوعی استفاده می شود.
از چمن مصنوعی بیش از هر چیز در مواردی استفاده می شود که پرورش چمن واقعی به دلیل خاک نامناسب یا خشک ناشی از تعمیر و نگهداری ضعیف ، بلکه همچنین روی سطوح آسفالته یا سنگفرش ، دشوار باشد.

باغی با چمن های مصنوعی دایره کوتاه
(باغی با چمن مصنوعی دایره کوتاه)

چمن مصنوعی همچنین برای ایجاد فضای سبز عظیم در آسمان خراش ها ، یا تراس ها یا بالکن ها ، یا حتی برای ایجاد باغ های معلق استفاده می شود.
مانتوی مصنوعی امکان زیست پذیرتر شدن فضاهای شهری را فراهم می کند ، ایجاد فضای سبز طبیعی در آن غیرممکن است: تأثیر بصری گوشته سبز ، رنگ شدید ، همه عواملی هستند که در ارائه ایده ای از آرامش و آرامش ، به طوری که یکنواختی زندگی شهر را متزلزل کند.

چمن مصنوعی با پوشش بلند
(چمن مصنوعی با پوشش بلند)

چمن مصنوعی را می توان در محیط های داخلی ، و همچنین خارج از خانه استفاده کرد ، اما در هر دو مورد ، می تواند عملکردی زینتی را پوشش دهد ، یا برای یک هدف خاص نشان داده شود.
در مواردی که چمن مصنوعی در اطراف لبه های استخر قرار دارد ، با محصولات ساینده تصفیه می شود و روی تکیه گاه های تخلیه اعمال می شود ، به گونه ای که از هرگونه مشکل مربوط به رطوبت محافظت کند.
در نهایت ، مکانهایی که می توان از چمن مصنوعی استفاده کرد ، موارد زیر است:

لبه های استخر
آلاچیق
مناطق بازی
تراس ، حیاط ، سقف و سایبان
در رستوران داران برای استقبال بیشتر مناطق در نظر گرفته شده برای عموم مردم.
در مهد کودک ها برای کاهش آسیب های ناشی از سقوط.
در فضاهای داخلی؛
در امکانات ورزشی ، از زمین های فوتبال گرفته تا زمین های هاکی ، از زمین های گلف تا زمین های راگبی ، از زمین های تنیس تا زمین های ورزشی چند منظوره.
چه زمانی استفاده از گراس مصنوعی مناسب است؟
استفاده از بهترین چمن مصنوعی روف گاردن در محیط های خانگی یا عمومی در موارد خاص توصیه می شود ، یعنی موارد زیر:

در صورت ادامه مشکلات عملی در مدیریت چمن طبیعی ؛
اگر در منطقه ای زندگی می کنید که گرما یا سرما ، رطوبت یا خشکسالی مشکلات مداوم هستند.
اگر مشکل وجود حشرات ، مانند پشه ها ، مورچه ها ، زنبورها و مگس ها مکرر باشد ، بنابراین ، هر ساله استفاده از سموم دفع آفات و حشره کش ها ضروری است.
اگر از آلرژی خاصی رنج می برید ، مثلاً به یونجه ؛
اگر می خواهید تأثیرات زیست محیطی را محدود کنید ؛
اگر می خواهید باغی داشته باشید که همیشه عالی باشد ، بدون نیاز به نگهداری سیستماتیک.
چقدر هزینه های مصنوعی هزینه می شود؟
چمن مصنوعی بصورت رولی بصورت تجاری در دسترس است 
2 متر مربع یا در بسته های 20 یا 60 مربعی ، در هر متر مربع فروخته می شود.
هزینه چمن مصنوعی با توجه به نوع انتخاب شده متفاوت است ، زیرا عملکرد زیبایی و کیفیت آن تا حد زیادی بر قیمت نهایی تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، یک حصیر کم ارتفاع در بازار با قیمتی از 7 تا 10 یورو برای هر متر مربع در دسترس است. هزینه چمن مصنوعی هنگامی افزایش می یابد که دارای ساختاری باشد که شامل ریشه پر کردن یا سیستم پر کردن ، به طور معمول از "" چمن مصنوعی حرفه ای ؛ در این حالت ، تأثیر زیبایی شناختی نیز مربوط به محدوده قیمت بالاتر از 28 تا 37 یورو برای هر متر مربع است.

منبع : pavimentisulweb

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.